Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • je to retro :(

  • Smegma

    Za tohle prachy dávat nebudu. Nevidím jedinej důvod platit znova za stejnou hru. Pustil jsem si některý cutscény a byl sem opravdu hodně zklamanej. Barevná paleta zcela mimo vizuální estetiku originálu (nechápu proč to nezmiňuje recenze) kdy se se světlem a nasvícením pracovalo i k vyjádření určitých situací a emocí což je teď úplně zahozené atd...

    A jak tu už někdo zmínil. Je komické když je Snake za stromem a pár metrů od něj stojí voják kterýho sleduje dalekohledem a normálně nahlas mluví do rádia. Ach jo. Vážně Konami?

    • Jack1947

      Podobné jako Re remaky pro fanoušky původní tvorby to úplně není, je to pro novější hráče ale drží si to +- stejnou kvalitu. 

    • Derp_1337

      Tak jak tady bylo napsáno níž, ve hře je na nastevení filtr. Pamětníci, co hráli původní díl, si to můžou zapnout, ať dostanou ten nostalgický pocit.

      No a novým hráčům, co původní díl nehráli, bude nějaký vizuál originálu úplně ukradený. 


      Jinak pravdu díš, že to přepracování 1:1 z originálu působí místy divně. Akce se často odehrává na území velikosti dvorku (tak 10x10 metrů?) a nebo  všude jsou dost úzké lineární koridory. Atd.

    • lito

      je tam filter, píši to dole, je tam možnost nahodit legacy filter a ta hra vypadá o hodně lépe. a má ten žlutý styl.

  • hulibalda

    No nevím. Hra je v rámci příběhu, cutscén a všeho okolo zcela identická. Ale jako totálně. I střih v cutscénách, nebo taky kolikrát vtipně vypadá, když se Snake dívá dalekohledem na někoho kdo stojí snad deset metrů před ním a ještě mluví nahlas do codecu. Tehdy to bylo kvůli HW omezením a všichni jsme to tak brali, dnes to vypadá směšně. Když pominu QoL vylepšení, tak je to svým způsobem vlastně remaster. Dokonce i loadingy a uzavřený miniarény tam jsou zachovány.

    Já v tom prostě vidím jen cashgrab. Podívejte se na Silent Hill 2 a tam vidíte co to znamená udělat remake. Tady máte jen převařenej čaj...

    • Jack1947

      REMASTER asi ne když to má úplně novej engine

      Cashgrab je silné slovo. 

      • hulibalda

        Píšu "svým způsobem" a za tím si stojím. Když už to je teda postavený na novým enginu, tak proč rovnou nepřestavěly celou hru? Proč tam jsou arény s loadingem? Proč se to odehrává na pár metrech čtverečních? Proč jsou cutscény 1:1? Vždyť tam je zcela nulová invence - pro mě synonymum slova cashgrab.

        Je to jak když někdo napíše nějakou knihu. Pak přijde někdo jinej, po dvaceti letech ji identicky přepíše a jediný co upraví je obal a fonty (ekvivalent upravenýho vizuálu a CQC co už ale bylo v MGS V). 

    • CHROCHT

      Podepisuju. Ta připos*anost do čehokoliv sáhnout je až moc očividná. Však taky proto neměli koule udělat remake jedničky protože tam by to vyžadovalo opravdu nějaký úsilí a ne jen vzít kopírák na kterej nalepíš současný ovládání a nějaký menší vylepšení.

      Já doufal že se dočkáme skutečnýho remaku, kde by člověk fakt chodil něčím co připomíná džungli a opravdu by se herní plocha i možnosti roztáhli na mnohem víc než na identický miniarény co jsme hráli před dvaceti (!!!) lety. Vždyť jim Kojima nechal krásnej vzor v MGS V, kde ukázal že se dá ta formule pojmout i mnohem víc komplexně. Ale proč se nějak snažit no. Na devítkovou recenzi to i tak stačí...

  • lito

    Já souhlasím s Jakubem, že to drama bylo ve finále zbytečné a i já se toho taky docela chytl a váhal s koupí. Na PS5 Pro to vypadá dobře, vypadá to lépe než např. Obscure a další UE5 hry, jen doporučuji dát legacy filter, ten původní je dost vyblitý a tahle hra by se měla hrát se žlutým nádechem. 

    Jo, a nejlepší špionážní akce je stejně pořád dvojka.😉

    • Dvojka mě překvapuje,  ještě jsem neslyšel, že by to byl od někoho nejoblíbenější díl. Je ale pravda, že ji nemám tolik nahranou. Pro mě nejlepší asi fakt trojka,  ale v těsném závěsu jednička. Tu jsem jednu dobu hrál téměř denně. Když jsem přeskakoval cutsceny,  tak mi to trvalo asi 4 hodiny, takže jsem ji za ten den vždycky dohrál. 😀

      • lito

        dvojka je hra ve hře a má spousty vrstev a je radost je objevovat věkem a moudrostí. 

        Myslím si, že teď názor není nějak v minoritě v současnosti, pokud půjdeš mezi fan MGS, uslyšít ten názor určitě vícekrát než v minulosti.

        • Jack1947

          To že si hrál za Raidena a byla to simulace nevadilo? 

          (mimochodem podobnou hovadinu zopakoval Kojima i u Phantom Pain tam už to jen tak nepřešlo a dokonce to mělo i skrytej konec - ne že by to vylpešil)

        • Asi tomu dám ještě šanci. Blíží se narozeniny,  tak je nejvyšší čas pořídit Master collection...

          • Jack1947

            MASTER COllection byl anopak celkem průůser

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit