Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Namax

    Hmm takže recenze vlastně říká... dostanete více toho samého a ve stejné kvalitě co v Prime Remastered (9/10) - super level design, skvělá hudba atp. Jen s nějakým otravným ježděním po poušti.

    Za mne je to teda asi na víc než 7/10, protože to je přesně co od Prime4 očekávám (minus teda to ježdění, ale to asi přežiju). Tímhle hodnocením Prime4 dáváte na úroveň Starfieldu :-D 

    No každopádně, předobjednáno.

  • SlavicBes

    Chcel by som sa opýtať, či mapa sveta poskytuje možnosť navštíviť viac ako len jedno miesto aka dungeon v jeden čas alebo si môže hráč vybrať a ľubovoľne chodiť z jedného do druhého.

    • cms.jakub-malcharek

      Progresse je pevně daná - lze teoreticky navstivit jine dungeony, ale bez potřebných upgradů, které lze sesbírat v pevně daném pořadí, se člověk stejně nikam moc nedostane. 

      • SlavicBes

        Diky. A co sa tyka handholdingu? V niektorych recenziach som cital, ze je prekvapivo vyrazny. Je to tak? Viem ze ten prekliaty McKenzie si nevie zavriet usta, no je tam aj nieco ine ako quest markery, hinty atd?

        • cms.jakub-malcharek

          Handholdy to je hlavně zezačátku, respektive asi první třetinu, kde hra moc nenechá uhnout z nastavené linky, pak už ale moc ne. McKenzie sice občas dává tipy, ale ty se můžou hodit, když člověk neví co a kde :)

          • SlavicBes

            No to hej, ale podla mojho nazoru by to nemalo byt automaticke. Hrac by mohol siahnut po jeho hintoch, avsak sam od seba a nie ze ti to sam povie po chvili do vysielacky. Takto by hry nemali fungovat. To velmi "sralo" v novych God of War hrach, v ktorych hrac radsej rychlo predbehol Atrea k puzzle a snazil sa vyriesit ho sam, nez kym tam Atreus tiez dosiel a po chvili ti povedal riesenie. To je hrozny dizajn.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit