Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pro me je to rozhodne dvojka. Ten skok mezi prvni a druhym dilem je neskutecny a Ezio je jednou z nejlepsich postav vubec (alespon pro me). Konecne jsem po letech upgradoval PC s tim, ze si zahraji celou serii AC (vcetne dilu, ktere uz jsem hral). Dvojka, Brotherhood, Revelations jsou skvele, trojka me take bavila. U ctyrky jsem se na svuj zamer dohrat vsechny AC vykaslal. Nelibi se mi prostredi, neni mi sympaticky hlavni hrdia, piratska tematika mi k asasinum nesedi. Kdyz se podivam na vsechny nasledujici dily, tak nenajdu zadny, ktery by me svym casovym zasazenim nejak nadchl, ale kdyz uz jsem Origins ve sleve koupil, tak tomu dam alespon sanci. A pak treba i Odyssey.

  • Luke_F

    Povinnost pro všechny, co hrály Unity. So cute😍

    https://www.youtube.com/watch?v=jnk15Wf6xMU


    😀

  • Super format, trochu delsi a bude to perfektni. Zacinam z toho citit profesionaltu konecne😁

  • Luke_F

    S výjimkou Rogue, Liberation a té 2,5D trilogie, jsem hrál všechny díly a i když trilogii s Eziem řadím taktéž velmi vysoko (to spíše z produkčního hlediska - poutavý příběh, postupné pronikání do asasínského řádu Eziem), tak herně je pro mě vrcholem AC3. Skoro si přijdu jako vyvrhel, když tento díl stavím na piedestal ale prostě nemůžu jinak. A to ne, kvůli několika prvním misím za Haythama (i když překvapení to bylo slušné) ale kvůli následujícím položkám. Poprvé v sérii perfektní mapa (ok, města nebyla po renesančních skvostech nebo Byzantských památkách nic moc) ale ohromné lesy, louky a vůbec celý venkov, žijící si svým vlastním životem (zvířectvo). Connorův oblek (kombinace bílé a, tuším, modré, byla oku lahodící, i když to je subjektivní). Zbraňový arzenál (kupodivu jsem si velmi oblíbil tomahawk). Skvěle zpracovaná side questová omáčka s rozvíjením vesnice (ok, tohle nemuselo sednout spoustě lidem, ale já jsem ten, co se v každé hře snaží dotáhnout statistiky na 100% a fakt, že vedlejší obsah tu byl, jak by řekl Adam, satisfakující tím, že jste si postupně zlepšovali vesnici, otevírali nové podniky a plnili mise pro její obyvatele, na mě působil daleko zábavněji, než generický obsah v Origins). Námořní bitvy. Ano v BF na tom byla postavená hratelnost a byly možná ještě trošku vymazlenější, ale v AC3 jich bylo tak akorát, aby se z toho nestala nuda (koukám směrem právě k BF) a zároveň jste se do každé těšili víc, než do té předchozí. K tomu charismatický Connorův řev "FIREEEEEEEE" byl o mnoho lepší než Edwardovo "fire" Fajn bylo také objevování podzemní spletité sítě chodeb, kdy jste nevěděli, kde na mapě vylezete ale každá taková úspěšná dvojice vlez-výlez, představovala efektivní quick travel. A v neposlední řadě to bylo troj DLC se speciálními schopnostmi, které celé hraní docela proměnilo. No, asi by se ještě něco našlo, ale tohle jsou hlavní body, proč já stavím na vrchol právě třetí díl. Pokud bych měl sestupně seřadit zbytek, asi by byl následující: AC3, Unity (hráno cca po roce od vydání, opatchované a ta Paříž byla prostě famózní), AC2, BlackFlag, Revelation, AC1, Brotherhood (ne, Řím v tomto podání prostě ne. Samý pahorek a Brutova zbroj jako epic gear? Pffff ), Syndicate (Evie byla fajn, Jacob ale trotl, ten hák na rychlý přesun po střechách byl totální úlet, naopak rozmach průmyslu byl docela hezky podchycen), AC Origins. Ne, nezapomněl jsem na něj. Na Odyssey se teším, nový směr mi docela sedl, ale předchozí díl byl, pro mě, strašně špatně. Nesympatický hlavní hrdina, Egypt (za mě NE), žlutá barevná paleta (nesnáším žlutou), nemožnost nosit těla omráčených nepřátel (sakra vždyť tam byly i stealthové schopnosti a vzhledem k tomu, že mrtvá těla přenášet šlo, tak proč ne ta omráčená?) REPETITIVNÍ A NUDNÝ vedlejší obsah. Opět mám 100% ale většina z toho byl nudný grind. Doufám, že za pár dní vycházející díl, bude lepší. Uff, dočetl to někdo až sem?  :)

    • kluku ty si můj. pro mě je AC3 nejlepší, protože má božácky zpracovanou přírodu - krásný lesy a zimní krajinu, kde se konečně postava boří ve sněhu. A já mám venkov rád, měst jsem z ostatních AC přejedenej. Za mě AC3 > AC2 > Black Flag a všechno ostatní mi už přijde fakt prázdný, s tím že jedničku jsem hrál fakt tehdy dávno a je to pro mě trochu jiná hra, a určitě super, jen ji tam neumím zařadit. tvl..a indiáni! super ne :D

      • Luke_F

        Jsem rád, že jsem se trefil 😉 Pravda ten sníh byl taky super. Teď jsem si pouštěl nějaký videa z námořních bitev v BF a AC3 a prostě Connor, resp. jeho dabér do toho dával víc, než Edward. A při sledování jsem si vzpomněl, že AC3 hrálo i na sílu a směr větru. Tedy něco, co BF, pokud se nemýlím (možná kecám), vypustilo. Také lehká taktika, kdy šlo měnit typ střel (řetězové, klasické a pak ještě něco) no prostě top. Je pravda že příběhově to mělo nějaké díry (i když přimíchat se do bitvy o nezávislost bylo fajn), ale jak říkám, od té doby už to bylo jen horší. Pro mě s výjimkou Unity (štvaly mě bugy, a komunitní truhly, nutnost používat aplikaci na Android a neskutečná hromada uPlay akcí a odměn, kterou reálně nešlo bez utrácení skutečných peněz získat), ale herně to bylo bezva. Arnův pohyb, jak zmiňuje kolega pode mnou, byl opravdu dobře zvládnutý, Paříž (ale to se opakuji) byla awesome a abych nezapomněl, tak DLC Dead Kings mělo totálně odzbrojující soundtrack v poslední misi https://tinyurl.com/y7t5e3mr

    • TheGGG

      mě na AC 3 bavil hodně souboják, luxusní kill animace byly lepší, než cokoliv co se objevilo později a Connor si právem mezi fanoušky získal postavení fyzicky nejsilnějšího assassina... Connor skutečně působil jako neskutečný tank a hrát za něj je dost unikátní, protože ostatní assassini působí hrozně stejně, takový Arno zas působí jako nejlepší parkurista vzhledem k tomu, že Unity mělo nejlépe naanimovaný a rozpohybovaný parkour

      • Jack1947

        No jasně čím více toho vykosíš tím lepší hrdina, já bych naopak ocenil v Ac i kradmější přístup ( už byl i naznačen ale pokaždé se to zvtrlo)

        • TheGGG

          nah nuda.... stealth mě nezajímá, ale v AC je přesto odjakživa

          • Jack1947

            Přitom by stačilo něco jednoduxhého a že tam je ? to bych neřekl, stealth znamená že se potichu proplížíš kolem stráží aniž by vůbec kdy veděli žes tam byl, nemusíš je ani zabít. Hry nejsou a nemusí být jen o tom jediném a uždle toho názvu to vyzývá když teda se od toho ustoupilo asi ještě před vydáním, skuteční asassíny určitě jednali co nejvíce v tichosti a ztráceli se nejlépe poté v davu netušících kolejmdoucích.

            • TheGGG

              u některých misí se proplížit dalo... a zabít šel jen cíl... každopádně to by byla dost nuda, tlačit stejnou formuly celou dobu, navíc assassini ve hře byly odjakživa badassové a one man army (je to assassin, ne nějaký thief, pár stráží by měl rozkrájet jak nic a realné assassiny sem ani netahej, to byla jen zákaldní inspirace, assassini ze hry mají se skutečnými hašašíny asi tolik společného, co stormtroopeři ze star wars s Stoßtruppeny z WWI)... osobně mě stealth ve hrách připadá jako blbost a nevyužití akčního potenciálu hry... jako jít na akčňák se stallonem nebo arniem, kde ale za celou dobu ani jednou nevystřelí a pak jen na konci kuchnou jednoho týpka... prostě nevyužitý potenciál

  • B.o.b

    Assassins Creed 3

  • BoB.2
    Jednoznačně Black Flag.
  • Jack1947

    2/1 ? 4, Rogue ( ta výpln mezi tím Brotherhood/Revelations hmm taky dobré všechno mělo něco do sebe) Syndicate,3 nejspíše až si zahraji Origins/ Odyssey.

    Unity hehe to ani nevím kam zařadit.

  • Celá trilogie o Eziovi je naprosto skvělá, ale nejvíc se mi líbil polozapomenutý Revelations, atmosféra, Konstantinopol, soundtrack a takové nějaké vyvrcholení Eziova příběhu - prostě paráda. 

    Osobně mám rád i zatracovaný třetí díl, pravda, Connor byl fakt slabá postava, ale ostatní věci ve hře se mi líbily......po čtvrtém dílu už to šlo hodně z kopce - na Rogue už šlo vidět, že je vedlejší díl, Unity je slabota i bez bugů (nicméně Paříž je opravdu skvěle zpracovaná a poprvé se objevily obrovské davy lidí, které byly slíbené už v prvním díle), Syndicate to stejné co Unity (akorát už bez davů a Londýn byl slabota oproti Paříži) a Origins už byl naplno podle klasického Ubisoft mustru - naprosto zbytečně velká mapa s tisícem značek na mapě a repetitivními úkoly, sorry, ale ze začátku Asasínů šlo vytáhnout opravdu mnohem víc.......Odyssey: Bez komentáře, bude to stejné co Origins, akorát v jiných kulisách.......daleko raději bych ocenil něco na způsob druhého dílu - příběh odehrávající se v detailně udělaných Athénách, Spartě a třeba ještě někde.

  • Za mě asi dvoja a Origins a poté Syndicate. Black Flag mě nějak nechytlo špatným stylem tichého zabíjení, bylo to spíše o šermířských soubojích.

  • Inquisitor

    První díl nevim jak bych hodnotil zpětně, ale určitě mezi top. Dvojka jasná, ta byla hodně povedená a jedna z mála co jsem dohrál do konce. Pak ještě Brotherhood a Black Flag. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit