Přejít na výpis diskuzí
Neběhejte v Titanfall po ulicích, šlápne na vás robot!
30.9.2013 | Aleš Smutný
36 příspěvků
-
*1* *2* *15* *3* *14* *4* *5* *6* *7* *9* *13* *10* *11* *12* *16*
-
Škoda, že Titanfall nebude konečně cross-platform. Rád bych všem zarytým PCčkářům natrhl jejich zadnice se svým gamepadem a ukázal, že FPS jdou hrát na konzolích bez aim-assist se správnou citlivostí.
-
-
nemožeš porovnávať hranie takejto hopsačky na konzoly zameranej s PC hraním na myši ... je uplne jasné že v takejto hre dominuješ na ovladači .. chcem ta vidieť hrať ARMU proti PCčkarovi , to bude takisto rychly proces z jeho strany :)
-
-
Tak já se nesnažím postavit gamepad na první místo. Jen ukázat, že to s ním jde taky :))
-
-
to ano, musim ale povedat ze s gamepadom su FPS hry typu BF3 ovela vacsi zazitok a to aj kvoli vibraciam :)
-
-
Bez urážky, ale to byla první věc co jsem vypnul když jsem si koupil PSko. Ty vybrace mě děsně vytáčej..
-
-
asi vec vkusu :(
-
-
-
-
-
-
Nevíte někdo jaké jsou minimální PC požadavky? nikde to nemůžu najít ...
-
-
Minimum Requirements:
Intel CPU: Celeron E1500 Dual-Core 2.2GHz
AMD CPU: Athlon 64 X2 Dual Core 4800+
Nvidia GPU: GeForce GT 330
AMD GPU: Radeon HD 3600 Series
RAM: 2GB
OS: Win Xp 32
DirectX: DX 9
HDD: 10 GB
-
-
Presne tak, clovek sa najviac boji tych polopraznych serverov.
Tak ako ked som si kupil Shootmaniu Storm.
Super strielacka, cakalo sa od nej vela. Skvelo sa hra, ovlada a ten pohyb <3
Ale... po par mesiacoch to uz hralo malo ludi :(
Ziavne ludia nezvladli tie moznosti ovladania a ked par krat dostani od takych co to vedeli, tak ich to prestalo bavit...
Este ze ta cena tam bola normalna. -
-
Takováto strhující akce byla i ve FEAR2 až na tu možnost vertikálního pohybu a v momentě, kdy se do toho vložili hráči s EPA mechy to byl masakr.....
-
-
Hral jsem , nebylo to spatne ale nejak podezrele rychle to omrzelo (skoda) , tohle vypada velmi slibne a nadejne nepocita se s tim ze by to selhalo , navic F.E.A.R. uz odjakziva byl cilen na sp kampan a MP byl pouze nezistny bonus a tady je to presne naopak. *3*
-
-
To si nemyslim, kdyz si vezmu ze to je uz jen nametem zajimava hra srovnani s Shootmania neni nasnade to je trochu o necem jinem a tady strileni + roboti a vertikalni akce to by muselo hodne propadnout u hracu, aby o to nebyl moc zajem. Nenarazim ze to bude o tom , "klon cod s roboty a novymi moznosti" kdyz to cod ani zdalky nepripomina ja zde vidim novou hru a takovou ktera si jiste sve hrace najde. Naopak lepsi nez COD .
-
-
Navíc s ohledem na to, jakým směrem kráčí BF (ano ke CoD, prostě BF2 never more a tím neříkám, že je to špatně, jen mě to již neoslovuje) je tu pořád veliká široká hráčská základna již unavená z UT III a CS, Quacka .... která něco svěžího a neokoukaného uvítá. Poslední FPS kráčí jedním jasně daným směrem, takže jakékoliv odklon a nová koncepce bude velice vítána. Trh má spoustu možností...
Já nikdy nepředobjednával hry, ale na TF se těším všemi deseti. -
-
Presne tak , uz to zacina byt ubijejici videt kazdy rok a porad to same. Kazdy originalni pocin co vytrhne hry od zazitych standartu a zaroven ponecha osvedcene herni mechanismy netknute je myslim v dnesni , velmi uspechanou dobu vice nez vitana zmena a zmena je zivot.
-
-
-
-
Laka me to ale s koupi vyckam na to jak se Titanfall chyti. Nerad bych vysolil litr za ciste MP titul ktery bude mit tri mesice po launchi poloprazdne servery. Odlakat hrace od BF4 a CoD nebude zadny cajicek.
-
-
řekl bych, že titanfall přiláká právě jiné hráče než hráče BF a CoD (alespon v to doufám)
-
-
četl jsem, že časem možná i na PS4
-
Teda nepřijde vám, že ti roboti mají strašně mizernou výdrž ? Na to jaký to jsou kolosy tak jsou hned tuhý.. Nevypadá to zle, ale na tyhle chaotický střílečky kde nepřítel je úplně všude a věčně vás nikdo sejme do zad moc nejsem..
-
-
ked si vezmeš že vojak vydržal 1-2 rany a šiel dole, tak titan ustal bazuku a aspon zasobnik zo samopalu, takze je to x krat tolko čo pešiak.
-
Těžko teď hodnotit, ale video mě také nutí zamyslet se nad tím, zda-li je zde robot až takový benefit. Možná až takový benefit nemá v základu představovat, ale otázka je, jestli bude mít vůbec nějakou větší šanci proti tolika skákavejm a rychle se pohybujícím vojákům s bazukama. Opět ale bude záležet nejvíc na lidech, jak budou spolupracovat a také na mapách. Takovej tank v úzkých uličkách nemívá moc šancí, ale pokud by měl bránit nějakej otevřenej perimetr, tak se jeho schopnosti využijí lépe.
-
-
Na tuhle hru se těším. A jde vidět, že upravený Source engine vypadá i po letech moc pěkně.
-
-
Co to plácáš? Všechno je upravený engine něčeho. Takovej Quake 3 engine taky vypadá i dnes moc pěkně.
-
Souhlas. Líbí se mi to zasazením a tou změnou průchodu MP. Rozhodně to vypadá zajímavě :)
-
No jde na te hre poznat, ze mezi nekterymi konkurencnimi oznamenymi hrami uz mirne vizualne zaostava, ale kdyz sem se dozvedel, ze bezi na uravenem Source, tak jsem byl hodne prekvapen.
-
-
Když to srovnám s prvními hrami s tímto enginem, tak je to obrovský skok. A defacto i u posledního CS: Go jde vidět, jaké možnosti tam ještě jsou.
-
-
Bohužel ne ve fyzice, toho se dočkáme možná za dalších deset let. A přitom takový sliby padaly už před deseti lety. A to síla HW od té doby vzrostla nejmín o 500%
Ale ano, CS:GO vypadá fajn. -
-
Jo tak ale je pravda, že to není jak předtím, kdy jsi střelil někoho do hlavy a ten se humorně postavil a pak si vertikálně lehnul:-D Alespoň, že třeba při hození granátu tam lítají věci a na mrtvolách jde poznat, kam jsi je trefil a vypadají fakt jako mrtvoly a ne jako panáci. I když ta jejich "hadrovitost" mi občas vadí.
-
-
WoT je RTS, že? Jo tam to bylo fajn, pakliže myslíme stejnou hru. Ale podle mě je těžší naprogramovat v FPS hře zničitelné prostředí, balistiku atd. než v RTS hře. Aspoň podle mě. Tím je neomlouvám, spíše je to pracnější.
-
Ano, průstřelnost překážek, to je fajn.... Ale když si třeba vezmu "World in conflict", tak ten měl totálně destruktivní prostředí. Z mapy po půl hodině zbyl jen kráter, byl to moc zajímavý zážitek. Bylo by fajn mít hru, kde podle zbraně prostřelíš auto skrz na skrz, mít možnost zničit podpěrnou zed u které se schovává nepřítel a tím jej zasypat, zničit třeba světla a tak se ocitnout ve tmě .... A i střílečky typu ARMA by dostaly jinej nádeh, kdyby tam fungoval balistický systém, kdo kdy střílel z "Kosy" a nastavoval mířídla, tak ví, jakym strašnym obloukem ten náboj letí a mířeně střílet na 300m je už hranice. Pak jen experiment kam kulka dopadne. Což je v mapě, kde je vidět na kilometr hodně velkej rozdíl.
-
-
-
-
-
-
Give me a gun and I will deploy you some piece of metal junk.
-
Zaplať pánbůh že to vyjde i na Pc už jsem myslel že to bude Xbox exlusivka..