Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dneska jsem začal hrát GOG verzi, ale to ovládání je neuspokojívé. Nejdou mi sbírat věci ze země. Jdu vrátit.
  • tady jsou fora:
    http://forums.dfworkshop.net/

    a tady je takova mainpage kde autor pise hlavni části vyvoje
    http://www.dfworkshop.net/

    Kdo něco umí a vi co sou to opravdovy hry, sup tam :) Master race!!!
  • jo a neni to rozhodne "v loni zapocaty" ale roku 2009.. drobny detail pod rozlisovaci schopnosti "recenzenta" ja vim...

    http://www.dfworkshop.net/2009/04/ *16*
  • ja tam kutim tyhle dva mody
    http://forums.dfworkshop.net/viewtopic.php?f=14&p=9826#p9826
    http://forums.dfworkshop.net/viewtopic.php?f=14&t=632

    jinak screeny co tu sou u clanku pouzivaj moje textury, napr castle wayrest to pozadi kamenny :P

    dik za clanek, kazda zminka dobra
  • Hm,akorát dnes sem na Gog kupoval strší hry ve slevě a dostal sem Arenu a Daggerfall zdarma,ani sem nevěděl,jak.Kdyby někdo věděl o dobrých modech,tak bych možná i vyskoušel.
  • nej hra
  • Arena byla podstatne vetsi...nejakych 6M km2
    • Arena nepredstavovala realne uzemi. Po vylezeni z mesta bylo jen nekonecne nahodne uzemi a neslo nikdy dojit do jineho mesta na mape. Po urcitem case se ani neslo vratit zpet do vychoziho mesta jinak nez fast travelem.
      • to neni pravda...ne ze bych nekdy bez fast travelu navstivil jine mesto, ale v manualu se pise toto:

        The world of Tamriel is vast, roughly three to four thousand kilometers east
        to west and two to three thousand kilometers north to south. Thankfully you
        do not have to walk the entire distance! Just a note of interest, walking
        between cities at the normal game time pace can take anywhere from 10–12
        hours of real time! That’s why we have incorporated the fast travel option in
        the Continental Map.
        • V manualu se to mozna pise, ale je to tak, jak jsem napsal. Na youtube je spoustu dukazu, kdy lidi zkouseli dojit z jednoho města do druhého a nikdo neuspel.
          • fakt jo? a tohle je co ty chytrej?

            https://www.youtube.com/watch?v=flQfpBHBxNw
            • ajo *7* omlouvám se
            • Kompost
              to je Daggerfall a nie Arena
  • nedavny, trojhodinovy rozhovor s Julianom Lefayom (aj o Daggerfalle)
    https://www.youtube.com/watch?v=IGLGi5RK8V8
  • Ruzne predelavani TES her amaterskymi nadsenci je takova nemoc co se tahne velmi dlouhou dobu a pak zmizi a zustane jen vzpominka.
    • presne tak...me navnadili na morroblivion, skywind a nevim co jeste...je naky uz plne a vklidu hratelny se vsim vsady ? jezis to uz je let....
      • Morroblivion vysiel pred Skyrimom, na Skywind este treba cakat.
      • Ti lidi na tom makaji po tom, co mají cas po praci a po vecech, které delaji v osobním zivote. Myslis ze na to mají tolik casu, aby to udelali stejne rychle jako jiné spolecnosti když i tem to třeba trva nejaky tenr ok?
        • Co je mi po tom. Tak at to nedalaji vubec kdyz nemaji cas:)
          • Napadlo tě třeba, že ta samotná práce může být pro někoho mnohem zajímavější, než tu hru hrát? Sico to si nikdy nebude dostatečně hratelné pro průměrného prudiče na netu, ale je to zase mnohem kreativnější než tu hru hrát. Nebo myslíš, že ty lidi to dělají donucení?
            • Ano, pro ně to může být hobby, relaxace, smysluplná náplň času, ale pro nás jako konzumenty to je všechno zbytečný pokud to není hotový. Většina těchto projektíků jsou dílem jednotlivce /nevadilo by/, ale na druhou stranu jsou megalomanský a proto jsou takový jaký jsou - vlastně nejsou. A nezajímají mě. Mám rád mody, co přídavaj promyšlený mise atd, ke skyrimu jich je pár, ale tyhle sny, jako že sám předělám třeba Morrowind na engine Skyrimu *7*
          • Taky nazor *4* A ja souhlasim *15*
    • Větší amatér než Bethesda nikdo být nemůže, to je zcela vyloučeno.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit