Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MalyZeli
    Ne ze by me to nejak odrazovalo, ale celkem se mi zamlouval jednoduchy system v Shadow of Mordor, clovek si vylepsoval zbrane pomoci misi, a sbiranim capin, a naky ty extra srandy padaly z nepratel. Takhle zase budu nervit ze mi pada plno veci ktery nepotrebuju, ale veci se statistikama ktery bych uvital se mi budou vyhybat. *13* *13* *2*
    • Mě ty upgrady v Shadow of Mordor připadaly špatně vyřešené a dost otravné. Člověk musel pokaždé zastavit hru a 5 minut poměřovat statistiky u desítek součástek, jenom aby potom zjistil, že praktický efekt je minimální. Působilo to jako zbytečný systém, který dali do hry jenom proto, že to bylo v té době populární a potřebovali si to odškrtnout na seznamu povinných AAA fíčur. Byl bych radši za dejme tomu tucet upgradů/zbraní získaných v vedlejších questech, které by ale měly skutečně rozdílné vlastnosti a vzhled a měnily hratelnost.
    • Já ani tak nemám problém s tím kolik věcí tam bude, množství zbrojí vítám všemi deseti ale mě se líbil ten koncept jedničky, nemuseli ste vylootovat nějakou starou kobku nemuseli ste porazit nepřemožitelnýho orka abyste měli legendární zbran, vy ste stvořili legendu svojí zbraně. Díky tomu že ste vymlátili celej tábor orků bez zásahu se legenda meče zvedla a zvedla se jeho kvalita, takhle vznikají legendární meče ve středozemí a mě to přišlo mnohem lepší než styl ted sem zabil tohohle zmetka a vypadla z něj rare dýky rohanu jeej to sem rád ale stejně ji za chvíli vyměním za jinou dýku co vypadne z tam toho zmetka.
    • Jack1947
      To mu se řiká offline grind... v dnešní době Offline rpg MMo styl her to ještě někomu vadí lol...

      Berme to tak že nefoukají pěkně hratelnost *4*
      • V dnešní době? Mě to bavilo už před dvaceti lety v Diablu :)
        • Jack1947
          No vidíš takže šlofík *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit