-
Bohužel porovnavat World s ostatnima verzema je trochu problém. Trochu větší problém, k tomu chudák recenzent nehral jinou verzi a o daný serii nemá vůbec žádný přehled.
-
Hmm, Monster hunter world jsem přestal hrát když se mi nedařilo ( noo, dařilo ale ono to bylo na několik checkpointů/úseků! Chytit první větší monstrum pak mi umřel disk takže jsem už ani neměl moc chut se vracet)
Tohle asi bude dost podobné tak asi řeknu rovnou, Ill pass... i když zvědavost je ošidná, tak nevím 😬 Právě to že tam není vysvětlení za čím se honit, proč a jak mě docela štvalo no pak samotný lov. Chápu že v Japonsku je to třeba něco jiného... ale já radši přímočařejší hry.
-
ja neviem, mne sa ta seria nie a nie zazrat pod kozu ....nejako ma nebavi lovit monstra bez toho, aby to bolo nejako pekne pribehovo podlozene napr ako v Shadow of Collossus (viem ze odlisne hry ale chapete)
-
-
Je to prostě úplně jiný koncept herního designu, v shadow of colossus si zas něděláš z obrů vybavení které vypadá a přímo reflektuje síly i slabiny daného monstra, které pak aplikuješ na další monstra v pořadí. V Shadow of collosus zabiješ +-15 obrů a konec zvonec, v monster hunteru jich zabiješ 60 a dostaneš se teprve na základní hodnost.
Je to jak v akčňáku hledat Shakespeara. :) Pokud hledáš příběhově silný zážitek a do teď tě ta série neoslovila, nemyslím že ti to může nabídnout něco v čem se to někdy změní.
-
Mě zase nebaví třeba Diablo a oboje je grind.
-
-
mna Diablo tiez nebavi, kvoli primitivnemu subojovemu systemu
-
-
-
Patrikův postesk nad příběhem chápu, zároveň jsem ale na pochybách jestli bych těch plitkých scének v nepříliš příběhově zajímavém univerzu chtěl vidět víc :D
Co se týče toho stopování alá MHworld, byla to skutečně unikátní mechanika vytvořená jen pro daný díl. Zbylých snad 15 dílů v sérii pracuje s touto mechanikou hry trošku jinak, tudíž bych to i tomuhle dílu úplně nevyčítal, ještě stím jak se asiati drží svých kulturních špecifik a tradic. ^^ Stopování v ostatních dílech probíhá tak, že ti popis úkolu nastíní typ biomu v kterém se lovené zvíře nachází, pak člověk vyrazí na průzkum, cestou sbírá kytky a těží, prochází teoretické oblasti dokud zvíře neobjeví, pak má možnost toto zvíře označit koulí s barvou, pokud se trefí, získá tím na pár minut přehled na minimapě kudy zvíře právě cestuje, pak to musí opakovat. Případně když to člověk nestihl bylo potřeba si hlídat jakým směrem zvíře odlétá. Během dalších hodin se člověk naučil kde má koho hledat a byl tak trochu skutečný stopař, ne jen lovec vedený za ručičku mačkající tlačítko na určených místech, dokud se zvíře neobjeví. Je mi tedy trošku záhadou že tuto mechaniku v MH rise dle patrika skoro úplně vyškrtli a ničím zajímavým ji nenahradili. Nezmění se to tedy třeba v pokročilé fázi hry?
Rampage zní zajímavě, ale musím říct že obří monstrum kráčející půl hodinu k vašemu poslednímu obrannému valu, tak jak se objevovalo ve starších dílech mělo hodně podmaňující atmosféru.
-
Citace: " a koneckonců i jediným Monster Hunterem, kterého si tam až do příchodu Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin můžete zahrát."
Autore co takhle hra"Monster Hunter Generations Ultimate" která na switch byla vydána v roce 2018...
Možná by stalo zhodnotit a porovnat i tyto dvě verze hry kam se hra posunula....
-
-
Na jednu stranu souhlas s tím, že aspoň recenze by tu mohla být, na druhou stranu by to bylo nefér srovnání, protože Generations je port hry z 3DS z roku 2015 a posun je samozřejmě obrovský, ale co taky čekat od hry udělané na míru hw, který je specifikacemi o několik generací napřed. Pika200 (ano vím že se to píše s "c" ale nechci pokoušet místní cenzuru) je rok 2005 a navíc žádný zázrak už tehdy, Tegra X1 2015 a na mobilní čip to mělo ve své době slušný výkon, kdyby mezi nimi byl marginální rozdíl, bylo by s tímhle světem něco špatně.
-
-
S tím se dá částečně souhlasit, jen zase srovnáváme switch který má nějaký systém s MHW který má úplně jiném systému taky není úplně fér.
Dle mého názoru je MGR nástupcem MHGU, a MHW je prostě samostatná hra pro komunitu PC, XB a PS...
-
-
To máš těžký, když jediný opravdový Nintendo "veterán" je tu Bětka se svojí Gamecube a Aleš někde přiznal že má 3ds ale nevypadá na náruživého hráče MH. Nemůžu mluvit za zbytek redakce, ale řekl bych, že pro Adama, Šárku a Patrika je Switch jejich první konzole od Nintenda, což na jednu stranu může přinést perspektivu člověka nezatíženého nostalgií nebo náklonosti k určitým IP, na druhou stranu nejradši mám recenze Miloše Bohoňka, který má s konzolemi od Nintenda bohaté zkušenosti a díky jeho recenci na Fire Emblem Awakening jsem si pár let po té koupil New 3DS a tu hru hraju dodneška.
-
-
-
-
V titulce tag "recenze" a u toho text "Lovení monster mohlo být i zábavnější". To se rozbil systém, že tam není název hry, nebo vám ještě chybí nějaký achievement za nepřehlednost?
-
me to stopovani zase nebavilo :D jediny co me chybelo na tomhle dile, bylo "odlamovani" casti monstra (aspon v demu to neslo) :D uz se tesim v patek si to dam! :)
-
-
Tohle tam určitě je, jsou to základní stavební kameny hry na kterých pak staví i výroba zbroje a zbraní, nemusíš se bát.
-
-
hele bylo tam vzdy jen parts broken a sbiral si loot, ale ze bys usekl ocasek a monstrum se svijelo v bolestech to nebylo :D treba ve fullu to bude :)
-
-
No třeba ocasy tradičně potřebuješ aby sis mohl vyrobit Lance.
Rozbití ocasu je první fáze poškození, kdyby si do něj bušil dál tak ho usekneš. U Mizutsune je to trochu oříšek, ale Rathian šel odseknout pěkně.
-
-
-