• Můj názor na tuhle hru je takový, že ten kdo hrál všechny předchozí díly ji bude hodnotit jinak, než člověk, pro kterého se jedná o první setkání s touhle sérií. Jelikož patřím do druhé kategorie a hra mě bavila, nemůžu jinak než 8/10
  • pan IT o dva komenty vyse toho asi hodne vypil, neposlouchat ;)
  • Po letech jsem dostal chuť na hrdinství v HOMAM, vybíral jsem ze všech dostupných dílu, kromě jedničky samozřejmě, tam už se dá vyzvednout jen ten nápad a start celé série.

Bez natahování, 6tka je zdaleka nejhorší, alespoň z pohledu hry jednoho hráče. V minulosti jsem hrál každý díl, vyjma 4, neutekla mi coby nedobrá hra, zkrátka pařil jsem jiný, snad online, nevim.

Po čase zkoušení - všeho – jsem zakotvil u dvojky. Nostalgie, přehlednost, solidní výzva… Trojka je hezčí, bohatší a lehčí. Až se vypořádám s dvojkou (finišuju dobro), možná… Zbývá 4 a 5. Pro 4 mluví /přijatelná/ změna a 2D grafika. Fakt nemusim 3D. Přesto uznávám, že 5tka se povedla, i když mě nijak moc nebavila a nedohrál jsem ji. Možná časem.

6tku nedoručuju nikomu, kdo chce hrát HOMAM! Za osm je dost špatnej vtip. Nesleduju vývoj sedmičky, ale přeju si jedno, návrat ke kořenům…
    • Problém 6tky vězí v dávkování. Je tam příliš mnoho příběhu, žvanění, zastavování, odklikávání…, a do toho všeho nám zchudla mapa. Méně surovin, méně OMG síla pytlovin. Ošklivá to kombinace, nemůžu si pomoct. Chápu, že “více“ je pro single hru a “méně“ pro mulťák. Bohužel, dobrou hru tvoří celek. Neřeším multiplayer, když ho nehraju! Ano, bojová fáze se mi na 6tkách líbí, jednotky jsou parádní, grafika, popisky, mňamka… Celek…! “Jezdící fáze“ se mi nelíbí ani graficky, BOOM, odpáleno, hudba slabou hru nezachrání… Kdybych nesrovnával, byl bych hodnější. Každopádně nebaví *16*
  • Mě osobně VI sklamala uz jenom Uplay dekuju nechci asi oprasim V. protoze pri te jsem se hodiny skvele bavil.
  • Ahoj,mam problém spustit hru :( píše mi to že to nenačetlo konfiguraci, resetujte hru. nevíte co stim? díky
  • chcete aby vám běhaly hry? Tak zformátujte disk nainstalujte windows a vypněte automatický aktualizace. Každej kdo si nechává od microsoftu huntovat počítač zhovadilostma tak potom brečí že mu nejde to či ono, mě funguje všecko na co stačí hradware.
  • me to nejde ani kdyz sem přeinnstaloval Ubi
  • Ahoj koupil jsem si heroes 6 a nainstalovat a všechno v pohodě až do dobi kdy se mám přihlásit. Jakmile mě to přihlásí tak mi naběhne tabulka jaká bi měla ale během 5sekund mi to napíše že ubisoft přestal pracovat a vipnese mi to :-( můžete mi prosím někdo poradit co stím? děkuji
  • Omlouvám se, ale tahle recenze mě opravdu znechutila...vyplývá z ní, že autor strávil nad hrou asi tak 2 hodiny, protože vyblít tvrzení typu "nenabízí skoro nic nového" je v případě šestky opravdové faux-pass...engine hry je zcela jiný než u předchozích dílů, vývoj postavy a nová schopnost s každym lvlem je něco úplně jinýho než budování hrdiny v předchozích dílech, i zbraně (možná pouze zbraně dynastie) mají svou úroveň, kterou je možné zvyšovat. Velmi zajímavá je i volba, zda se hrdina přikloní na stranu dobra, resp. míru (cesta slz) či na stranu zla, resp. násilí (cesta krve)...co se týče přibývání budov zvenčí...tenhle jev byl k vidění pouze v pětkách (to si nejsem jistý)...a co se týče kampaní...každym dílem jde záživnost onoho děje dopředu..."děj není až tak hrozný"...no fuj, chce se mi z týhle fráze zvracet...velkym rozdílem je taky absence sekundárních surovin (tzn. síra, krystaly, drahokamy aj.), nahrazena "krvavými krystaly"...je toho mnohem víc, ale už ani nemám sílu k takhle stupidní recenzi, devalvující nepřekonatelnou sérii jako je tato, něco dodávat.
    Napsané je to pěkně, ale o to nejde (bohužel si to většina rádoby recenzentů, a to nejen co se týče recenzí na PC hry, myslí) *7*
  • Ahoj. Obracím se k vám, zda-li byste dokázali pomoci. Hru jsem zakoupil, nainstaloval, nechal aktualizovat, přihlásil se k UPlay a spustil. Když začnu hrát například mapu, tak se normálně pohybuji na mapě dobrodružství. Vlezu-li do hradu, postavím nějakou budovu a třeba hra jede dál. Někdy se mi však stane, že vlezu do hradu, postavím budovu a pak už nic nemůžu dělat. Nejde nikam kliknout, zvuk běží. Poraďte prosím. Neřekl bych, že to bude grafickou kartou, to by mi to prostě nesmělo jít neustále. Díky
    • Zdar, mam ten samy problem a nehlede, ze kdyz hru zpoustim, tak ji musim nekolikrat shodit pres spravce uloh a znovu zpustit, nez opravdu nabehne az do menu..

Vyresil si uz nejak problem se zamrzanim ve meste?