Stará hratelnost ( řekl bych že tady i o stupen dolů ) Grafika efekty neskryjí zastaralé textury aut a okolí, Příběh ten mi nevadí ale ten postup k němu tentokrát ještě více nudný, odjezdizt již odjezděné závody abych si nabral respekt a tak dále optimilizace hrozná hlavně v noci závody v noci asi nejhorší část, jo dá se zvolit postava ale to taky není výhra ani přizpůsobení je to hra s auty ale stejně se bude jezdit s maximálně pár a odjede se příběh ( jn na další nezbudou peníze)

Radši Forzu než toto, na nic si nehraje a je tam fůra obsahu tohle se hraje ze srtovačnosti, zajímá mě jak to bude probíhat atp a podobné hry prostě nejsou. EA by se měla už zamyslet, že tenhle směr dolů nebudou hráčí chtít stále i třeba za deset let.

• Butters

tak srovnávat simulátor s čistokrevnou arkádou mi přijde mimo...

Dal sis načas s reakcí :D myslel jsem samozřejmě Horizon a ani Forza motsorport není a nikdy nebyla čistokrevná simulace :)

• Kdo si nepamatuje na legendární Underground 1 a 2 a Most Wanted. Podle mě nejlepší díly série. Hrál jsem jich mnohem víc, ale tyto se mi vryly do srdce. NFS Heat (hraju na PS4) není vůbec špatný. Na první pohled jsem měl dost smíšený pocity. Momentálně jsem asi tak v první třetině příběhu a samotné závody mě baví. Můžu říct, že hru jsem "přijal do rodiny" :D. Na Underground nebo Most Wanted jednoduše nemá, ale obávám se, že těm už se žádný díl z NFS nevyrovná.

Ve zkratce napíšu první dojmy a myšlenky.

Grafika? Velice slušná. Závody? Moc fajn? Hratelnost? Celkem dobrá. Baví mě driftování a úpravy vozidel. Co mi nějak nejde do hlavy je to, že tam snad neustále prší, hlavně v noci. Když pak jedete v noci při umělém osvětlení pouličních lamp, tak se tak lesknou silnice, že není pomalu nic vidět. Další věc a mnohem horší jsou policejní honičky. Někde jsem četl nebo možná viděl video na YouTube, že policejní honičky a policajti jsou otravný. Slabý slovo. Je až neskutečný co dokážou a jak dokážou znepříjemnit život. Jak jsem psal, jsem zhruba v první třetině hry a už mě zatkli třikrát. Tzn celkem $90000 v háji. A to je dost peněz. Vztek se dostaví hned :D Zbavit se jich je docela nadlidský úkol, když si předtím nevyhledáte nějaký návod nebo radu jak na to.

Suma sumárum, Heat si vede slušně. Udávaných průměrných 70% je tak akorát. Policajti to pro mě dost kazí a neskutečně mě štvou. Budete se muset obrnit trpělivostí.

PS: recenze psát neumím, berte to jako dojmy a názory  :-)

Jak již jsem psal podobné hry nejsou takže každá podobná baví... u takovéhle hry nečekám evoluci natož revoluci v žánru jen chvilkové pobavení a to myslím plní. Zapařím noo... jednou.

Předtím dám ještě Grid a taky jsem nehrál Forzu horizon4.

• Tanatonaut

Tuning. Blbost už v roce 2002

• twicer

Přijde mi že úplně nechápeš ten pojem tuning. Lidi si tuní/personifikují úplně vše sčím vživotě přijdou do styku.. Nemusí to být vůbec auta, lidi si upravují svoje vlastní těla, obydlí, věci denní potřeby a dalo by se pokračovat do nekonečna. Nic ztoho není ve valné většině nutné a funguje to i bez toho, ale oto tam přece vůbec nejde.

• Derp_1337

To je tvůj osobní názor. Představ si, že tak jak tobě se třeba nelíbí sportovní auta a tuning, tak jsou lidé, které to může bavit. Očividně nejsi cílovka.

Převážně teenageři rádi slyší věty jako "přidat zadní spoiler na auto", ale najde se i dost dospělých, kteří při tom budou také slintat.

• Ristoro

Mám ve hře nějakých 30 hodin, tak si dovolím trošku napsat.

Začnu tím špatným:

1. Soundtrack je absolutní zrůdnost. Pár tracků v menu a asi 3 během závodů se dají poslouchat, ale zbytek je otřesný. Jako kdyby soundtrack skládala 15 letá teenagerka. Tohle je obrovský krok vedle. Hudbu mám vypnutou a při závodech si pouštím soundtracky z Undergroundu 1 a MW 2005 a vše je v pořádku :). 2. Offroadové závody tady vůbec nemusejí být, strašně se snaží přiblížit Forze a The Crew v té všestrannosti, ale vůbec to není potřeba. Offroad mi tady přijde jen do počtu, aby to tam prostě bylo. NFS nikdy nebyl a nebude o offroadu a myslím si, že většina skalních fanoušků (včetně mě) by se bez něj obešla. Závody jsou nudné a fyzika občas zavrávorá a neví, co má dělat. Příště bez offroadů prosím. 3. Tuning auta pro drifty nedává smysl. Považuji se za dobrého hráče závodních her, jdou mi simulátory i arkády a vím, jak se mají auta chovat, takže při nastavení auta na plný drift jsem nechápal, proč se chová, jak se chová. Auto se šíleně přetáčí, jde do smyku když to vůbec člověk nečeká a nemá vůbec žádnou trakci. Posléze jsem zjistil, že když použiji díly pro drifty na offroadu, s autem se dá krásně a kontrolovaně driftovat na asfaltu a celé už to tak nějak začíná dávat smysl. Hra má svoje pravidla, jak se auto v driftech chová, ale jakmile si na to zvyknete, je to vážně zábava a je potřeba se to i naučit, není to vůbec jako v předchozích dílech. Stačil by patch, který by dal drift dílům smysl a nemám sebemenší problém.  4. AI v závodech je tupá a nudná. Závody ve dne nejsou příliš zábavné, protože i když to hraji na nejtěžší a nemám nějak extrémně přelevelované auto, AI mi prostě nestačí a nedostávám dostatečnou výzvu. AI závodníků by potřebovala nějakou změnu.

To je k tomu špatnému, nyní klady:

1. Ozvučení vozidel je naprosto brilantní. Motory zní jak mají (zdravím Forzu :)), praskání do výfuku je absolutní šílenost, dá se měnit zvuk výfuku. Každé turbo odfukuje jinak, supercharger kvílí, tady není co vytknout, zvuky jsou dokonalost sama. 2. Výběr vozidel je rozmanitý. Aut je tuším kolem 130 a najdete tam JDM klasiky, evropské auta ze 70., 80. a 90. let, současné supersporty, ameriky, hot hatche, sedany, je tam prostě vše. Tady opět nemám výtky. 3. Úprava vozidel je u některých aut vynikající, spousta nárazníků, blatníků, spoilerů, atd... Jsou tu neony, barva kouře z pneumatik, nitra atd.. Ferrari, McLareny atd.. se moc upravovat nedají, ale za to nemohou tvůrci, jako spíš automobilky samotné, Ferrari je v tomto nekompromisní. Každý si tu najde to své. Parádně se dají upravovat například: Lancer Evo, WRX STi, 180SX, S2000, stará 911ka, M3, Silvia, starý Aston Martin a spousta dalších. Tuning je parádní. 4. Největší klad hry - režim v noci. Má to vynikající atmosféru a hlavně ta největší změna, jdou po vás policajti a jdou po vás velice tvrdě. Se zvyšujícím se "Heatem" se zvyšuje počet aut, které po vás jdou a také jejich typy. Začíná to klasicky neškodným Fordem Crown Victoria a končí přeplňovanými Corvettami za podpory vrtulníků. AI samozřejmě trošku podvádí, ale o to je to větší výzva a zábava. Navíc ty nejlepší díly získáte tím, že projedete tzv. High heat závody, dostanete součástku a musíte ji úspěšně dopravit do garáže, jinak o ni přijdete a přijdete i o násobič Heatu a spoustu peněz. Riziko je opravdu velké a máte občas i adrenalin, když máte zničené auto a schováváte se před policií a snažíte se dopravit zpět do garáže. V noci je hra opravdu fantastická, v NFS jsem se takhle dobře nebavil snad za posledních 10 let. 5. Fyzika na silnici - pokud máte auto nastaveno na grip, auto opravdu sedí a nezačne driftovat, až dokud nepoužijete ruční brzdu. Režim zabrzdi a driftuj z předchozích dílů je definitivně pryč. Ano, je to šílená arkáda, ale velice zábavná a chování aut má konečně nějaký smysl. Je cítit i váhu auta. Pocit z rychlosti je vynikající, opravdu je znát, když jedete 300km/h. 6. Peníze je potřeba opravdu chytře utrácet, netopíte se v nich, jako v předchozích dílech. Tohle považuji za velké plus, protože se konečně musíte snažit, abyste si kupovali ty nejdražší vozy a vylepšení na ně. Je tam motivace to hrát i po dohrání.

7. Příběh není vůbec, ale vůbec špatný. Neštve mě jako v předchozích 2 dílech a necítím se při něm trapně. Dává smysl a je příjemným doplňkem. Záporáky jsem dokonce nenáviděl, což je velké plus :).

Takže za mě se letos "Needy" povedly, vypadá to, že Ghost Games konečně nacházejí ten správný recept. Příště bez offroadů, lepší AI, soundtrack a větší důraz na ilegální závodění (tohle je to, co NFS odlišuje od ostatních závodních her) a myslím si, že NFS se může klidně vrátit mezi špičku. Tohle je krok správným směrem po X letech. Za mě 8/10. PS: Odstavce mám tak blbě naházené proto, že má web omezení na počet odstavců.

• Carnage666

Soundtrack mi přišel shitozní už v paybacku :(

• Ristoro