Přejít na výpis diskuzí

Mordhau navzdory problémům prodala půl milionu kopií za první týden

7.5.2019 21:29
Patrik Hajda 19 příspěvků

Tvůrci multiplayerové řeže Mordhau, která by šla přirovnat například k Chivalry, mají pořádný důvod k oslavám. Po stránce prodejnosti se jí totiž daří víc než dobře a aktuálně se řadí k nejhranějším hrám na Steamu. Nicméně s velkým úspěchem jdou ruku v ruce i nemalé problémy, které se studio Triternion...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • walltar

    Funguje to jako hry stylu battlefield? Mapa na které se bojuje po omezenou dobu a potom se jede další mapa... nebo je to něco persistentnějšího?

    • ja_nic_nevim

      Chivalry jsem moc dlouho hrát nevydržel, ale mapy od komunity byly fantastický. Gamepayem na mě tahle hra působí stejně, bohužel.

      Nejzajímavější je For Honor

      • walltar

        For honor nebyl špatnej, ale za týden omrzel... Pokud je to hra v tomhle stylu, tak to by bylo to samý.

        Jak to sleduje vzor Battlefieldu a dalších FPS tak to dneska prostě nevydržím hrát... to střídání furt stejnejch map mě hrozně rychle omrzí.

        • Kallessin183

          Mapy jsou pro mě zatím největší negativum celé hry. Momentálně jsou k dispozici 4 a na dalších dvou pracují, což se do vydání moderských nástrojů asi hned tak nezlepší...

          • Jack1947

            Já bych těch negativ viděl více...

    • Kallessin183

      Jsou tu tři módy. Horde, kde se banda hráčů brání vlnám nepřátel. Pak je tu Battle royale, který jsem nezkoušel, protože nejsem fanouškem tohoto žánru, ale předpokládám, že jde o standart. A nakonec je tu Frontline, kde dvě strany začínají na opačných koncích mapy a postupně bojují o jednotlivé vlajky. Tam se to dost často zvrhává do klasického battlefield stylu, respawn, naběhnout, umřít, respawn...

      Přesto můžu Horde a Frontline doporučit, s tím jak se člověk učít krýt a víc přemýšlet, tak je to lepší a lepší...

      • Jack1947

        Horde je ale čistě PVE mod... takže to moc nekoresponduje s základním a hlavním důvodem hru hrát vůbec... ale unzávám je to nejzajímavější ale to je tak všechno.

        Frontline je klasická přetahovaná to souhlas navíc i přes půlhodiny dlouhá.

        • Kallessin183

          Nevím jak ty, ale já hraju hry proto, že mě baví. Tady mě baví herní mechaniky a je jedno jestli proti mě stojí bot, nebo hráč..

          • Jack1947

            Tak kupovat si podobnou hru kvůli hordě je trochu na hlavu je to hlavně o Multiplayeru nicméně... pro m další celkem zbytečná hra. Ocenil bych něco jako Knights of the temple s kampaní.

  • Kallessin183

    Pro mě je to po nepříjemném konci Of kings and man ideální nástupce... Výborné mechaniky boje a po dlouhé době opět zajímavý horde mode. Těším se na nové mapy...

  • Jack1947

    No zase podobných her moc není a nepotřřebuje to nejovějčí hardwer k hraní, jenže ted aby si to udrželo, ve výsledku je to prostě jen chaos trochu jako třeba ( ta první světová) takže sice se dají učit různá komba ale když se tam mele těch 64hráčů(!!) jede se čistě na team deathmatch vrchol je ten mod Battle rojál lol.

    Jinak ono to asi bude dáno spíše nižšími nároky grafika je jak z před deseti lety nwkteré animace možná ještě starší, bugy a chyby... kolikrát se nedá ani máchnout a jste mrtvý.

    Nechápu dlouhodobější trvanlivost to asi není moc možné no. Navíc třeba ten hlavní mod může být i na hodinu, takže i časově náročné. ( chcípnu počkám na respawn vojáci ubydou trochu jak Conquest z Bf lol)

    Co ocenuji je míra násilí krve a usekání (některých) končetin jinak mi to mechanikami připomělo dost Mirage:arcane warfare.

    Nechápu proč by nešlo udělat něco realistického dát tam i kampan, aby to nepůsobilo moc legračně, takhle to zase veškreou autentičnost vehementně popírá, jedna věc je váha zbraně zasekávání se o objekty ale potom ta vřava a jde to celé do kelu, ještě debilní AI fakt se musel docela smát no.

    Je to Erly akces, tváří se to tak a za mě maximálně 6/10.

    • patr

      Hej, tiez mam z toho taky pocit ze to moze rychlo onudit.

      Nemam moc rad take chaoticke herne mody, napriklad battlefield.  Len sa respawnujes a skaces medzi kvantum hracov a tvoj dopad na vysledok hry je minimalny.




      • WortexCZ

        Nechci bejt zlej, ale jestli se porad dokola jen respawnujes a skaces mezi kvanta hracu, tak je tvuj dopad na vysledek samozrejme minimalni. Zkus to jednou poradne a uvidis. Diky takovym "skakacum" jako ty a tobe podobnym staci na protivnikove strane jeden sehrany squad a je vyhrano.

        Fakt nic ve zlym, ale odsuzovat hru, resp. cely zanr conquest her z duvodu "neumim to hrat", nebo "nejsem tymovy hrac" - fakt netusim, ktery z duvodu -  mi neprijde uplne moudre.

        Me napriklad Mordhau zaujal. Ale ja se teda - pravda - jen dokola nerespawnuju a neskacu do davu nepratel. Ja se snazim mit na vysledek aspon nejakej vliv ;) Nicmene: "par" narazek na technickou kvalitu a match making pri vydani jsem uz taky zachytil. Snad to daji brzo do kupy. Byla by to skoda... po nekoho samozrejme.

        • patr
          ja to nehram takze ani neskacem nikam. 

          Mna to proste absolutne nebavi.  Rozhadzane body po mape a respawn 64 hracov.  Ci to je battlefield, hocico.  Proste nuda.  
          Ovela lepsi mod v battlefield by bolo nejake dobyvanie zakladni, zasobovacich tras a strategickych bodov s technikou po vzore rts strategii. 
          Nieco podobne ako v starom renegade.  
          A ne ze sa postavim na bod A B C D E F G H I J K a cakam na obsadenie.  So squadom by som vyradil obranu zakladne, letisko, zasobovanie municiou.   To by bol stokrat lepsi pocit z hry jak pridrbane A B C D.   
          Mohlo by to byt kludne aj skombinovane. Na prednej linii by si obsadil klucove body, ziskaval by si viac financii na nakup techniky a municie v skladoch.  prebiehalo by zasobovanie novou technikou, municiou atd.   Proste normalny BATTLEFIELD a ne tato saskaren. 

          Mozes to obkecavat akokolvek, ale tvoj vplyv na vysledok hry je ovela mensi ako v hre 5v5 napriklad.   Jednoducho sa nedostavuje taky pocit z dobre vykonanej prace.   napr ked v CoD SND alebo CS GO, dobre zahras aj sam proti styrom.  

          chapeme sa ? 

          • WortexCZ

            Popisujes tu mod "Rush" v Battlefieldu - tusim od trojky (az na ty penize samo) a povidas, ze by se ti to libilo, ale hrat to nebudes... Takze ne. Nechapem se :D

            A davat jako priklad "Renegada". No teda nevim. Za me to byla nekonecna grindovacka na prazdnych serverech, nebo nuda s botama v singleplayeru. Kampan byla fajn... ale multak - pres to jak mel naslapnuto byl - pokud si dobre vzpominam - presne to co popisujes jak "spatny a zly". Nabehnout - chcipnout. Respawn. Nabehnout - chcipnout. Koupit novou postavu a jestli zbyde, tak flintu. Este mozna tank. A jedem! Respawn. Nabehnout - chcipnout...

        • Jack1947

          Je to mechanika většinou nevydržíš déle než pár minut a taky musíěš bejt na bodu... s tím se nedá nic moc dělat no.

      • Jack1947

        Přesně ty nejsi důležitý si jen kolečko velkého stroje nic víc ani méně.

      • tak si zozen squad alebo tank... a obratis hru

        • Jack1947

          Tady no to těžko, když stojí minimálně proti sobě 16 hráčů ( asi)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit