Mick Gordon promluvil o skandálních podmínkách při tvorbě hudby pro Doom Eternal
-
Americkej management kterej sezral moudrost sveta je vzdy problem a to nejen v gaming industry. Chyba nikdy neni na jejich strane, a kdyby nahodou jo, tak za to muze uklizecka.
-
-
To neni chyba jenom americkeho managementu. Prakticky všude na světě najdeš ve vedení firem lidi, co nemají vůbec kontakt s realitou. Ani české firmy se takovým lidem nevyhnuly.
To samo o sobě by nebylo tak hrozné, kdyby ti lidé akceptovali nějakou zpětnou vazbu a dle ní přizpůsobili své očekávání. Jenže spousta lidi nemá vůbec žádnou sebereflexi a nejsou ochotni akceptovat fakt, že jejich plán byl špatný, a za každou cenu se snaží svalit vinu na nějaké ("problémové") podřízené.
-
-
Souhlasim, a musim se ospravedlnit pani uklizecce. Za tou je aspon videt prace, ne jak za temi radoby manazery.
-
-
-
Mick Gordon je neschopný křivák. Po*ral co mohl a ještě si stěžuje. A ty jeho "důkazy" si může strčit za klobouk.
-
-
To byl hodně chabý pokus o trolling. Osobně dávám tak 3/10, ale budu si muset nejspíš odepřít večeři, jak jsem teď štědrej.
-
-
Já bych si dal 2/10 , ale ať je hodnocení jakékoliv, Mick už do konce života bude znám jako Křivák Gordon. Mick Křivák Gordon
-
-
Seš píčus
-
-
Nahlásil jsem tě!
-
-
Ach ne
-
-
-
Ze jsem tak smely, nejaky zdroj tohoto tvrzeni (jiny, nez Strattonuv post na Reddit a z nej odvozene clanky), pokud mozno podlozeny fakty?
-
-
-
To vis, jen jsem mu chtel dat sanci sve tvrzeni obhajit, ale mas samozrejme jinak pravdu. ;)
-
-
Žádný zdroj nepotřebuješ. Stačí ti selský rozum!
-
-
Hnus, jdu blejt, velebnosti. 🤮Zajímalo by mě, jakou zkušenost měl Mick s idSoftware, když spolupracoval na Doomu z roku 2016. K tomu vyšlo naprosto epesní soundtrackové album a Mick zjevně naznal, že chce se studiem spolupracovat i na Eternal, takže to nemohlo být takový peklo. Během vývoje Eternal se něco muselo královsky po**at, aby to celý nabralo takovou otočku.
-
-
Tak Doom (2016) byl ve vývoji přes 5 let, takže vývoj byl asi dost vpohodě.
Jenže to pokračování Doom Eternal chtělo vedení IdSoftware zvládnout za kratší dobu (3-4 roky) , takže očividně vyvíjeli tlak na vývojáře a takhle to dopadlo. Proto ty nesmyslné termíny, které se nedaly stihnout, atd.
Bohužel výkonný producent nechtěl akceptovat fakt, že ty termíny byly nereálné, a bral to tak, že skladatel je "problémový" člověk. A tak vzniklo drama.
-