Přejít na výpis diskuzí
Mozilla a Epic předvádí Unreal Engine 3 v browseru
28.3.2013 | Petr Poláček
13 příspěvků
-
Toto je informace stará možná více jak půl roku, kdo byl někdy na stránkách UDK.com tak mi dá za pravdu. Tiscali games by mohli občas prolítnout i developer fóra na UDK, Cryengine nebo Unity, vykopali by tam spoustu zajímavých informací, jestliže nemají o čem psát. Nebo třeba začít rubriku/týdenník tvorba her, já bych tam byl pečený vařený a vsadím se, že bych nebyl sám :D
-
-
nejsem si jistý ale už jsem to vyděl na CDR a jinak TERA ktera je na Unreal Engine 3 ma demo ve webovém prohlížeči už taky delší dobu.
-
-
Tera pouziva stream videa prez Gaikai do prohlizece ne rendering.
-
-
Týdeník tvorba her! Hlásím se na dalšího pečeného vařeného! *3*
-
-
chce to ještě aspoň dalších 99 pečených vařených :D
-
-
-
aký to má zmysel pchať hry do browserov ak sa to stále tvári ako zásuvný modul a je nutné to nainštalovať to znamená že človek si to nemôže zahrať hocikde napríklad na verejných zariadeniach lebo jednoducho má zakázané inštalovať zásuvné moduly.
-
-
Este ze mam na USB Firefox Portable.
-
Quake Live - 4,5 MB x Quake III Arena - 1CD
Jedna a ta samá hra, zhruba 600 MB rozdíl. -
-
Lol a na toto ste ako dosli ? Quake Live instalator ma mozno 4,6 mb ale potom si Quake stiahne do user adresaru mapy a dalsie data. V podste su to pk3 ako z q3 akurat su kryptovane koli tomu aby ich hraci nemohli modifikovat/hackovat. Ak sa dobre pametam tak to ma tiez okolo 400-500MB co je prakticky to iste ako original Q3Arena. Takze asi tak.
-
-
Fakt? Je pravda, že QL jsem naposled hrál pěkných pár roků zpátky, ale mám dojem, že ta hra běží v cloudu. A vzhledem k tomu, že jsem to jednou tahal a hrál na pomalé nemocniční wifině a dalo se to hrát hned po nainstalování pluginu tak bych řekl, že je to fakt jenom těch 4,5 mega.
-
-
Taky nevím, jak to přesně funguje, nejspíš si to prostě stáhne jen tolik dat, kolik to potřebuje (takže 1 mapu + společná data jako modely zbraní, zvuky apod.). Jestli ten cloud myslíš tak, že to běží mimo tvůj stroj a posílá se jen obraz, tak to fakt ne, to by byla pro hru jako Quake kvůli latenci obrazu a ovládání sebevražda. Ostatně i Carmack nedávno říkal, že udělat to jako browserový plugin byla celkem zbytečnost.
-
-
-
-
-
To s těmi daty a rychlostí připojení jsem moc nepochopil. Nikdo přece nečeká, že musí hru v browseru spustit a rovnou hrát. Standardní loading, který nahraje data na hdd a ram přece ničemu nevadí? Jinak všechny technologie pro vyspělelé hry v browseru (i když asi ne všechny standardní) už tu jsou dávno. Je s podivem, že se ještě nikdo nepokusil udělat větší a komerční hru přímo pro browser spustitelnou všude, kde je internetový prohlížeč.
-
UE4 GDC teaser
http://www.allgamesbeta.com/2013/03/unreal-engine-4-gdc-demo-teaser.html