Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • *1* *2* *15* *3* *14* *4* *5* *6* *7* *9* *13* *10* *11* *12* *16*
  • BookerDeWitt
    Škoda, že Titanfall nebude konečně cross-platform. Rád bych všem zarytým PCčkářům natrhl jejich zadnice se svým gamepadem a ukázal, že FPS jdou hrát na konzolích bez aim-assist se správnou citlivostí.
    • nemožeš porovnávať hranie takejto hopsačky na konzoly zameranej s PC hraním na myši ... je uplne jasné že v takejto hre dominuješ na ovladači .. chcem ta vidieť hrať ARMU proti PCčkarovi , to bude takisto rychly proces z jeho strany :)
      • BookerDeWitt
        Tak já se nesnažím postavit gamepad na první místo. Jen ukázat, že to s ním jde taky :))
        • to ano, musim ale povedat ze s gamepadom su FPS hry typu BF3 ovela vacsi zazitok a to aj kvoli vibraciam :)
          • Bez urážky, ale to byla první věc co jsem vypnul když jsem si koupil PSko. Ty vybrace mě děsně vytáčej..
            • asi vec vkusu :(
  • Nevíte někdo jaké jsou minimální PC požadavky? nikde to nemůžu najít ...
    • BookerDeWitt
      Minimum Requirements:

      Intel CPU: Celeron E1500 Dual-Core 2.2GHz
      AMD CPU: Athlon 64 X2 Dual Core 4800+
      Nvidia GPU: GeForce GT 330
      AMD GPU: Radeon HD 3600 Series
      RAM: 2GB
      OS: Win Xp 32
      DirectX: DX 9
      HDD: 10 GB
  • Presne tak, clovek sa najviac boji tych polopraznych serverov.
    Tak ako ked som si kupil Shootmaniu Storm.
    Super strielacka, cakalo sa od nej vela. Skvelo sa hra, ovlada a ten pohyb <3
    Ale... po par mesiacoch to uz hralo malo ludi :(
    Ziavne ludia nezvladli tie moznosti ovladania a ked par krat dostani od takych co to vedeli, tak ich to prestalo bavit...
    Este ze ta cena tam bola normalna.
    • Takováto strhující akce byla i ve FEAR2 až na tu možnost vertikálního pohybu a v momentě, kdy se do toho vložili hráči s EPA mechy to byl masakr.....
      • Jack1947
        Hral jsem , nebylo to spatne ale nejak podezrele rychle to omrzelo (skoda) , tohle vypada velmi slibne a nadejne nepocita se s tim ze by to selhalo , navic F.E.A.R. uz odjakziva byl cilen na sp kampan a MP byl pouze nezistny bonus a tady je to presne naopak. *3*
    • Jack1947
      To si nemyslim, kdyz si vezmu ze to je uz jen nametem zajimava hra srovnani s Shootmania neni nasnade to je trochu o necem jinem a tady strileni + roboti a vertikalni akce to by muselo hodne propadnout u hracu, aby o to nebyl moc zajem. Nenarazim ze to bude o tom , "klon cod s roboty a novymi moznosti" kdyz to cod ani zdalky nepripomina ja zde vidim novou hru a takovou ktera si jiste sve hrace najde. Naopak lepsi nez COD .
      • Navíc s ohledem na to, jakým směrem kráčí BF (ano ke CoD, prostě BF2 never more a tím neříkám, že je to špatně, jen mě to již neoslovuje) je tu pořád veliká široká hráčská základna již unavená z UT III a CS, Quacka .... která něco svěžího a neokoukaného uvítá. Poslední FPS kráčí jedním jasně daným směrem, takže jakékoliv odklon a nová koncepce bude velice vítána. Trh má spoustu možností...

        Já nikdy nepředobjednával hry, ale na TF se těším všemi deseti.
        • Jack1947
          Presne tak , uz to zacina byt ubijejici videt kazdy rok a porad to same. Kazdy originalni pocin co vytrhne hry od zazitych standartu a zaroven ponecha osvedcene herni mechanismy netknute je myslim v dnesni , velmi uspechanou dobu vice nez vitana zmena a zmena je zivot.
  • Laka me to ale s koupi vyckam na to jak se Titanfall chyti. Nerad bych vysolil litr za ciste MP titul ktery bude mit tri mesice po launchi poloprazdne servery. Odlakat hrace od BF4 a CoD nebude zadny cajicek.
    • řekl bych, že titanfall přiláká právě jiné hráče než hráče BF a CoD (alespon v to doufám)
  • ringmancz
    četl jsem, že časem možná i na PS4
  • Teda nepřijde vám, že ti roboti mají strašně mizernou výdrž ? Na to jaký to jsou kolosy tak jsou hned tuhý.. Nevypadá to zle, ale na tyhle chaotický střílečky kde nepřítel je úplně všude a věčně vás nikdo sejme do zad moc nejsem..
    • ked si vezmeš že vojak vydržal 1-2 rany a šiel dole, tak titan ustal bazuku a aspon zasobnik zo samopalu, takze je to x krat tolko čo pešiak.
    • Těžko teď hodnotit, ale video mě také nutí zamyslet se nad tím, zda-li je zde robot až takový benefit. Možná až takový benefit nemá v základu představovat, ale otázka je, jestli bude mít vůbec nějakou větší šanci proti tolika skákavejm a rychle se pohybujícím vojákům s bazukama. Opět ale bude záležet nejvíc na lidech, jak budou spolupracovat a také na mapách. Takovej tank v úzkých uličkách nemívá moc šancí, ale pokud by měl bránit nějakej otevřenej perimetr, tak se jeho schopnosti využijí lépe.
  • Veskoslav
    Na tuhle hru se těším. A jde vidět, že upravený Source engine vypadá i po letech moc pěkně.
    • Lawliet
      Co to plácáš? Všechno je upravený engine něčeho. Takovej Quake 3 engine taky vypadá i dnes moc pěkně.
    • Ronox
      Souhlas. Líbí se mi to zasazením a tou změnou průchodu MP. Rozhodně to vypadá zajímavě :)
    • No jde na te hre poznat, ze mezi nekterymi konkurencnimi oznamenymi hrami uz mirne vizualne zaostava, ale kdyz sem se dozvedel, ze bezi na uravenem Source, tak jsem byl hodne prekvapen.
      • Veskoslav
        Když to srovnám s prvními hrami s tímto enginem, tak je to obrovský skok. A defacto i u posledního CS: Go jde vidět, jaké možnosti tam ještě jsou.
        • Bohužel ne ve fyzice, toho se dočkáme možná za dalších deset let. A přitom takový sliby padaly už před deseti lety. A to síla HW od té doby vzrostla nejmín o 500%

          Ale ano, CS:GO vypadá fajn.
          • Veskoslav
            Jo tak ale je pravda, že to není jak předtím, kdy jsi střelil někoho do hlavy a ten se humorně postavil a pak si vertikálně lehnul:-D Alespoň, že třeba při hození granátu tam lítají věci a na mrtvolách jde poznat, kam jsi je trefil a vypadají fakt jako mrtvoly a ne jako panáci. I když ta jejich "hadrovitost" mi občas vadí.
            • Veskoslav
              WoT je RTS, že? Jo tam to bylo fajn, pakliže myslíme stejnou hru. Ale podle mě je těžší naprogramovat v FPS hře zničitelné prostředí, balistiku atd. než v RTS hře. Aspoň podle mě. Tím je neomlouvám, spíše je to pracnější.
            • Ano, průstřelnost překážek, to je fajn.... Ale když si třeba vezmu "World in conflict", tak ten měl totálně destruktivní prostředí. Z mapy po půl hodině zbyl jen kráter, byl to moc zajímavý zážitek. Bylo by fajn mít hru, kde podle zbraně prostřelíš auto skrz na skrz, mít možnost zničit podpěrnou zed u které se schovává nepřítel a tím jej zasypat, zničit třeba světla a tak se ocitnout ve tmě .... A i střílečky typu ARMA by dostaly jinej nádeh, kdyby tam fungoval balistický systém, kdo kdy střílel z "Kosy" a nastavoval mířídla, tak ví, jakym strašnym obloukem ten náboj letí a mířeně střílet na 300m je už hranice. Pak jen experiment kam kulka dopadne. Což je v mapě, kde je vidět na kilometr hodně velkej rozdíl.
  • Give me a gun and I will deploy you some piece of metal junk.
  • Zaplať pánbůh že to vyjde i na Pc už jsem myslel že to bude Xbox exlusivka..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit