Přejít na výpis diskuzí
Mirror's Edge: Catalyst vyjde už v únoru příštího roku
16.6.2015 | Adam Homola
14 příspěvků
-
Už v únoru? Řekl bych spíš až v únoru.
-
kur*a sem si říkal, že tomu traileru neco chybí...No a pak sem tam uviděl Morgana Freemana.
-
Hlavně aby dodali poctivou nálož herní náplně - bolestivý nedostatek prvního ME...
-
-
zkus to trochu vysvětlit, protože fakt netuším o jakém nedostatku herní náplně to vlastně mluvíš.
-
-
ME je moje oblíbená hra, ale je naprostá pravda že po hratelnostní stránce byla chudá. Proto je výhoda že poměrně brzy skončila, než mohla začít nudit.
-
-
co tím myslíte? co by tam podle tebe měla Faith dělat? řešit nějaké detektivní případy nebo bojovat s armádou? hratelnost v ME byla naprosto skvělá a zároveň krystalicky čistá, hráče vpodstate nic nevyrušovalo z parkouru, animací bylo minimum a 99% času si mohl nerušeně hrát a neustále se zlepšovat. Toto je naprostý opak dnešních filmoher kde se 2 hodiny díváš na animace a samotná hra na tebe neklade vpodstate žádné nároky. Stačí si vzpomenout na recenze v nichž neschopní novináři nadávali jak je hra ťažka a že nevědí co maji dělat jak mají postupovat, ztrácejí se atd, už jen za to bych dal ME bod navíc.
-
-
Myslím tím, že jste dělali od začátku do konce naprosto to samé, jen v jiném statickém prostředí. Kdyby byla hra delší, začalo by mě to už nudit. Mohlo se to vyřešit např. nepovinnými úkoly, větší otevřeností příběhových levelů, nebo speciálními scénami (co třeba parkour na jedoucích vozidlech, vznášedlech?).
Z letmých popisů nového dílu přesně tohle dostaneme.. -
-
No jo, už je to moc dlouho, všechno si nepamatuju. :)
Abych to shrnul - hra mě nadchla, tečka. Od pokračování ale čekám tyhle věci provedeny lépe. A hlavně nelinearitu, která koncept skvěle osvěží. -
hledání věciček na těžce dostupných místech tam je v podobě žlutých tašek, některé lze najít snadno k jiným je dostat se již dost těžké, rozhodně se tím dá zabít hodně času. A zkus si prohlédnout nějaký videa od expertů na ME, možná budeš překvapen kolik alternativních cest, zkratek ve hře vskutočnosti je.
-
Třeba hledat skryté těžce dostupné hvězdičky, je v podstatě jedno co. Moje příklady s vozidly jsou jen příklady, game designer nejsem. Už jenom více alternativních cest by bylo obrovské plus.
Nicméně znovu opakuji, že hra byla pro mě naprosto úchvatná. Ale potenciál má na mnohem více, a to doufám pokračování předvede. -
a co by si v těch nepovinných úkolech dělal? Navíc čím více času by ztrácely vedlejšími úkoly tím více by trpěla hlavní linka a to si fakt nemohli dovolit, už takto měly ke konci problémy a museli dělat ústupky.
Jinak v ME do jisté míry parkour na vozidlech byl, konkrétně v metru a nebylo to nic co by mi chybělo, spíš to byl jeden ze slabých momentů hry, skákat po vozidlech nebo vznášedlech fakt netoužím. To co mě zajímá je jak se dostat z místa A na místo B v prostředí s výnikajícím leveldizajnem kde musíš zapojit všechny své schopnosti.
-
-
-
-
Možná má na mysli krátkost hry... což by měl pravdu no.
-
-
ME byla jedna z nejvíce skill-based her za celé roky a tedy herní doba se přímo odvíjí od schopností hráče, polena ji prošly za 7-8 hodin, oproti tomu nejlepší hráči za 2 hodiny. Je to dáno právě tím, že se jedná o parkour, čili nepostupuje se jako v akční hře kde se na jednom místo můžeš v přestřelce zdržet i 15-20 minut. Toto je úplně jiný styl hry a vysoce náročný pro vývojáře, protože musíš vytvořit spoustu prostředí na krátký časový úsek. Proto není zcela fér ME kritizovat za herní dobu.
-
Já myslím, že ta hra, ve které držíš celou dobu jen šipku dopředu, byla dlouhá tak akorát.
-
-
-