MechWarrior 5 Clans – recenze robotické příběhové evoluce
-
Dohrál jsem teď bombastický Armored Core a měl bych ještě chuť usednout do mecha. Takže, měl bych začít s Mercenaries nebo jít rovnou do Clans?
-
-
nie je nahodou Armored Core japonska hra? tusim od tvorcov Souls hier dokonca. Neviem presne ako je to v Armored Core (inac strasne znama znacka uz cele roky) ale zvycajne japonsky mecha je uplne iny nez ten v Battletech univerze..(rychlost az akrobacia vs "citis tu tazku tonaz mechov uz pri chodzi" )
-
Pokud chceš filmový, lineární, příběhový zážitek, šel bych do Clans. Navíc dobře uvedou do světa.
Pokud spíš volnost, budování týmu, vybírání úkolů atd. tak Mecenaries ideálně ještě s DLC Heroes of the Inner Sphere.
-
-
kedysi este ako decko som hral MW2 Ghost Bears Legacy, co bola na danu dobu pore mna pecka O:-) (zvlast MAD CAT/Timber Wolf mech, ktory prilis lahko prisiel o ruky, co boli cca primarne zbrane, aj ked neskor som si oblubil Huchnbacka zvlast ked mu dal Gauss pusku, to bola zbran jak nic, aneb jeden vystrel a druhy mech padol takmer instantne)
ako relane precitnutie mi pak prislo s povodnym MW5 Mercenaries. Podla recenzie sa hratelnost nejak nezmenila, nedostaok municie ku konci misie ostalo, LV spolubojovnikov a ich specializacie tiez, prechod medzi mechmi v nasej skupine bol aj tam ak sa nemylim. Tiez nepouzitelnost malotonaznych mechov v podstate uz skorsej casti hry... Ako zabavka na misiu/dve raz za cas OK ale hrat to akoze stale uz nie je pre mna. (a MW5 je pritom sandbox dost dobry)
Proste pre mna maju tieto hry/mechy svoje caro, ale pozadie pribehu nie moc. Na druhu stranu, verim ze fajnsmekri co poznaju a orientuju sa v tomto svete si na tom najdu svoje (aj ked videl som a vidim ze este stale hraju aj MW Online z toku 2012). Ale pre svetu neznalych to je dost velka bariera (uz len ked im date do ruky SPRAVNE vybavit mecha/y).
Otazka na zaver: na akej zostave to bolo hrane? (povedzme CPU/GPU a RAMky)
-
-
Souhlas. Právě za mě tohle Clans ale dost změnil formuli právě díky příběhu který táhne a nemá náhodné mise. Takže každá je udělaná na míru příběhu a největší jejich síla je v tom že se nezačnou opakovat a sklouzávat k nudě.
Jinak se recenzovalo na sestavě:
32,0 GB RAM
AMD Ryzen 5 7600 3.80 GHz
NVIDIA GeForce RTX 4070
-
-
oh , dakujem za specifikacie, cize na mojom by to bolo o stipec asi lepsie (CPU je na tom novsie) ale ked aj pri tomto pada FPS obcas pod 30 tak je to slabota (chcelo by to nejaky patch)
-
-
Mám to podobně. Taky mě do toho světa vtáhly MW 2. Pamatuju si, jak jsem v devadesátkách čuměl na to intro jak na zjevení. A startovací sekvence vyvolávala mrazení v zádech. Člověk měl fakt pocit, že sedí v mnohatunovém kolosu.
Jinak hardcore fanoušci mechů zrovna z MW 5 Clans moc nadšení nejsou. Údajně slabá AI, postavy a voice acting katastrofa. Ale asi to nebude špatná venkoncem hra. Ale pro mě už to není, tento typ her je fakt žrout času a než si vyladím mecha, jsem schopen u toho tvrdnout půl hodiny.
-
-
ako nesnazil som sa tvrdit ze MW5 Clans je prave pre nich, preto som aj spomenul ze hraju aj stare MW Online, kde predsalen AI nehra rolu kedze kooperacia.
berem to tak ze kto chce sandbox, staci mu MW5 , kto chce pristupnejsiu hru, tak tan Clans vyzera pre nich (uz len bez potreby naucenia sa ovladania pohladu torza alebo rovno celeho mecha) a a kto je hard core asi stale siahne po tom MW Online (a ked clovek vidi na com to casto hraju, specificke periferie kde vymakany joystick je uplny zaklad :D, klavesnica tam je tiez ale plynovy "pedal" s dalsimi fucirami tiez nieje daco vystredne )
jo ale dalsie plus MW5 Mercsje OST- industrial, hard rock jako narez! snad to je aj v Clans
"Sensors indicate .. Friendly Dropshipp has entered Atmosphere, ETA Dropshipp ... 1 minute. .... All systems nominal"
-
Jo jo... "weapons online... all system initiated" už mi z paměti hned tak něco nevymaže :-)
-
-