Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Jo, když to neposer*...
  • p2w karetní hra přes facebook, kde si každý parkour trik kupuješ za realný peníze. To by byl SWAG *5*
  • MickeyMutant
    DICE vyrábí hru, která není pokračování Mirror's Edge, ale vypadá jako Mirror's Edge, hraje se jako Mirror's Edge a běhá tam stejná Faith jako v Mirror's Edge. Ne, žádné Mirror's Edge 2, přátelé. Makes sense.
    • Reboot
  • firebug
    Jsem hodně zvědavý na výsledek. Docela mi vadí, jak žánr FPS dlouhodobě stagnuje hlavně co se týká interaktivity/zničitelnosti prostředí a fyzicky neexistujícímu modelu hráče. Tedy že povětšinou hrajete za kameru přilepenou na vznášející se pistoli, nikoli za lidskou postavu nějakým způsobem reagující na své okolí. Snad to lidé z DICE uchopí za správný konec - držím palce!
    • V tom případě ti doporučím ARMA3, tam je realizmu pohybu postavy až tě to bude mrzet. :-) Nicméně jsem na tu hru zvědavej.
  • Ona nemá umělý poprsí pětky? Co to je za herní nesmysl *1*
  • kubi-wan
    Sakra, doufám, že z toho neudělaj nějakou podělanou multiplayerovku!
    • Neboj, ALE VYJDE TO NA TABLETY!! *1* *1* *1*
    • Jak čtu tvůj koment a podobné: "Jen proboha ať nejde vidět že mě někdo předběh protože si chcu svůj časem honit ego a pak bych mohl mít pocit že mi to až tak nejde... ono totiž na výsledku hrání počítáčových her moc záleží"
      • jakubc
        Spíš: "Nechci se otravovat se strašně moc drsnejma pubošema a chci si jen užít příběh a hru jako takovou."
        • kubi-wan
          Asi tak.
  • C-BEAM
    jediné co mi vadí, že změnili vzhled Faith. Její originální koncepty byly absolutně perfektní ale asi dostali pokyn přiblížit se více americkému / evropskému hráči že ji konvertovali na Olivii Wilde. Ale jinak vše ostatní co jsem zatím viděl se mi líbí, ten barevně minimalistický hypermoderní design bude v moderní grafice vypadat fantasticky, UE4 je na to jako stvořený.
    • @C-BEAM no nevim kde jsi vzal že UE4 je na to jako stvořený, když pominu to že UE je nejrozšírenější a zároveń nejhorší engine v historii gamingu, tak pravdou je a zustavá to že tento díl MEC poběží zaplať bůh na Frostbite 3 což není novinkou a ví se to už hodně dlouho. I vyvodit by to šlo z toho, že EA už před nejakou dobou dalo celýmu slavnýmu UE "vale" a přesedlalo právě na Frostbite 3 u svých her only. Snad Dead Space 3 byla poslední hra na co ten paskvil použili.
      • C-BEAM
        protože nepřímé osvětlení. Nevím jestli do FB3 vyvinuli něco podobného jako byl Beast pro UE3 na tvorbu a zapékání kvalitního nepřímého osvětlení ale takový BF4 v tomto směru nebyl nic moc. UE4 by to perfektně zvládal už v základě, je to vynikající engine a v těch správných rukou podává úžasné výsledky.

        http://www.benoitdereau.com/images/unrealparis/unrealparis02.jpg
        https://www.youtube.com/watch?v=Y6PQ19BEE24
    • Qamm
      Asi ta sklamem, ale je to Frosbite 3. I ked ten U4 by na to sadol. *7*
      • C-BEAM
        škoda, to jsem fakt nevěděl. UE3 v ME1 odvedl skvělou práci, obrovskou roli v Mirrors Edge hraje nepřímé osvětlení, i na to pro ME1 vyvynuli speciální nástroje a vypadalo to super při zachování vysokého framerate. Jsem zvědavý jak si s tím poradí Frotbite 3, ten engine moc neznám, nevím jestli se také zapéká do textur nebo jde všechno realtime.
    • Obličej stejně asi ani neuvidíš ve hře :D
      • C-BEAM
        jj, to mě trochu uklidňuje a ingame animace bude (doufám) možné přeskočit takže by to mělo být ok.
    • Přijde mi stejná, jen s jiným účesem.
  • Že bych si po dlouhé době koupil hru od DICE? Tady asi nebude třeba řešit hitboxy a netcode?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit