Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Neveril bych ze to nekdy napisu ale asi si zahraju dalsi assassin's creed...
  • Ta paní je svým způsobem docela roztomilá, tak by mě zajímalo jaký vylepšený animace předvádí v posteli :DD Ale tipuju to na starý již dávno známý scripty *5* Zhasnout roztáhnout nohy a otočit hlavu s myšlenkou kdy už bude konec *12*
    • True Story :)
  • Chápu že to nemůže být jako v realitě - skákání po zasněžených větvích atd., ale co mě vyloženě praštilo do očí je to zabití vojáka PLÍŽENÍM se skrz křoví. Proboha vždyť i v tom videu je u toho zvuk - to jsou snad všichni hluší? Takový zabiják by moc daleko nedošel. A takovýhle nelogičností je tam mnohem víc. Určité ústupky jsou nutné, ale co je moc... Když už hru simulující assassina tak alespoň ten tichý přístup k zabití by měl být ok, jenže tohle už původní myšlenku assassina téměř nepřipomíná. Pro mě bohužel assassin skončil. *11*
  • Je nějak vysazený na Brity to je špatné takovou hru nechci.
  • "In this four part series, getting inside look on the making of one of the most anticipated titles in gaming history..."
    Well, for the 4th time - this is NOT one of the most anticipated titles in gaming history. If it was, you wouldn't bother uttering this phrase each time you release a video presentation.

    A nyní česky a k věci:
    Je hezké, že se snaží vylepšit animace a díky tomu navodit ještě lepší pocit skutečného živoucího světa. Nebylo by ale lepší spíš propracovat A.I. postav a díky ní záskat lepší iluzi živoucího světa? Na to nám "vedoucí AI and gameplay týmu" nedá odpvěd. Ale diváci nezapomeňte - ty animace jsou přece dechberoucí!

    Více safe spotů pro ukrývání a tichou likvidaci je ve hře proč? V přechozím deníku byli hráči ujištěni, že Connor je vraždící mašina, ninja, nezastavitelná síla. Tak k čemu tam jsou? Není lepší a rychlejší všechny své pronásledovatele prostě oddělat? Jaký bude důvod se skrývat, kromě natvrdo naskriptované podmínky "v této misi nesmíš být vidět, protože si to přál scénárista", která většinou indikuje marnou snahu donutit hráče k tichému postupu, když je všem jasné, že by stačilo se prosekat skrze hordu tupých slaměných panáků (kteřá byli a v jednom z předchozích deníčků nazváni jako "kvalitní AI")?
    • Connor vs medvěd lehčí souboj než Connor vs voják. Ubisoft Logic :)
    • "Více safe spotů pro ukrývání a tichou likvidaci je ve hře proč? V přechozím deníku byli hráči ujištěni, že Connor je vraždící mašina" každý si zvolí vlastny postup, bud sa bude snazit hrat potichu a zabit len nevyhnutne, alebo bude zabijat vsetko co pride do cesty, a z tou AI, myslim ze keby tuna dali kvalitnu AI, hra by sa nedala prejst, predsa len 4 vojaci z puskami proti jednemu zo sekerkou....
    • Jedeme dále:
      Nerozumím o jakých "sniperech" a o jakém unikání před "snipery" po střechách to mluví v čase 2:30. Hlídky na střechách, vyzbrojené pro boj na dálku, ty jsou už v prvním díle série. A ve všech dílech se jim "uniká" nejlépe tak, že hráč běží cik-cak k nim a oddělá je zblízka skrytou čepelí nebo na střední vzdálenost vrhacím božem/skrytou pistolí, protože tyto hlídkou jsou vesměs tupé jako polena, pomalu přebíjí, střílí nepřesně a s ochotou se nechají shodit ze střechy nebo propíchnout.

      Frontier vypadá úchvatně. Opravdu, respekt před vývojáři, protože něco takového nadesignovat a naprogramovat muselo zabrat šílenou práci, ať už zvířena nebo pohyb po korunách stromů. Opravdu smekám.

      Lodě odmítám obšírněji komentovat. Všechno je prvotřídní simulace, a proto se v přechozích vydaných gameplay záběrech koráby chovají jako motorové čluny.

      Na závěr velké, opravdu velké a upřímné díky panu Smutnému za lehce kritické ladění článku k videu. Vím že vůči této hře mozná zním příliš zaujatě, ale snad už to sám začínáte vidět. Jedna věc je kvalitní kus softwaru a duševní práce vložená do příběhu a do mechanik (ať už jsou jakékoliv), druhá věc je tomu všemu přisoudit nejméně dvojnásobnou hodnotu skrze vydatnou a hlavně polopravdivou reklamu. To mi vadí na AC III projektu ze všeho nejvíc.
  • vypada to dost dobre uz se tesim
  • Proc ty videa paneboze vychazi tak rychle za sebou ?
    • Jak mám AC hodně rád, tak už mi ty dlouhodobé kampaně také pěkně lezou na nervy, tyhle videa už nejsem schopen ani dokoukat do konce. Po prvních oznámení jsem se na AC3 dost těšil, teď už mi začínají být ukradené. Dosavadní části jsem hrál na xku, letos si klidně o ten měsíc počkám déle a pořídím si AC až na comp a předpokládám, že mi ta čekací lhůta mrzet nebude :)
    • Krtecek-GT
      Pozor dostaneš taky minusko! tak si radši nestěžuj *1*
  • hovoria tom ovladani lode ako keby to bol simulator, vsetko je simulovane bla bla bla, a aj tak vseci dobre viemie ze to je vsetko len naskriptovanie, a z realitou to nema nic spolocne. Ale neskutocne sa tesim, tie animacie su daleko lepsie ako v predchadzajucih dieloch, prostredie a jeho detali su fantasticke, nuda a stereotyp to jednoznacne nebude.
  • Cosi
    Zase námořníci? Chtělo by to videa i o něčem jiném než o plachtění na moři.
    • http://www.spankwire.com - tady máš jiná videa
    • Zayl
      Dyť jen ten konec je o námořničení. Upřímně hlavní je, že to nebude další Brotherhood / Revelations typ hry. Protože to jsou příklady expanzí ze kterých někdo udělal plnou hru... i když jen cenou a hypem. Jakkoliv mi ta arkádovost občas leze krkem, aspoň to bude něco nového.
  • Já doufám, že se potom nedočkáme zase tří datadisků s Connorem. Letos jsem doufal, že už se bude hrát jenom za Desmonda a uzavře se kompletně příběh. Asi jsem se mýlil.
    • Magister_Peditum
      Revelations uzavřel příběh Ezia a Altaira.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit