Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nutno dodat, ze F:NV byl taky mnohem lepsi nez to jejich hnojeni jmena Fallout ala F3.
    • lepsi urcite v necem byl ale me treba konkretne v atmosfere se trosku vic libil vanilla F3. taky bych rekl ze tam bylo vic zajimavyhc textu a terminalu po svete... ja bych to vydel ze asi nejlepsi by bylo vzit neco z F3 (atmosferu, hudbu a takovy ty okolni pribehy nenapojene na dej) a neco z F3NV (questy, dialogy, moznosti..) a byl bych stasnej
  • Jazz
    Mass Defekt, to je hra!
    Hrál jsem to asi 2 hodiny, z toho 10 minut jsem si "zastřílel" a zbytek jsem prokecal, výborná hra!
    • smejki
      tuhle jsem četl knihu a nebyl tam ani jeden CGI trik *8*
    • Cahir
      *7*
    • Croook
      Ty jsi teda koukam fakt chorej na hlavu, co?
      Kdyz chces od zacatku do konce mackat spoust, muzes to delat v kazdy jiny kravine.
      Kazdopadne tohle je diskuse o TES - nezapomen terapeutoj zminit zmatenost, neschopnost udrzet kontext, atp. ; )
  • Cahir
    Kekell: Když budeš člen nějaký skupiny elitních a chrabrých válečníků, navíc tvých dobrých přátel, a pak přijdu já a všechny je sejmu a navíc zostudím před světem... Byl bys v pohodě, kdybych se k nim pak chtěl přidat? *3*
    • Kdyby jsi se k nim chtěl přidat za účelem odčinění své chyby? Kdyby jsi se k nim chtěl přidat za účelem bránění království i za cenu svého života? Ano, byl. Ono to členství v té skupině šedých strážců stejně nebylo kdoví jak ceněné a svým způsobem to spíš byl trest než odměna (ať říkají cokoliv). Rozhodně to nepřinášelo nějaké výhody.

      A pak byla tu možnost že by Loghain nepřežil ani ono příjimání,pak by onen Alistair měl právě onu odplatu, a pokud by Loghain přežil? Tak by si to členství asi zasloužil.
      • MrSanta
        Mé dva centy k debatě ohledně DAO.
        Já jsem byl taky pro zabití L. a na sněmu jsem ho sám sejmul, protože wardeny mi nikdo záměrně kydlit nebude *10*.
        Hrdinství L. při boji za osvobození Fereldenu od Orlesianů nevyvažuje jeho zradu při bitvě u Ostagaru. Jenom kvůli své nenávisti vůči Orleais nechal jít krále do bitvy aniž by počkal na posily z Orlais. Jsem přesvědčen, že by bylo v jeho silách ho společně s Duncanem přesvědčit aby do bitvy nešel. Takhle ho nechal jít i s armádou do bitvy ve které ho zradil. Kdyby tomu nechtěla náhoda v podobě Flemeth, tak zemřeli i poslední wardeni a celý Ferelden by byl zničen. A kdoví za jakou cenu by se podařilo Blight zastavit.
        A navíc nemůžu prostě nechat Alistaira zabít (odejít a skončit jako opilec), když je to ještě panic *1*.
        PS: líbí se mi, že hráč je v DAO postaven před určitou volbu a je jenom na něm jak se rozhodne a co při rozhodování vezme v úvahu.
        Aby to nebylo úplně off-topic: dovedu si představit Elder Scroll hru od jiného studia, případně udělanou ve spolupráci s jiným studiem (Obsidian). Byl bych rád, kdyby do Skyrimu převzali "hard-core" volbu z F:NV (nutnost baštit, bumbat a hajat *15*).
        • Cahir
          To mně se hardcore na začátku taky líbil, ale potom mi začal jít neskutečně na nervy. To neustálý shánění vody a žrádla mi docela kazilo požitek ze hry. Postupná léčba super, nutnost používat brašny na zlomeniny taktéž, smrt společníků už trochu méně, jelikož jejich AI je opravdu hodně vypatlaná, ale budiž - to všechno bych si i nechal zapnutý. Ale kvůli té vodě a jídlu jsem si ho asi v polovině vypnul. Člověk dělá kolečka k obchodníkům/táborákům do zblbnutí a není to tím ani těžší ani bohatší, pouze větší pruda.
          • MrSanta
            Rozumím. Na vodu bych si představoval žok, který se dá naplnit u libovolného vodního zdroje. Bašta běhá a roste všude kolem, v tom bych zas takový problém neviděl. Ohledně shánění zdrojů by to ve Skyrimu zas tak obtížné být nemuselo...
            Ale od toho je to volba, komu to vyhovuje zapne, komu ne, vypne.
            Já hraju na nutnost spánku, i když tam ta nutnost není :)
      • Cahir
        No... Lehko se o tom píše, hůře se to asi v praxi provádí *3* . Až ti někdo sundá rodinu a ty ho to pak "necháš odčinit", aby se očistil - ať už pro záchranu čehokoliv, tak máš můj obdiv (smíšený s pohrdáním). Byl bys pak opravdu učebnicový utilitarista. Já jsem tedy člověk rozhodně emotivnější a určitě bych se nedokázal dívat na to, jak se někdo přímo přede mnou očišťuje/vyvlíká ze svých chyb a doslova utíká své minulosti nárokujíc si budoucnost hrdiny. Že by nepřežil přijímání je bohužel krajně nejisté, na to A. nemohl spoléhat, navíc ve chvíli, kdy by mi někdo něco takového navrhnul, byla by mi proti srsti už samotná myšlenka, že by se měl očistit člověk, který mě přinutil tolik trpět. A. prostě nechtěl, aby L. vyvázl bez trestu, jelikož přijetím mezi strážce by trestem L. bylo hrdinství. Jak na Wardeny pohlížel svět bylo pro A. bezpředmětné, on je měl vysněné a byla to jeho rodina. Ať je to tak, nebo onak, já i ty jsme důkazem, že oba postoje jsou možné a logické, ale Alistair byl napsán spíš podle mého gusta *3* Minimálně se doufám shodneme na tom, že byl prostě "real and believable"
        • Jo, na tom se shodneme. *1*
      • smejki
        přesně tak, o členství mezi wardeny nerozhoduje jeden naiva, ale především průchod přijímacím rituálem. Pokud by Alistairovi šlo o víc než že ho někdo nakrk (tedy o budoucnost všeho žití), povolil by. Já se právě snažil dosáhnout toho, aby Alistair trůn nezískal a aby se Loghain stal wardenem. Nepovedlo se mi přitom nijak zabránit Alistairově popravě. Budiž tak. Já ho zabít nechtěl
        • Tak Loghain byl hajzl a zabil mu jeho přátele a chtěl zabít i jeho, takže by se dalo chápat jak se zachoval Alistair ale hrdina/ka měl/a mít možnost mu to vysvětlit.
          Jinak ukecat Anoru aby nezabila Alistaira bylo snadné,osobně bych ale hru v případě jeho popravy znovunahrál z loadu aby přežil.

          Jinak Alistair byl rozhodně lepší a hodnější. K tomu aby se úcházel o trůn ho ukecali ostatní a Anoru jakožto král nechal žít. Anora šla po moci a Loghain ten zemře pokud vím tak jako tak (jen zemře ako hrdina pokud je šedým strážcem) :D

          Ale ve hře měla být možnost Alistaira ukecat aby toho Loghaina přijal a nevadilo mu to, protože jak jsi psal , šlo o přežití Fereldenu.
          • Cahir
            Ta možnost by tam byla v případě, že by Alistair byl pragmatik. Ale jak píše smejki, on nebyl. Byl to naivka, dobrák a trouba, který se řídil spíš citem než chladným rozumem. K němu by taková možnost podle mého neseděla.

            Existují lidé, kterým když někdo zabije fotra, tak jim pak prostě prominutí jeho trestu nevysvětlíš žádným vyšším dobrem ani záchranou světa *4*

            Loghain zemřít nemusí. Myslím, že jsou alespoň tři konce, v nichž přežije.
            • Cahir- Jasně, jenže jeho charakterové vlastnosti prostě byly takové že by ho mělo jít ukecat.

              A myslím že je i logické když si člověk vemze opravdu v potaz že loghain ani nemusel příjmání přežít. Nehledě na to že přijmout Loghaina navrhoval ten přeživší warden (nevím jak se jmenoval) takže dlaší důvod proč ho nechat žít. Prostě mě přijde dívné že by najednou Alistair neposlechl jak hrdinu tak onoho třetího strážce (který byl defacto velitelem strážců ve fereldenu protože byl nejstarší člen tam)

              Ale jako jo, beru co jsi psal. Jen mě to přijde divné.
            • Cahir
              Kekell: Nemyslím, že to takhle jednoduše v životě funguje... Předtím si ho ukecával v situacích, v nichž neměl k problému nijak zvlášť velký vztah (jestli nechat odpadlého mága uniknout atd.). Jenže to rozhodnutí o Loghainovi bylo mnohem osobnějšího rázu. Nenáviděl ho tolik, že je pochopitelné, že se nenechal ukecat. Mohl jsi s ním po čas hry orat, jak jsi chtěl, ale úplná loutka nebyl, ne když šlo o člověka, který mu zabil ty nejbližší.

              Jeho dobrota byla primitivní/dětinská/přirozená, což se právě v touze Loghaina odpravit a vykašlat se na okolnosti, jevilo jako velice logické scénáristické řešení.
            • Tjn, na druhou stranu jako naivka, dobrák a trouba který celou dobu následoval hrdinu/hrdinku a poslouchal co se mu přikázalo (byť měl řeči ale šlo ho ukecat) tak myslím že měla být možnost Alistaira ukecat i tam aniž by ho člověk během hry musel (charakterově) změnit. Nehledě na to že jako ten naivka, dobrák a trouba by přece právě musel přijmout i prominutí onooh trestu protože jeho vlastnosti jsou hlavně právě tyhle tři vypsané. :)
            • Cahir
              smejki: http://www.youtube.com/watch?v=EtwBqups9ic - ta dialogová možnost tam je (1:25, 1:38)... Dokonce jsem se i trefil s tím svým odhadem, že A. chtěl korunu přijmout pouze kvůli sejmutí Loghaina.

              Člověk si té komplexnosti při jednom hraní prostě nevšimne. Já to vždycky po dohrání dělám tak, že shlédnu všechny ostatní konce/následky na youtubu. Čelist mi padla i z obrovské variability u Alpha Protocolu.
            • smejki
              o tom, že by šlo Alistaira takhle zlomit jen přístupem po celou hru a nikoliv v daném momentě, jsem nevěděl. Tím u mě ta hra stoupá opět na ceně.

              nicméně i tak je designérská pitomost mi zamknout dialog, který by ho přesvědčil. On by na něj měl jen různě reagovat.
      • Vlastně jsem doufal že dvojka by mohla pokračovat v příběhu hrdiny/hrdinky z prvního dílu.'Třeba by se mu podařilo zbavit se té nákazy ale tím by přišel o všechny zkušenosti (měl by amnésii) ale zároveň by již neměl onu poskvrněnou krev. A tím pádem by mohl dál pokračovat v příběhu.:)
        • MrSanta
          Já jsem naopak rád, že touto cestou nešli. Amnésii a podobné vylomeniny, aby se mohlo hrát za stejného hrdinu znovu od píky, nemám vůbec rád.
          • Cahir-Potkat by se mohli, ale jak jsme psal, udělal bych to tak že by to byli dva hlavní hrdinové hry. Prostě by tam byli oba a oba by byli v partě.Takže by nebyla hratelná parta o 3 členech ale o 4 protože tihle dva by tam prostě museli být. :D A tím by se vlastně udělal zajímavý rozkol v partě protože třeba výběr odpovědí a dalšího postupou by byl na obou. :D
            A nebo by se hádali o vedení, podle toho kdo by byl mocnější (myslím ale že mnohem silnější by byl hridna z prvního dílu už jen z principu) :D
          • Tak neříkám že to musela být zrovna amnésie :D. Třeba by musel podstoupit nějaký krvavý rituál a to by mu prostě odsálo všechny zkušenosti :D Prostě to šlo vyřešit mnoha způsoby, a rozohdně mě to nijak strašný nepřijde i kdyby onu amnesii použili. Vlastně by se na tom mohl postavit zajímavý děj.
            Rozhodně bych ale byl radši kdyby se mohlo hrát za původního hrdinu.
            • MrSanta: Taky pravda, však oni by na to nějak přišli jak to vyřešit kdyby tvůrci chtěli.

              Hele,já ani ne, já jsem si na svoje hrdiny/hrdinky u DAO (mám několik odhraných her) které jsem vytvořil tak nějak zvykl *1* takže bych si rád zahrál znova za ně.
              Klidně by to mohlo být na novém místě ale s původním hrdinou. Popřípadě udělat že hlavní hrdinové by byli vlastně dva (jeden z toho prvního dílu a jeden uplně nový) :D

              A hlavně mě štve že v DA2 se nehraje za původního hrdinu protože mě to prostě přijde tak nějak nedokončené, zvlásť když na konci se psalo že jeho příběh ještě neskončil a že o něm ještě uslyšíme (a to se psalo i v těch DLC)

              *1*
            • Cahir
              MrSanta: Mně by se nejvíc líbilo, kdyby se Warden s Hawkem ve trojce potkali a došlo by na nějakej krutej duel. Just thinking *2*
            • MrSanta
              Kekell: jojo, jak naložit s vytuněným hrdinou, aby hra nebyla procházkou a dávalo to smysl bývá druhdy problém. Ale to už je problém herních vývojářů a ne můj *3*.
              Osobně bych ale dal pro DA3 přednost opět hrát za novou postavu, na nějakém novém místě. Takový Avvarský barbar, to by se mi líbilo *14*
            • Jj.V Mass Effect 2 mě ono zdůvodnění přišlo také jako dobře vymyšlené.Každopádně bych mnohem raději hrál za postavu z toho DAO než za Hawka (nebo jak se to píše) z DA2. :)

              Tak to já bych si také rád zahrál za vytuněného hrdinu, na druhou stranu z toho plynou dost velké problémy pro tvůrce (tedy myslím že ano :D). Buď udělají nepřátele na stejné úrovni jako je hrdina aby to neměl tak snadné a pak jsou ona vytunění k ničemu a vypadá to divně když hrdina co "lámal" celé armády má najednou problémy zabít pár obyčejných potvor.
              No a nebo udělají potvory slabší a pak je to zas nanic protože je hra moc snadná.

              Každopádně do trojky by to měli udělat tak že by se nahrávaly savy z jedničky i z dvojky, a hra by tak brala všechny činy hrdinů jak v prvním díle tak v tom druhém.
              No a hrálo by se za hrdinu u prvního dílu :D:D:D A je to vyřešeno. *1*
            • MrSanta
              Jasně, hraní v dalším díle za hrdinu z DAO se nebráním. Amnésii nebrat *4*. Docela dobře to bylo vyřešeno v Mass Effect 2. Když si pro třetí díl Dragon Age vymyslí dobré dějové zdůvodnění, tak se to dá. Ale dávám přednost hrát za vytuněného hrdinu a pokračovat v jeho vývoji dál, nežli začínat od nuly.
  • náhodou ja se u Oblivionu celkem nasmál, i když za to mohl spíš Gamebryo a jeho prazvláštní chování v některých situacích :D ale některé questy byly taky správné a usměvné..
  • Cahir
    On byl v F3 nějaký humor? *8*
    • Ve F3 byl, ale dospělejší, takže pokud jsi byl zvyklý na ty šílenosti z F1+2, mohlo ti to snadno uniknout. Radši si zahraj New Vegas, hlavně s perkem Wild Wasteland. Indy v ledničce, Monty Python, mimozemšťani, zbraň z Blade Runner a ještě spousta dalšího. Dostalo mě tam třeba když sem našel mrtvého Ennia s harmonikou vedle, který nesl zprávu od Franka pro Sergia (odkaz na Tenkrát na západě: Ennio Morricone - skladatel, Frank - jedna z postav, Sergio Leone - režisér).
      • Cahir
        Dospělejší?? Co to je dospělejší? Jakože chytřejší? Mně spíš přišel bezzubě trapnej, hloupej a uhlazenej. New Vegas je v tomhle ohledu daleko lepší, i když jsem teda čekal více. O to víc mě to ale vždycky rozsekalo.

        For Keyser Söze *4*
        • ach jo F3 i NV me bavilo stejne ale i tak nechapu ten silenej hate skoro od kazdyho na F3
      • Cahir
        F:NV jsem dohrál a bavil se. Bavil mě fantastik, bavil mě pan RADikální, bavil mě ten Prašnej Gangster, co vyhrál v loterii atd. Wild Wasteland mám, ale čekal jsem trochu víc... Každopádně F3 byl humornej asi stejně jako pohřeb.
      • smejki
        v F3 byl hodně dětinský humor, zatímco v F2 byl spíš pythonovský (nicméně v míře větší než zdravé)
      • Jj, I v F3 byl humor stejně tak v tom New Vegas. Jen nebylo tak snadné to najít narozdíl od Fallouta či Fallouta 2. V F1 a 2 tam to bylo prostě neminutelný a nepřehlédnutelný. Většina vtipů byla totiž v náhodných lokacích. Kdežto v F3 žádné náhodné lokace nejsou a tak se klidně mohlo stát že to člověk minul.
      • To ja byl docela zklamanej, jak hrozne malo tech forku bylo - kdybych si vylozene nehledal na wiki co to ten perk presne odemyka, tak bych snad ani nevedel.
        Krom toho mimozemskyho korabu to je vsechno natolik decentni, ze to snad klidne mohli dat do hry normalne. Vetsinu tech veci by clovek klidne mohl minout, a treba i nepochopit : )
        Ufouni jsou tezce pres caru, ale jinak si fakt myslim, ze ty "promyslenejsi" narazky by skvele sedly uz do zakladu...
        • smejki
          tak gang babiček musel dojít snad každému *4*
          jinak mám taky dojem, že dát wild wasteland jako trait bylo zcela zbytečné. zas tak velká řachanda se z té hry nestala
          • Cahir
            Gang byl nejvíc!
            • Ahaaaa
              Tuhle pythonovinu ani neznam...
            • smejki
              ne, to je v originálu
              http://www.youtube.com/watch?v=Ygy7UDADXDg *3*
            • To smejki rikaly? : D
              To jsem snad ani nepostreh. Nebo uz nevim..?
            • smejki
              make tea not love!
          • Jo vlastne - vyslouzily hospodynky s kuchyskejma valeckama byly taky dost sileny : D
            To uz jsou ale asi vazne jediny dve "prestreleny" veci - kdyz jsem si na druhy (resp. prvni kompletni) zahrani ten trait volil, cekal jsem teda kapanek silnejsi kavicku ; )
    • Nic ohledne sexu s mutantama, apod., takze pro die-hard fanouska "tech spravnejch" dilu asi teda nic ; )

      (ale jo - bylo ho malo)
      • Cahir
        No právě... Chyběla mi tam nějaká ta soulož s robotem *9*
  • beseda bi se hlavne mela perstat snazit delat RPG, protoze to stejne moc neumi a nechat to na bioware a jejich dragon age a mass efektu
    • Kr3téne, nepoužívej můj nick! *16* *16* *16* Všem bych chtěl říct, že tyhle blbosti bych jí sám rozhodně nenapsal - poznávací znamení, že to není ode mne je, že píši s diakritikou.
      • Cahir
        Zaregistruj se *3*
        • Už jsem ztratil trpělivost a opravdu jsem se regnul. *9* Už mě štvalo, že se každej duševní chudák musí vydávat za mne.
          • no ale stejne muzu svuj nick pouzivat dal:D
            • Ale alespoň si mě nebudou plést s idi0tem (tebou). *1*
          • Heeej - ja presne ted taky : D
            I kdyz spis nez imitatori (to jsem zpozoroval jen snad jednou) me vytaci KAPTCHA...

            A koukam ze ikonkama dojde k souboji osobnosti - v mym pripade ztelesnuje nick - myslis ze ve tvym taky? ; D
        • Cahir
          Vypadá to, že Hairy Ass je vyhledávaný nick...
      • Já si říkal že je to divný že by jsi napsal by s I (a hromadu těch dalších chyb). *4*
    • Mass Effect 2 mělo k běžným RPG hodně daleko (ikdyž to byla skvělá hra) a Dragon Age 2 snad ještě dál (a skvělá hra to rozhodně nebyla). Navíc hry od Bioware se s těma od Bethesdy nemůžou vůbec srovnávat co se týče volnosti a svobody rozhodnutí, a o to jde v RPG především.
      • Cahir
        Volnosti a svobody možná tak co se týče běhání a sbírání kytek. O svobodě rozhodování nemůže být u Bethesdy vůbec řeč. V tom vynikají Obsidiani (Alpha Protocol rulez) Bioware a také CDProjekt.
      • v oblivionu jsi nemel svobodu rozhodnuti absolutne zadnou, aspon v hlavni linii pribehove (a tedka si vlastne uvedomuju ze ani ve vedlejsich) ... to si naopak myslim ze v tom spise vinikaji prave hry od bioware
        • jenže hry od Bioware jsou sice fajn, ale jsou černobílé a stejné, zlo/dobro je tam rozdělené a jde vidět na míle daleko co je co.. to už v tom Falloutu 3 a NV jdou více do hloubky, ano jsou tam take rozhodnutí zlo/dobro (viz. karma) ale některé věci u nějákých ukolů nejsou zřejmé hned, a mužeš být buď dobrák, zloun, vysrat se na to, nebo to dělat jen kvuli penězum a přitom nezískat zlou karmu...
          • Cahir
            V FN:V možná, v F3 nikoliv. To byly dilemata tak maximálně pro děti na občanské výchově. Aby taky ne, když jedna frakce byli ultra hodní a dušínovští paladíni z BoS a druhá zlí zlouni vrazi malých neviňátek, enklávisti (naprosté popření původních falloutovských reálií).

            S tou černobílostí u Bioware taktéž nesouhlasím. Třeba i u toho slabšího DAO si mi zdál velice vydařený sněm. SPOILER: Vztah Loghain - Alistair - Anora, to byla vážně lahůdka. Perfektně napsané postavy s uvěřitelnými pohnutkami, s nimiž se mohl hráč ztotožnit. Rozuměl jim. Rozhodovat se, kdo bude Fereldenu šéfovat, bylo vážně těžké. A to, jak jsem Anoře před xichtem zabil fotříka, považuju za jednu z nejsilnějších pasáží hry.
            • smejki- Mě Alistair taky přišel jako dobrá postava a nechal jsem ho žít, rozhodně je to ta "správná" cesta. Anora i Loghain byly svině, Loghain chtěl vlastně zabít i hlavního hrdinu a Anora šla jen po moci. Prostě také mrcha. Kdežto Alistar měl furt smůlu a rozhodně to byla jedna z těch nejlepších postav (Alistair,Morrigan a samosebou Oghren byly dle mého nejlepší postavy)

              Cahir- Veskrze souhlas. Mě teda přišlo divné že odmítal aby Loghain přežil a stal se strážcem (přitom tuším i ten nejstarší strážce ve Fereldenu s tím souhlasil a sám to navrhl) to mě tedy naštvalo.
            • Cahir
              SPOILER: Nj, byl to takovej trubka, asi nemusel sednout každému. Já ho měl ale nejradši. Každopádně jeho chování mi teda uvěřitelné přišlo a to hlavně na konci. Přece existují lidé, kteří na tobě visej, hltají každé tvé slovo a lezou ti do zadku i přesto, že tobě jdou na nervy. Jeho reakce "jak jsi mohl..." se mi nezdá v rozporu s tvým bodem 1), jelikož sedí na naivku a dobráka. Každopádně se mi to těžko hodnotí, jelikož já na něj nikdy nereagoval stylem "nefňukej a nevotravuj".

              Trůn odmítal celou dobu a na konci ho přijal jen v případě, že jsi ho překecal, přinutil. Každopádně ta možnost, aby králem nebyl, tam byla. Mohl jsi mu říct, že na to nemá, mohl jsi ho vyšachovat. Mimochodem, co se týče toho kralování, mohla být Alistairovou pohnutkou i touha vypořádat se s Loghainem - pokud by se stal králem, mohl by ho nechat popravit. Těch motivů tam prostě mohlo být více a Alistair se mi celkem i jevil jako krátkozraký člověk...

              K tomu Loghainovi mám to samé, co předtím. Alistair měl emotivnější, ale o to "čistší/dětinštější" pojetí spravedlnosti. Loghain mu zabil Duncana + Šedé strážce, kteří pro něj byli rodina. Nechat Loghaina žít je jedna věc (a k tomu Alistaira překecat lze), ale udělat ho Šedým strážcem je trochu jiný kafe a docela slušná rána do xichtu. Taky asi nechtěl, aby se L. zapsal do historie jako znovuzrozený hrdina, jemuž budiž vše odpuštěno, jelikož zachránil Ferelden sebeobětováním... Těch motivů prostě může být celá řada a řekl bych, že nejsou v rozporu s vykreslením jednotlivých charakterů - doporučuji si na wiki přečíst všechny možné konce sněmu (tuším, že jich snad 8) - opravdu to dává smysl.

              Dlouho jsem u žádné hry nad postavami takto nepřemýšlel. Jsou opravdu relativně hluboké. Když to srovnám s Aribeth z NWN, která přejde ke zlounům, jelikož jí zabili manžílka, Bastilou z KOTORU, která je v mnohém v podstatě kopií Aribeth, Irenicem z BG, jenž byl prostě padouch bažící po moci či Caesarem, který ač vystavěl svou legii na celkem logické myšlence o demokracii jako příčině morálního a tím pádem totálního úpadku, přesto se nevyhnul rysům klasického tyrana a záporáka, jenž dělá z žen otroky, nepřátelé mučí atd., tak se mi zdají některé postavy z DAO opravdu méně ploché a více propracované.

              EDIT: Když už jsem u toho F:NV, velmi se mi líbil střet Daniel X Joshua Graham. Tam jsem opravdu váhal. Nelíbil se mi pantáta Elijah "Já jsem Pán a vy držíte fekál a děláte co vám řeknu, jinak vám všem odbouchnu hlavy" SPOILER.
            • smejki
              1) celou dobu mi akorát lezl na nervy, nikdy jsem se sním nespřátelil.
              2) celou dobu odmítal trůn
              a na konci najednou povidá "tak když to po mě tak chcete, tak já králem budu"
              na to mi chyběla odpověď. "já chci krále, ne naivu, co tam sednul, páč to něm někdo chtěl. mimoto se chováš celou dobu jak imbecil, takže bys jako král stál za prd. vychladni a radši bojuj s potvorama, to celkem umíš"

              a když jsem dal Loghainovi možnost odčinit hříchy a stát se wardenem, začal zas ječet jak malá školačka.
              Sice už nevím proč jsem ho musel poslat na popravu, ale když jsem to udělal , v rozporu s bodem 1 mi oznámil, "že jak to můžu udělat po tom všem, co jsme spolu prožili"
              zas mi chyběl dialog "po tom, co jsme spolu prožili, to dělám s o to lehčím srdcem. apoň mi tu furt nebude někdo kníkat."

              podle mě byl jeho závěr šíleně špatně napsaný
            • Cahir
              smejki: Neee *8* . Taková dobrá duše. Ne, vážně. Proč? Vždyť jeho chování+jednání bylo dost pochopitelné; SPOILER: Loghain byl odpovědný za smrt člověka, kterého bral jako otce + dalších, kteří pro něj byli jako rodina, zabil mu bráchu, celou dobu se ho snažil zabít, nechal mu otrávit strejdu a vlastně ho celkově zbavil veškerého jeho předešlého života a jistot... To už je dost dobrý motiv, ne? *3*

              Btw, když jsi byl po čas hry zlý našeptávač, mohl jsi z Alistaira s vysokým smyslem pro spravedlnost a čest udělat Alistaira "pragmatika", který pak na konci smrt Loghaina nepožadoval... Tohle celé bylo prostě celkem umě zkomponováno. SPOILER
            • smejki
              já zas poslal pod kytky Alistaira, pá se choval jako imbecil *4*
    • Hehehe hry čo si vymenoval sú to najhoršie z repertoáru Bioware...
      • To bych neřekl, první Dragon Age a ME jsou velice dobré hry, řekl bych až skvělé. Koneckonců každá studia by měla experimentovat a nedělat jen to co umí ale zkoušet i nové nápady a tp. Každopádně mě tedy osobně baví jak hry od Bioware která mají skvělé příběhy či skvěle napsané postavy ale jsou hodně svázané, no a stejně rád si zahraju i něco od Bethesdy která zase umí skvělá otevřená RPG. Jen je rpavda že v poslední době mě naštval Todd Howard některými dementními řečmi. :)
    • Hm, tobe bude asi tect mleko po brade, kdyz si nepamatujes jejich pecky od morrowindu smerem dozadu.....
      • nahodou jsem might and magic hraval, ale od te dobi to fakt de s kopce s beshedou
        • Might and Magic není pokud vím od Bethesdy. :)
    • Bethesda sice nedělá kdovíjak vtipné RPG, ale strávil jsem u nich dohromady stovky hodin, což se o Bioware hrách říct nedá. A ty by ses měl naučit psát.
  • MickeyMutant
    Gun Pack DLC má být snad vyvíjené externě:
    http://www.youtube.com/watch?v=KJ47HYWmTFg
    Wallpaper:
    http://i272.photobucket.com/albums/jj163/MickeyMutant/SkyrimGunPackDLC1920x1200.jpg
    • Cahir
      Arcanum is back! *14*
    • Tohle bych si klidně i koupil... *5*
    • smejki
      superné *15*
    • sleepless
      :))))
    • to si snad delas srandu xDDDDDDD

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit