Přejít na výpis diskuzí
Na Mars zasazená adventura Dome City sází hlavně na nelineární vyprávění
14.1.2016 | Honza Konfršt
10 příspěvků
-
Díky za upozornění, tohle mi docela uniklo. Méně obvyklá zeměpisná šířka i délka vývojářského studia by mohla být zárukou neotřelosti, držim palce, ať z toho neni zklamání.
-
Rád bych v tom našel nějaký oldschool koncepty jako orbitální výtah, nebo orbitální solární elektrárna. Ve spojitosti s Marsem by se to hodilo.
-
těšime
-
ty solarni panely na titulnim obrazku umisteny tak, aby na ne dóm mohl vrhat stin jsou opravdu kouzelny, to lidi nepremejslej ani u kresleni artworku?
-
-
a nenapadlo te, ze slunce se po obloze pohybuje a ty vubec nemas ani nejmensi tuseni jaka je jeho "cesta" po obloze na Marsu? nenapadlo, my vime, tak sup sup zpatky do ucebnic
-
-
já tedy nejsem žádný astroláb, ale tipnul bych, že cesta slunce po obloze Marsu bude od východu (ráno) na západ (večer) a ne třeba ze severu na jih nabo cikcak po obloze
-
-
Co když jsou na jižní straně? Nebo na rovníku? Slunce na ně bude svítit celý den... Ostatně na tom artworku to jako západ slunce vypadá.
-
ale když by je dali dál, tak by se zas na obrázek nevešly, nebo by nebylo poznat, že to jsou solární panely, když by byly v horách na obzoru, nejlepší by bylo umístit je přímo na kupoli, ale to by jim zas hyzdilo design dómu *1*
-
-
určitě to bude obří robo žena zasypaná pod písky Marsu, které kouká ven už jen ňadro a aktivovat se bude ve finále v té bradavce navrchu *7*
-
-
Já v tom viděl kupoli. Teď v tom vidím její ňadro. Děkuji *13*
-