Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Microsoft ruší vývoj dračí akce Scalebound
						
							10.1.2017 | Václav Pecháček
						
					
					
						 16 příspěvků
					
				- 
            
                	
	Jak vidím, tak se tu zase vyjadřují převážně PC puboši bez základních znalostí, co ještě mačkaj boláky na ksichtě. Jen tak mimochodem děti uhrovité, hry od PT vynikají výborným gameplayerm a extrémně těžkou hratelností, kterou na nejtěžší obtížnost snad nikdo nedohraje. Takže trochu respektu by neškodilo, co říkáte?
 - 
                
- 
            
                	
	MP > AI. Bye, noob.
 - 
            
                	
	Chceš respekt, ale sám neukazuješ respekt. wtf?
 - 
            
                	
	z mého pohledu vytejkat z obtiznosti muzou spis hipstersti uhři.. toliko k tvému adolescentnimu komentari :-D
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	zadna skoda, vypada to jako prumerna asijska blbinka
 - 
            
                	
	No hlavní hrdina byl dost otravnej.
 - 
            
                	
	
	Ono kvůli tomu velkému respektu Microsoftu to bylo zrušeno. Co jsem slyšel, tak Microsoft dával neuskutečnitelný plán vývoje a platil opožděně, spolu s naprosto příšernou interakcí s vývojáři, což jsou ty kryptické neznámé důvody, proč si vrchní designeři brali dovolenou. Něco podobného jsme mohli vidět třeba na Recore, které bylo vydáno v příšerném stavu, a Phantom Dust rebootu, který byl zářným případem jak se to nemá dělat, kdy se Microsoft o hru nezajímal a prezentoval hru jako něco úplně jiného a když vývojáři ukázali vertical slice, tak vývoj i se studiem zrušili. Nicméně tohle nechalo PG v dost špatném stavu, hlavní tým roky pracoval na něčem z čeho nic nebude, velké množství zkušených vývojářů odešlo a Kamiya trpí psychickými problémy, které jsou tak vážné, že na twitteru nikoho už pár dní nesetřel.
Co jsem slyšel... - 
            
                	
	
	Ono něco svěřit Mrkvosoftu to je jak podat ruku dáblovy nebo hůř.
 - 
            
                	
	
	Asi už neni dubstep dost kůl a tak nepřitekly další zlaťáky...
Apropo jak říká kolega pode mnou tak udělat nějaký remake Drakana z 1999 by byla pecka *14* - 
            
                	
	
	".. takhle neslavného konce nadějné akce s drakem a kooperací je opravdu škoda." - ufff, ufff.... tenhle styl "novinařiny" je zlo
 - 
                
- 
            
                	
	Vašek Pecháček, dámy a pánové. Zvykejte si, tohle je budoucnost Games.cz
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	To si jako vsimli, ze to stoji za ho.no, az po temer petiletem vyvoji?
 - 
                
- 
            
                	
	se jim to báli říct 4dlouhé roky, ale teď už prostě to dál nešlo.... ale tyky nechápu je to blbé hned od začátku taková tuctovka přetechnizovaná
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Hned mě liskla vzpomínka na Drakan ... raděj kozy než puboše. Dobře udělali :D
 - 
            
                	
	
	za chvilku vyjde Nier: Automata, tak aspoň něco