Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • XorxoxTalarius

    To je ta hra kde muzu poslat treba do Iranu na vyzvedy lidi s Izraelskym pasem, nebo si udelat cernocha a dat mu ruskej pas? :D

    • MickeyMutant

      To můžeš, ale moc daleko se nedostanou, s izraelským pasem je Íránci přes hranice nepustěj. Černocha ruským pasem samozřejmě vybavit lze, musíš ho ale pro případ důkladnější celní kontroly zároveň naučit hrát na garmošku a tancovat kozáčka.

      • i586

        Iránci tě nepustí s jakýmkoliv pasem, pokud si někdy navštívil Israel a máš tam od nich razítko. Od určitý doby začal Israel vstřícně dávat potvrzení na dodatečný pas, který ti vydají speciálně pro jejich zemi.

  • Hidden

    Jak se zda, v tento okamzik ma spise smysl cekat na patch ci patche, nez kupovat, zejmena kvuli soubojove casti. Nezridka se podle vseho treba stava, ze vas nepratele vidi i skrze celou mapu a jsou schopni i prostrelit nekolik zdi. Diky tomu, ze se nehraje na procentualni sanci na zasah, ale kazda rana vzdy trefi, tak je to dost fatalni problem, kryt nekryt. Clovek by si myslel, ze na formuli z XCom neni moc co zkazit a staci ji proste jen vzit, vylepsit ci ozvlastnit, ale zjevne i tohle se da invenci na nepravem miste pokazit. Je to skoda, na Phantom Doctrine jsem se docela tesil, ale s timhle si radeji pockam, jak (a pokud) se hra jeste upravi....

    • Jak vzdycky trefis? To mi zni trosku divne🙂
      • To mi zrovna moc divně nezní. Pro hratelsnot tahové strategie určitě lepší, než když o tom zda vyhraješ nebo prohraješ rozhodne náhoda. To tak docela potlačuje to tvoje strategické snažení :-D

      • Hidden

        Co jsem koukal, neni tam zadna procentualni sance na zasah jako treba v XCom. Coz je na jednu stranu dobre, nedochazi k absurdnim situacim kdy zblizka v otevrenem terenu z par metru nic netrefis, protoze ti na "kostce" padne tech par procent nahody na neuspech, na druhou stranu to prinasi dalsi uskali. Sice tam je nejaka mechanika "awareness", kde je nejaka sance, ze se strele vyhnes, odneses to jen skrabnutim ci podobne a poskozeni je dale snizovano i podle krytu, atp., ale awareness se vycerpava, takze to pod palbou pak proste zacnes schytavat at uz jsi v plnem krytu nebo ne a klidne se muze stat, ze te par vojclu proste "uskrabe" po kouskach behem jednoto tahu az do potupneho konce, ackoliv jsi kryty za pevnou betonovou zdi. Pochopil bych, ze trenovani agenti maji proste velkou sanci na zasah, ale aby se i kdejaky vyslouzily deda z vratnice trefil pistoli pres celou mapu ruznymi skvirami, to uz neni zrovna moc koser. Navic tam maji zjevne bud bug s line of sight a nebo to nedejboze rovnou blbe nadesignovali a strili se i pres zjevne prekazky, zdi, atd. a neda se to zrovna svest na nejakou prostorovou toleranci ci ukroky. Zkratka, bojova cast vypada momentalne na slusny opruz.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit