Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • heslem "nespravuj co neni rozbite" se ridi predevsim vyvojarsky tym bioware (osobni zkusenost z nwn). takze obvinit z tohoto zameru publikum je vic nez explozivne komicke. ten pan laidlaw zrejme dodnes netusi za co dostal vyprask a zrejme tomu ani porozumet nehodla. chce mit svou hlavu. asi ho k tomu nuti tlak zamestnavatele i spolecenskych kruhu, ve kterych se pohybuje. coz jen znaci, ze dalsi prusvihy jsou jiz na ceste. ceho si asi neracil vubec vsimnout je, ze se snazi spojit dve komunity hracu, pc a konzole, a obema diktovat svuj styl a razit globalni standard. za uplynulou dekadu se firmy nezprizusobovaly hracum. hraci se prizpusobuji firmam za pouziti marketingovaho znasilneni spoustou nadsenych reklam o tvorbe neceho noveho, lepsiho, epictejsiho. slibem neurazis..
  • WTF ??!! Ako sa opovazujete napisat taku s prepacenim hovadinu?! :D
    "je zajímavé, že u nás zase nevadí mnohem primitivnější zpracování soubojů v Zaklínači 2 ve vztahu k jedničce"

    Z toho naozaj nemozem. Zahrajte si prveho Zaklinaca, suboje boli v jednotke daleko primitivnejsie, vlastne to bola len sekvencia dnesnych konzolovych QTE (qick time eventov) kedy treba v spravny okamzik stlacat tlacitko. Dvojka uz tymto hracovi nezvazuje ruky, navyse pridava hadzanie dik, petard, vyrobu a pokladanie pasci, pocas subojov sa treba aktivne vyhybat alebo pouzivat blok (ktory vsak poziera vydrz takze vsetko musi byt s rozmyslom a nie neuvazene), je tu rychly utok, silny utok.

    Komplexnost subojoveho systemu sa so Zaklinacom 1 neda rovnat, jednotka bola efektnejsia, krasne sa pozeralo na tie motion capture sekvencie komb, ale dvojka je jednoducho ovela dalej. Radsej si naozaj zahrajte este raz prvy diel nez napisete taky nezmysel *12*
    • MishKonn
      'WTF ??!! Ako sa opovazujete napisat taku s prepacenim hovadinu?! :D
      "je zajímavé, že u nás zase nevadí mnohem primitivnější zpracování soubojů v Zaklínači 2 ve vztahu k jedničce"'


      Přesně tahle reakce mi při přečtení téhle novinky vznikla v hlavě. Je to neuvěřitelný žvást.

      Na Tiscali se začal objevovat jeden velmi nepříjemný neduh - redaktoři si čím dál častěji zvykají vsouvat do novinek svoje osobní pohledy a názory, jež nejsou žádným způsobem editovány, co se týče zejména vhodnosti, a tak se na svět dostávají bludy typu "je zajímavé, že u nás zase nevadí mnohem primitivnější zpracování soubojů v Zaklínači 2", nebo prohlášení, že nový Tron je "Dvouhodinový videoklip Daft Punk".

      Na moji osobu to působí maximálně nevhodně, a jakkoli jsou např. recenze subjektivní, do novinek a témat tyhle zprasené výplody prostě nepatří.

      Docela bych ocenil, kdyby se k tomu někdo z Tiscali vyjádřil! Mám za to, že je to téma hodné zamyšlení.
      • sleepless
        Jak uz psal Ales, radi se na tohle tema pobavime a pokud poslete dotaz na podcast@games.cz , rad vam vysvetlim, proc tyto nazory do clanku nejenom poustim, ale naopak je v maximalni mozne mire podporuji a zadam.
      • ales.smutny
        Dobrý den,
        pokud chcete, aby se redakce něčemu vyjádřila, je nejjistější poslat dotaz do podcastu. Do diskusí sice chodíme, ale není v lidských silách kontrolovat diskuse, které mají třeba i pár set příspěvků. To už je spíš věc náhody:) Takže vzhůru směrem k podcastu, je pravděpodobné, že se k dotazu vyjádří hned několik redaktorů a my máme rádi podnětné dotazy!

        Co se týče samotné struktury článku, v tomto případě informační, je vždy základem samotná informace - která je i zde, celkem jasná díky faktu, že jde o citaci příspěvku. A ano, přidáváme k ní i vlastní komentář, názor, pokud cítíme, že se k tomu hodí, pokud myslíme, že může být prospěšný. Nemusíte s ním souhlasit, můžete v diskusi polemizovat, můžete se spokojit jen s oním ryze informačním základem. Všichni už pár let píšeme, máme své názory, postoje a zkušenosti. A hlavně máme rádi diskusi. Jak mezi čtenáři, tak mezi redakcí a čtenáři. Games se snaží o co největší interakci.

        A to přece nejde bez tématu, bez názoru, bez věci do diskuse. Nechceme být jakousi herní ČTK, která vám předloží strohou zprávu a konec. Zprávu doručíme... a pokud cítíme, že k ní něco chceme říct, řekneme. Nedeformujeme původní informaci, to je neprofesionální, vždy přece můžete identifikovat, co je předmětem a co je komentářem - což je mimochodem v anglosaské publicistice tradiční styl a u nás bohužel ne tolik rozšířený.

        A když se na diskuse diváme, přijde nám, že tento styl čtenářům sedí. Vidíme, že někteří se věnují faktické části, někteří našim postřehům... a klidně ať s nimi nesouhlasí, je to jejich svaté právo:) A rádi se i zapojíme do diskuse, což vidíte. Na druhou stranu se necítíme být povinováni zapojovat se vždy... na slušný, konstruktivní dotaz, či polemiku zareagujeme rádi, je-li čas a možnosti. Je trošku symbolické, že u článku, který je o komunikaci s fan komunitou a lehkým pozastavením nad občas nevybíravými reakcemi se tahle realita tak trochu (u někoho) odrazí...:)

        Takže ještě jednou - nejjistější místo na apely je podcast, rádi diskutujeme! A pěkný večer.
        • MishKonn
          Mockrát díky za odpověd.

          Zaprvé se mně osobně strašně líbí, jakým směrem se (ve většině věcí) tento web ubírá, do čehož krásně zapadá i reakce vás dvou. Velmi oceňuji, že nasloucháte názorům a požadavkům svých čtenářů.

          K odpovědím: Samozřejmě velmi čerstvý pohled na to, jakým způsobem provozovat web tohoto druhu, nicméně stoprocentně zformuluji dotaz pro podcast, protože by mne velmi udivilo, že byste s některými těmito názory opravdu všichni v redakci souhlasili *4*

          Každopádně jen tak dále Games.cz, I like you!
  • Kde jsou ty časy, kdy jsme pařili Realms of Arkania 3 - Shadows over Riva *9*
    • Porad se delaji kvalitni veci, jen je treba hledat. A ne cekat co nam na vlne hype dotlaci media ;)
    • A Dungeon Mastera, Wizardry, Might and Magic sérii...
      • ales.smutny
        A nezapomenout Ishar!
      • Zamáčkl jsem slzu v oku a na youtube si našel videa z Lands of Lore a vzpomínám, jaké to bylo zdolávat nepřátele z White Tower. *2*
        • No zrovna souboje z DM a LOL nebyly uplne vrcholnym prikladem strategie. Spicka byla ROA, skoda, ze v Drakensangu, to tak zakcnili, ale presto je to kvalitni hra. Nicmene srovnavat zaklinace s DAO je ulet, uz jen proto, ze v zaklinaci je pouze jedna postava a v DAO je jich vic = vice prostoru pro strategicke vybiti, pokud to nekdo ovsem nepod*l, jak se stalo.
  • komunite se nezavdecis. jeden rekne, co neni rozbite nezpravuj a druhy: tohle neni zadny druhy dil, ale datadisk, vzdyt to vypada jako prvni. Poslat fanouska do riti taky neni dobry, i kdyby si obcas zaslouzil ji poradne nakopat za to, co vyslovi, ale co. Nic se tim neziska, spis ztrati. S timhle typkem souhlasim, zachoval se jako stramak :)
    • Štramák Ferda z Podolí
      myslel, že se oholí.
      Ušmiknul si přitom hlavu,
      a když přišel na zábavu,
      zdál se lidem komolý.
      (autor Jiří Žáček)
  • Skyrim da Zaklinacovi 2 na p*del. Pribeh, postavy a dialogy su jedina vec co Witchera drzi hore. Inac pripomina stylom hrania Gothic 3, Stalkerov alebo Xenus White gold. Desiatky malych otravnych veci ktore kazia celkovy dojem.
    • Tohle je fakt jako u blbečků na dvorečku. Jak vůbec chceš srovnávat Skyrim a další hry ze série TES, který jsou extrémně freeformový a příběhovýho Zaklínače?To už můžeš rovnou Skyrim přirovnat k FF7 a napsat, že oproti FF7 bude Skyrim propadák.
      Mimochodem, sto lidí-sto chutí. Skoro mám chuť říct, že pokud se ti líbilo DA2 oproti DA:O, tak ze Skyrimu budeš nadšenej. Tam totiž taky podle všeho nastoupili cestu zjednodušování a konzolovatění, vychází-li člověk ze zkušeností z Oblivionu a informací, které jsou o Skyrimu známy. Jediný, co je u Skyrimu stoprocentní jistota, je grafika a hudba - ta v sérii TES nikdy nezklamala a vždycky byla špičková.
      • Když tu jsou "experti" co srovnávají DA s Witcherem tak proč nesrovnávat TES s Witcherem.Nebudeme se držet při zdi.
        • Tak tam bych to zase tak problematicky neviděl. Jak DA (oba díly), tak Zaklínač(oba díly), jsou příběhové RPG s relativně malou rozlohou (z hlediska prostoru). Obě dvě hry jsou v podstatě koridorové. DA víc boduje ve vztazích mezi jednotlivými postavami (i když Z2 a vztah např. k Triss už slušně dotahuje), Zaklínač zase má lepší implementaci důsledků rozhodnutí (DA2 nedotahuje vůbec). Obě dvě hry mají jiný soubojový systém, přičemž nejde jednoznačně určit, který je lepší (je to věc názoru – každej systém klade důraz na jiné hráčovy schopnosti – osobně jsem se sžil s oběma). Pokud bysme chtěli tvořit jakési kategorie RPG v rámci žánru, tak DA a Zaklínač spadají do stejné kategorie – příběhové RPG.
          U TES platí jiné principy – tím „tahounem“ a hlavním principem tam není příběh (který většinou není až tak slavný, spíš je tam jako omáčka), ale možnost naprosté volnosti, možnost se rozhodnout, kam chci jít, co chci dělat, k jaké gildě se přidat.
          Takže ano, srovnání Zaklínače a DA mi přijde celkem relevantní. Když už něco srovnávat, tak u těchto dvou her to jde celkem snadno. Srovnání se Skyrimem lze srovnávat pouze v duchu „jde taky o RPG“, ale tím to hasne. Herní mechanika/principy jsou jiné, hra je založena na něčem jiném. Z tohoto hlediska určitě existují hráči, který nemusí TES, protože je pro ně nudný a pak jsou hráči, kteří nemusí příběhově RPG, protože je hra pořád někam tlačí. Z hlediska času musím objektivně přiznat, že u her série TES jsem strávil mnohonásobně víc, než u Zaklínačů/DA. (čímž netvrdím, že jsou ty hry lepší, prostě se rád toulám..:-)) )
      • I ta grafika je na prd - Gamebryo nemělo spatřit světlo světa!
        • Jasně, když člověk vyšel z kobky a rozlídl se, tak to vypadalo pěkně... Horší už to bylo v pohybu. Gamebryo je technicky nejhorší engine, co jsem já kdy viděl.
        • Nekecej, na začátku Oblivionu po vylezení z kobky na světlo světa jsme nad grafikou uchcávali všichni. Teď po pěti letech je každý generál.
        • Ale no tak - v době vydání Morrowindu byla ta grafika špičková, máloco se jí rovnalo (a upgrady na nový TES byly vcelku standartem). S Oblivionem to sice úplná špička nebyla (hlavně v porovnání s tím, co bylo slibováno), ale pořád to vypadalo poměrně lahůdkově. Když k tomu připočtu fakt, že TES je modifikovatelný, takže HI-RES textury a podobné laskominy nejsou vyjímkou, tak není důvod si stěžovat.
          P.S. Co se grafiky týká - zkuste si dát do Morrowindu Graphic Enhancer, natáhnout lepší textury a nikdo nebude věřit, že je to hra z roku 2002
          • Ano, Morrowind s mody vypadá lépe nez vanilla Oblivion a řekl bych že i líp než některé ze screenshotu , co jsem zatím se Skyrimu viděl, ale společnost jako Bethesda by prostě neměla spoléhat na to, že vydá hru víceméně v betaverzi s tím, že už si to mod komunita na pc nějak dodělá a vyšperkuje.
    • miker17
      jestli bude skyrim takovi jak poslední dvě hry tohoto studia(Bethesda) tak se bojím že SKYRIMU da na p*del i DA2...
  • DA2 hrám už druhý krát. Predtým ako mág, teraz ako zlodej. Páči sa mi napr. ako sa mení príbeh podla toho, akú postavu hráš a aké máš rozhodnutia. (napr. teraz mám sestru Bethany, ktorá mi zomrela na expedícii v podzemí - teda ak by som ju zo sebou nezobral dole tak by zrejme nezomrela, otázka znie ci by zomrel dakto iný alebo nie. no a keď som bol mág tak som mal brata, s ktorým som si moc nerozumel - bol templár). Čiže takáto zvedavosť podnecuje si hru zahrať znova). Prostredie, no, mesto celkom v pohode, ale vonku tie lokácie bohužiaľ úplne rovnaké, takisto aj dungeony. To je dosť veľké mínus. Súboje celkom ujdú, aj keď na taktizovanie typu napr. NWN, NWN2 to určite. Tam bolo naozaj treba rozmýšľať aké kúzlo alebo ťah kedy a na koho a na koho najprv spustiť. V porovnaní s DA1 sa tu moc nezmenilo v tejto oblasti. Páčia sa mi dialógy. No chcelo by to určite datadisk, ktorý by to celé rozšíril. No neviem ako to niekto moze porovnávať so Zaklínačom. To je o niečom úplne inom. Takže ja by som dal 8/10, kvôli vonkajšiemu prostrediu a dungeonom.
  • O AAA hře která nemá ani na české titulky se nemá cenu vůbec nějak konkrétně bavit.
    • Možná bych ještě doplnil, že samozřejmě vzhledem k okolnostem a morálnímu stavu společnosti chápu u někoho tu potřebu negace české identity a klanění se u každé kliky, jen mi z toho prostě nevychází kdo se tu pak vlastně k jakému národu hlásí. Jelikož podle internetové diskuze v téhle zemi žijou převážně lidé kteří umí fantasticky anglicky, rozumí dokonale IT, sportu, opravám aut, kutilství a pivu, nesnáší američany, rusy a čechy. Pravda jeden z uchazečů o zaměstnání v mojí firmě si do svého CV zapsal anglický jazyk "rodilý mluvčí".... je pravda, že se slovníkem jsem začínal u Isharu, EOB, LoL, Areny, pár her jsem dokonce přeložil, ale pořád nějak oproti Vám nemám ten skvělý pocit, že bych jsem rád když u nás vychází velké hry bez lokalizace a nemám touhu dělat z mínusů plusy.
      • To jsi se za těch 20 let daleko s angličtinou nedostal, když se dodnes neobejdeš bez lokalizace.
        Každopadně pravda, je lepší stěžovat si na absenci lokalizace popřípadě platit více za lokalizované hry, než se naučit cizí jazyk.
        • Rád si o tom s Vámi za dalších 15let popovídám u čínské televize, nebo indické hry. *1*
          • No já si bez českého manuálu s televizí poradím i za těch 15 let.U tebe/vás to bude evidentně trošku horší.
            • To je pravda čínsky ani indicky se už učit nehodlám.
    • Já shrnu tu odpověď na všechny příspěvky do jedné souvislé odpovědi/neodpovědi. Mě se vlastně líbí ten hrdinský postoj, který zastáváte...kdo neumí perfektně anglicky je méněcenný tvor. Do kina jedině filmy v původním znění bez titulků. Já všechno umím a ostatní jsou mi ukradený. Až mě na ulici někdo nakope do zadku tak mu ještě poděkuju a budu si myslet, že mi to patřilo když ještě neumím Krav Magu. Čínský manuál k televizi za 20tisíc mě nemůže rozházet, začnu se totiž učit! Kravaťáci rozhodují o lokalizaci her u všech prodejních zemí světa. Je úplně normální zaplatit 1000Kč za AAA hit, počkat si půl roku na výrobcem doporučený a odladěný fan překlad, který v žádném případě neporušuje EULA *4*
      • Az na to ze te nikdo nenuti kupovat si hru bez CZ lokalizace. Nebo mas snad pistoli u hlavy? Nebo se snazis jen ztrapnit?
        A ten zbytek je blabol. Anglicky se uci uz od zakladni skoly a anglictina ve hrach neni vetsinou nejak tezka. Neustale se opakujici fraze ve vsech RPG.. A jestli fan preklad odporuje EULA? To nevim,zeptej se cz distributora. Dost o tom ale pochybuji,kdyz to sam doporucuje. Navic koho to trapi? Jeste jsem necetl o jakemkoliv trestu pro cloveka,co pouzil neoficialni lokalizaci nejake hry.
        • Taky jsem ji kvůli tomu nekoupil a koupit nehodlám, tak jako nejspíš pár dalších lidí. To, že není u takhle rozsáhlých RPG jiná angličtina než pro pokročilé je skutečně blábol. EULA je to poslední co mě osobně u her zajímá, ale trapné považuji především to, že se u takové hry amatérským překladem někdo dokonce ohání jako něčím samozřejmým a úctyhodným. Přitom za amatérský překlad si zaslouží úctu jedině ta parta úžasných lidí, kteří na tom strávili stovky hodin volného času, aby odsuplovali to o co výrobce/distributor obral své letité zákazníky. Nakonec u původního článku byla výzva, abychom v diskuzi reagovali na to co si o DA2 myslíme, tak jsem učinil, čili nechápu důvod proč bych s negativním názorem nesměl do diskuze.
          • Názor je jedna věc, konstatování rádoby faktu je věc jiná, zvlášť pokud je důvodem celého výplodu nevzdělanost nebo nesmyslný patriotizmus.
            • @Farflame: Nikdy jsem netvrdil, že všechny překlady obsahují faktické nebo jiné chyby. Záměrně jsem použil slovo "často", abych se podobným připomínkám vyhnul. A samozřejmě i anglické texty mohou být chybné, ale je to mnohem nepravděpodobnější, než u češtiny.
            • Aoyagi: stejně tak je padlé na hlavu tvrdit, že překlady mění význam nebo pointu, když všechny překlady neznáš. I některé anglické hry jsou pouhými překlady z jiného jazyka a tvrdí různými neduhy, kterými - světe div se - nemusí trpět česká lokalizace té samé hry, protože je, v ideálním případě, dělaná daleko lépe. Jen poznámka na okraj.
            • @Kosmodisk: Reagovat na "NO U" posty mě opravdu nebaví, tak krátce: Kdyby původní příspěvek nebyl formulován jako fakt, ale jako názor a nebo kdyby u něj aspoň byl nějaký důvod (který jsem mimochodem neobjevil ani nikde jinde), tak by možná reakce nebyly takové, jaké jsou. A protiargument je jedno slovo.

              @Pierre: Pokud je to pravda, tak pravděpodobně máš jakýsi odpor k angličtině, nebo něco podobného. Osobně anglicky perfektně neumím, ale překlady, často měnící význam, pointu nebo prostě vyznění věty/sdělení, to opravdu nemám rád. Poslední dobré překlady, co si pamatuji, byly v od Levelu. Fallout, Haegemonia... Proto mi přijde padlé na hlavu, že anglicky mluvící lidé z nějakého pro mě nepochopitelného důvodu zavrhují nepřeložené hry, kterým by beztak rozuměli.
            • Tak ja napriklad umim anglicky opravdu slusne - 0,5 roku v USA, 5 let prace pro mezinarodni firmu- dokumentace v ang., profesni zkousky v ang. a posledni 3 roky implentace core banking systemu - denni spoluprace s lidmi - veskera dokumentace v ang., filmy v puvodnim zneni, max titulky. Ale kdyz hraji vecer hru, tak mam ang. plne kecky a jsem rad, ze tam titulky jsou. At se jdou s DAem vycpat *10*, kdyz to slo v zaklinaci, tak jenom chamtivost zapricinila, ze to nejde v DAu.
            • To skutečně bolí od někoho kdo v rovnoprávné diskuzi používá proti argumenty ad hominem. *7*
    • Kosmodisku místo toho brečení tady v diskuzi se máš učit anglicky a žádný český titulky nebudeš potřebovat.
    • To né no. V EA si američtí kravaťáci vždycky před vydáním hry říkají: "Hlavně ať má hra české titulky - nezklamme ten obrovský a mocný národ!"
      • Bohuzel nerikaji, ale prachy by od nas chteli, to jim nevadi ze je tu cizi mena *10*
        • Tak nekupuj. V cem je problem? Tyhle narky o CZ titulcich jsou v dnesni dobe o nicem. Pokud jsi se dosud nenaucil anglicky(v dnesni dobe nepochopitelne),tak titulku se VZDY!!!! dockas nejmene od amaterskych prekladatelu. Chvili to trva,ale cz titulky jsou na temer kazdou hru co kdyz vysla. Tak proste cekej.

          Ja jsem hraval Fallout 1,2 se slovnikem v ruce,bez pristupu na internet a bez znalosti jazyka vubec(pro neznale- ve skole se ucila rustina). Dneska je pristup ke vsemu a stejne porad placete.
  • DA 2 je pro mě velké zklamání. Pro mě je to bohužel nezáživné pokračování DA Origins.
    Se všemi důvody co se tu zmiňují výše zcela souhlasím, ale je toho víc, třeba nedokážu pochopit proč Qunarijci najednou musí vypadat jako ďáblové, když v jedničce měly lidský vzhled, jen byly tmavší a mohutnější. Celé město Kirkwall na mě působilo moc uměle. A co je nejdůležitější tak nějak jsem nesnášel svého Hawka. Oproti jedničce kde byl Warden skutečný hrdina a tahal za nitky osudu okolí, tady je Hawk spíše vedlejší postavička a nedokázal jsem se s ním zžít.
    Forum na bioware jsem četl a kritika, co tam zazněla, byla oprávněná. Je dobře, že si to z Bioware alespoň přečetli, většinu peprnějších příspěvků samozřejmě odstranili. Takže doufám, že vyjdou fanouškům vstříc a DA 3 začnou stavět na odlišných principech. No a teď se budu těšit pouze na ME 3, to doufám nezklame.
  • mne to celé vyhlasovanie toho týpka z bioware Laidlawa pripadá tak že on nepracoval na starších projektoch bioware alebo týmu ktorý stojí za staršími pekcami podla toho vyzerajú aj jeho kecy
    • MrSanta
      Mike Laidlaw pracoval už na datadisku k NWN Heroes of Underdark (2003), pak pracoval na Jade Empire, pak pracoval na ME a DAO. Takže zas takovej zelenáč to není.
  • Heh, já vám nevím. Hry hraju už léta (začínal jsem kdysi na Amize) a i když poslední roky hraji méně a méně (nevím jestli kvůli tomu že stárnu, nebo že jsou hry horší... Nebo kvůli oběma důvodům) DA:O Nebylo zlé, ale musím přiznat že ke konci jsem se doslova nutil abych nepřestal hrát. Nepovažuju to za hru špatnou, ale ani nikterak unikátní. Koupil jsem si díky rozpočtu uvolněnému po uvolněné ex-přítelkyni tedy i DA2 a ačkoliv těch peněz trochu lituji, částečně jsem se i bavil.
    Jestli něco, tak DA2 je hra plná rozporů; některé dialogy byly skvěle napsané, některé byly naprosto jalové (to samé u romancí; přiznám slabost na Isabelu) Lokace celkově ačkoliv hrozně chudé, tak konceptuálně fajn a i když to bude znít jako kacířství, občas mi visuálně Kirkwall připomněl právě zrovna Sigil. Na jednu stranu zase vcelku komplexní bojový systém (kombinace mezi-classových skillů apod.) který je ale naprosto zabitý mmorpg klikacím stylem, který prostě do single-player RPG nesedne. To samé hudba, to samé questy (některé skvělé jako třeba lov na sériového vraha, některé totálně hloupé) A to samé v důsledku celý příběh, který je občas mile nepředvídatelný ale zase všechno je do země zadupáno nedostatečným dopadem vašeho jednání... A takhle bych mohl pokračovat ještě dlouho. Díky bohům (a Andrewovi) recenze nepíšu ale DA2 bych označil za lepší průměr s několika fajn prvky.
    Co mi ale přijde docela nešťastné je styl, jakým se k této kritice postavil Bioware, stejně jako zbytečně invazivní činny některých lidí z hráčské komunity. Jsou to jen hry, tak to tolik neřešte; buržousti jako Laidlaw budou vždycky stejně alibističtí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit