Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Chtěl jsem se zeptat neb programuji v pythonu, ale i jiných jazycích a sem tam nějaké strojové učení používám. Používá se AI (Machine learning) ve hrách? A v jakých případech? Byl o tom docela zajímavý napsat nějaký článek pro laiky-spotřebitele.... Dík!

    • tuco

      Exeplarnim prikladem je: 

      https://deepmind.com/blog/article/alphastar-mastering-real-time-strategy-game-starcraft-ii

      O kterem, myslim, tu clanek jiz byl. Taky mi to prijde zajimavy tema a nepochybuji o tom, ze se s tim ve hrach, at uz v podobe AI jako soupere, nebo AI jako testera nebo AI vylepsujici textury, budeme v blizke budoucnosti setkavat casteji.

      • O Alphastar vím...

        A co NPCka? Jak moc tam je realné že je v blízké době bude ovladat něco jako DNN?  

        • tuco

          Vubec tomu nerozumim, takze nedokazu rict. Kdybys mel nejakej link ktery o tom pojednava, rad si to prectu. 

          • Dva zajímavé příspěvky jsem našel:

            https://medium.com/@noahlandonpaige/how-to-create-smarter-npcs-in-games-10e384295f35

            A reddit:

            https://www.reddit.com/r/truegaming/comments/8g78q6/prescripted_npcs_vs_npcs_using_machine_learning/

  • Jack1947

    Skyrim bude na pořadu dne do vydání TESVi , možná i po ( záleží na zabugovanosti).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit