Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • mmm proč je ten Thompson tak velkej ? *8*
  • stoupeek
    Pro Pepu: http://cs.wikipedia.org/wiki/V-2_%28raketa%29
    A v tom videu jsou jasný obrázky rozebrané rakety a raketové silo s připravenou raketou.
    Takže žadná verze 2.:)
  • Hrál jsem předchozí díl několikrát a vždy mě hodně bavil..strašně rád jsem překonával rekordy v zásazích s odstřelovací puškou na dálku..na tohle se těším..vypadá to slibně..
  • Ahoj Pepíku, ty lamko jedna malá, vzhledem k tomu, že v příběhu skutečně půjde o plánek rakety, tak by skutečně mohlo V2 znamenat co jsem již napsal. Že ty nemáš o ničem ani páru neznámená, že nebudeš někomu psát aby nemudroval. Jinak ti přeji hezký den Pepíku.
  • InvisiblE182
    Trochu mi vadí, jak se pak prostřeluje pryč. Doufám, že takových věcí ve gře moc nebude, poněvadž to mi dost vadilo v jedničce. Člověk se většinu času dostával skrz město někam, takže buď střílel ze samopalu, nebo "odstřeloval" na 150 m.
  • tj. vylezu nepozorovane (bez moznosti nekoho zabit) na nemci obsazenou vez abych pak na sebe vystrelem upozornil a musel se probijet jedinou ustupovou cestou ze strechy zase zpet ... cool ...:-/
  • Ja hrám lovecké simulátory, takže ak sa podarí zásach a jeleňovi rozmliaždiš krčný stavec, či urobíš obojstranný priestrel pľuc poteší ma to, pretože to znamená, že nebudem ďalšiu hodinu naháňať zranenú srnku. Mne viac vadia bezúčelné j*bačky v ordináci v ružovej záhrade. :D *1*
  • Uz sem dlouho neviděl hru z 2 sv. války
    těšim se
  • ZvacA
    Nemůžu si zkrátka pomoct, ale zpracování kill cam působí dost otravně a přílíš okatě z něj jde vyčíst " přidáme-to-tam-ať-je-to-cool-a-ať-je-nad-čím-slintat ". Snad to bude mým hráčským konzervatismem, ale přesto si troufnu položit otázku? Koho má vlastně zajímat ukázka dráhy projektilu skrz skeleton? Za mě totiž zbytečná featurka, která nesmyslně hraje na efekt a jestliže ji budu sledovat u každého slušného zásahu než projdu ulicí, tak to potěš. No, ale jinak to vypadá stále zajímavě.
    • vlastik.plaminek
      1) Killcam byl i v prvním dílu.
      2) Většinou se spouští u posledního nepřítele ze skupinky nebo nějakého úseku a u nepřátel, kteří si přímo říkají o krásně vypadající odstřel (viz Max Payne 2 s Monou na staveništi nebo s Maxem v posledním levelu první kapitoly), takže nemusíš mít strach, že většinu hry zabere sledování killcamů.
    • a) todle neni call of duty vojaku tam zas tak tolik nebude a zvlast ne takových kterým das snipkou ranu mezi oči
      b) ma to být taková odměna za hezký zasah at si to poradne vychutnas a kdyz si vypnes vsechny ty ukazatele odměna to bude
      • ZvacA
        Nemám nic proti sledování dráhy letu projektilu ke svému cíli z mé pozice, koneckonců to už bylo součástí i prvního SE, ale řekni mi jeden racionální důvod, proč to musí pokračovat pasáží s tím, jak projektil prolítává postavou a nutí se dívat, jak drtí kosti? Přesně tato " cool " chujovina mi nevoní a přijde mi naprosto zbytečná a nebudeme si namlouvat, že by to nebylo pouze z důvodu zaujmout. Jestliže si někdo z toho cvrkne, tak proti gustu, ale tahle hra má priority někde jinde, než aby lákala na efektivnost drcení kostí v těle, byť to může být odměnou za velmi dobrý zásah. Jde totiž i o dojem, na jednu stranu se snaží o autenticitu lokací a komplexů za druhé světová války v Berlíně a na tu druhou sleduješ nějaký scanning kostry německýho vojcla, jak se v ní chová kulka, což je na pytel.
        • Mechwarrior_bw
          ak to bude možné vypnúť tak to nejak nemá zmysel riešiť ... ale mne by viac vyhovovalo keby sa sústredili na prirodzené reakcie protivníka pri nesmrtelných zásahoch - aby sa mohol napríklad v bolestiach odplaziť do úkrytu, snažil si ošetriť zranenie, krýval po zásahu do končatiny, takisto by to chcelo realisticky vyzerajúce zranenia, že by si hráč mohol prehliadnuť kde protivníka zasiahol a aké zranenie spôsobil... alebo aby bolo možné zničiť protivníkovu zbraň a sledovať jeho reakcie :) prípadne rovno trolliť - zasiahnuť protivníkov puškohľad a pozerať sa na to ako sa ho snaží odstrániť a strielať aspoň cez pevné miřidla... to by ma bavilo 100x viac ako nejaké killcamy. Lenže to by chcelo 10x viac práce a tú radšej vložia do povrchných efektov, ktoré (a povedzme si pravdu) mainstreamovej populácii bohate stačia.
        • "a nebudeme si namlouvat, že by to nebylo pouze z důvodu zaujmout"

          Odpověděl sis sám. Položím další otázku. Co by měl být účel hry nebo herního prvku, když ne zaujmout? Mimo jiné, Rebellion podobnou "lekci anatonomie" předvedl už v AvP a zjevně věří, že lidem tahle neskrytá surovost vyhovuje. Mně osobně nápad špatný nepřijde, vidět, co moje kulka napáchala za paseku. Otázkou je, jak brzo to omrzí...
          • ZvacA
            Jak jsem řekl, původní Sniper Elite je vynikající záležitostí do dneška a nepotřeboval k tomu rozebírání torza zevnitř a vystačil si jen s klasickou kamerou v letu projektilu k cíli. Tuhle " lekci anatomie " vnímám jen jako lacinou aplikací, protože se někdo domnívá, že tím uspokojí víc lidí, tak jak jsi naznačil. To je jedna věc, ale obávám se právě i té celkové funkčnosti ve hře - pokud se to vyskytne jednou za hru u vybraných cílů, fajn, vypadá to efektně, vem to čert. Ale pokud to bude libovolné v závislosti na slušném zásahu, potom se právě bojím té " přesycenosti " v případě, že se člověku podaří co zásah a sledovat to pětkrát po sobě už smrdí nudou, přesně jak se domníváš.
  • V2 je označení rakety, kterou Němci používali za 2. světové války, zejména při bombardovaní Londýna. Jednalo se tehdy první raketu s tak dlouhým doletem. Na její výrobě pracoval i německý inženýr von Braun, který po válce samozřejmě pokračoval v práci pro Američany.
    • v2 jakoze jde o verzi 2 protože to je pokracovani ty lamo tak tady nemudruj *11*
      • samozrejme ze maji pravdu oba, problem je ze PEPA ma jen tu svoji pravdu
      • podle mě je pravda obojí

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit