Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Haunter

    Jojo, to ještě hry byly Hry s velkým H... zábava a bylo to o něčem... u CP2077 jsem si po dohrání říkal: WTF... co to bylo?

  • Konečně je zde na GAMES CZ odkaz na Timův YT kanál 🥲. Zaobírá se hodně zajímavými tématy ohledně her a jejich vývojem.

    • cms.jakub-malcharek

      Byl tady už v květnu ;) 

      https://games.tiscali.cz/novinky/autor-falloutu-vysvetluje-puvodni-ucel-ikonickych-vaultu-556558

  • Kvalitní práce testerů a otevřená mysl návrhářů a managementu. Tak by to mělo vypadat.

    I když v jiných případech se testeři v prvním Falloutu moc nepředvedli (nebo to bylo záměrné?). Třeba možnost oškubat libovolného obchodníka o (skoro) poslední zátku s nadprůměrnou schopností obchodování.

    • V nějakém ze svých videí říkal Tim že preferuje typ her které hráči umožní projít hru s tím když například vylepší na max pouze jeden typ atributu/skillu a deset ostatních nechá na minimální hodnotě, možná i proto Fallout 1 a 2 bylo možné dohrát s postavou která měla pouze INT a Speech na max hodnotách, a je to jedině dobře. 

      U málokteré jiné hry jsem měl pocit že mě nechává hrát tak jak chci já, chápu že je jednodušší implementovat tuto možnost do izometrických her jako byly právě první dva Fallouty, ale i přesto je fajn když se o to některé nové hry pokouší.

      A ne, nemluvím pouze o immersive simulátorech - ty jsou fajn v tom že nechají hráče využít prostředí k tomu aby dosáhl svého cíle. Mluvím především o dialozích v RPG hrách, málokteré RPG má skutečné následky dialogových voleb na gameplay/herní svět. Marně přemýšlím která jiná RPG nechala hráče projít komplet celou hru jako pacifistu/"ukecávače". Ani BG3 toho není schopna co jsem si vědom.

      • To je všechno strašně fajn, jen ty mechaniky nesmí být rozbité jako právě to obchodování. Kdyby podobně postupovali u střelby, tak od úrovně 70 střílíš všechny na jednu ránu a od 90 se trefuješ přes celou mapu. Bohužel čím víc možností průchodu hra poskytuje, tím víc podobných exploitů se objeví, protože je strašně těžké to uhlídat. BTW, pacifisticky je možné projít i první Doom. I závěrečné bossy můžeš nechat zabít ostatními potvorami v aréně.

        • No, on i přiznával že Fallout 1 byl řádně rozbitý...on je celkem i zázrak že vůbec vyšel vzhledem k tomu že to vedení Interplay bralo jako "niche" záležitost na které jim dovolili pracovat nad rámec standardní práce.

          Jinak DOOM je čistokrevná střílečka kde příběh hraje 0.001% roli, takže je sice fajn že lze projít bez jediného zabití, nejedná se ale o RPG s dialogy jako jsou například právě u Fallout série.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit