Přejít na výpis diskuzí
Neoficiální informace odhalují dvě sběratelské edice a datum vydání Dark Souls III
10.11.2015 | Honza Konfršt
112 příspěvků
-
Proč je Dark Souls jedna z nejlepší her historie?
http://www.gamesradar.com/why-dark-souls-simply-greatest-game-all-time/ -
-
"nuts and bolts of battling through Lordran are designed, as deep, nuanced, precise, yet utterly open to player interpretation as those found in any fully-fledged fighting game – it’s no coincidence that, over the years, I’ve found that a great many Street Fighter players are Souls fans, and vice versa "
---
vždyť tam sám píše, že je to spíš akční arkáda než RPG a přirovnává to ke Street Fighterovi.
A s pojmy jako "nejlepší hra historie" bych byl opatrný, zvlášť pokud jsi ročník narození 1995 -
-
Že ty ses učil angličtinu na youtube?
-
bože ty jsi takový zmrdeček, co rád fabuluje nebo prostě neumíš anglicky?
Ročník 87, začínal jsem u Vagrant Story... -
-
pusť si radši nějakou hudbu, ať se uklidníš :-)
https://www.youtube.com/watch?v=f02JwG3euR0
Proč raději neříká "jedna z nejlepších her co jsem hrál". Tak by to bylo nezpochybnitelné. A ne "nejlepší hra historie". Co je nejlepší hra pro jednoho nemusí být nejlepší hra pro jiného. Já bych měl problém vybrat nejlepší hru co jsem kdy hrál, natož tak nejlepší hru historie. Prostě banán chutná jinak jabko, těžko říct, které ovoce je nejlepší. -
-
co kdybys zavřel tu trollí držku a šel diskutovat ke hře, kterou jsi aspoň hrál? *3*
-
-
Že tě to baví, se s ním hádat.
-
-
-
-
-
naprosto souhlasím s autorem článku, fantastická hra a to nejlepší co jsem hrál.
-
-
já jsem rád za každé temné RPG, které je opravdu temné nejen settingem, ale i myšlenkami. Dark Souls splňuje oboje. Dark Souls v podstatě jediné dark fantasy na trhu, což je poněkud smutné, v současnosti trh spíše tíhne k RPG, kde se oblizují dva polygonoví panáci a z toho je mi na blití viz. Witcher 3.
-
-
Miluju, jak se vždy na takovýchto diskusích porovnávají neporovnatelné hry a pak se tu všichni hádají bráníc jednu, či druhou ... :D
Omg kdy konečně pochopíte že W3 a DS jsou naprosto ODLIŠNÉ hry?! Naprosto v každé konverzaci vidím příspěvky na to, jak DS je super a W3 sra*ka a naopak... proč omg?
... přiznám se.. DS jsem nepropadl... ale je to HardCore hra, corridor hra, kde v cestě stojí nepřátelé a pár bossů. Pokud tu nějaký rozhodování je, pak je ho tam minimum a nemění styl hry a rozhodně nemáte chuť loadnout hru o 2-3 hodiny zpět, aby jste se tam a tam mohli rozhodnout jinak..
.. pak je tu witcher... což je PŘÍBĚHOVÁ hra. Záleží na rozhodování nad různými situacemi a očekávání odlišných výsledků v rámci příběhu!! naprosto něco jinýho... ale jo.. ono je lepší na sebe štěkat, "bo ten co nesdílí můj názor je ko*ot" co? -
-
srovnávám dvě fantasy, což je naprosto korektní, jedno je zase rádoby dospělá hra, kde můžeš mrdaat nějaké čarodějky, druhá je temná obsahem a myšlenkami.
-
-
takže...pro tebe je to stejný, jako srovnávat fantasy knížku pro děti, jako například Deltora třeba se Hrou o trůny jen proto, že obě jsou fantasy? Naprosto ignoruješ fakt, že každá knížka - stejně jako hry o kterých se tu bavíme - jsou mířená pro jiné publikum....
To je jako bys chtěl srovnávat klasické péčko s gay pornem a to hodnotil na základě faktu, že tam spolu nepíchají ženská a chlap. Přece taky je to pro jiné publikum....
Pochopil bych kdyby každý srovnával Dark souls s Lords of the fallen, protože myšlenka hry je stejná.. Pořád si stojím za tím, že srovnávat odlišné hry na základě toho, že jsou vsazená do vymyšleného světa mi přijde absurdní.. :)
-
-
-
dark fantasy RPG jsou Vampires: Bloodlines a Vampire Masquerade: Redemption (hratelné zcela dobře i dnes). Určitě Planescape Torment, možná i Pillars of Eternity (má to takovou dost temnou atmosféru s depresivními tématy - děti, co se rodí bez duší, satanistické kulty atd). Jinak ale máš pravdu, že temných fantasy RPG moc není, stejně jako vesmírných RPG (bohužel)
-
-
Chlape vzpamatuj se, děláš tady ze sebe rádoby chytráčka a pak ani nevíš, že PoE je high fantasy. PoE je snad high v každé oblasti, to by měl poznat i začátečník.
-
-
http://store.steampowered.com/tag/el/Dark%20Fantasy/?snr=1_5_9__409#p=1&tab=NewReleases
na steamu to je zařazeno pod Dark Fantasy, ale je nesmyslné hádat se o nálepky, které ani nejsou přesně definované. Ta hra je temná dost -
-
takže to hodnotíš dle Steamu a hraješ Dark Souls na youtube? Co na to říct?
-
-
-
Vampires bych spíše viděl na odkaz na romány šestákový a Pillars je pak naprosto čistý high fantasy. Torment je pak Dark Fantasy, to máš pravdu.
-
-
V čem přesně je Dark Souls víc dark než Witcher 3? Že je Dark? Co je to dark? Mně Witcher přišel místy dark až až...
A ty panáci - nj, mně se taky karty v jedničce líbily víc, ale recenzenti je strhali, jako nedospělé, tak teď máme sex s prostitutkami, ten už je z hlediska recenzentů OK. -
-
Jinak by mě zajímalo, co ti přišlo na Witcherovi jako dark fantasy, dyť se to blíží spíše Dragon Age než čemukoliv jinému.
-
-
Přesně tak, zkus si to zahrát. Dark je tam toho poměrně dost, od questů s baronem a čarodějkami z lesa přes zakletý Fyke Isle, dějovou linku s Whoresonem, nekromantickou vložku ve Frejině zahradě, až po goth poslední části datadisku Hearts of Stone. Vlastně skoro kam člověk vleze, útočí nějaké nemrtvé prokleté ženštiny, rodinné tragédie, kanibalismus, mor, válka atd. A existenciální tématika je Zaklínači blízká obecně. Já si nemyslím, že dark znamená nutně kvalitní, jen mě zajímá, proč hra, ve které jsou questy typu baron a lesní dámy není dost dark.
S Dragon Age totéž - doporučuji napřed zahrát, pak posuzovat. Z hlediska příběhu a zasazení ty hry nemají prakticky nic společného, podle mě. -
-
ty jsi trošku taky natvrdlý ne? Nahoře jsem ti jak pro blbce napsal, kam se řadí kniha, kam se dostala hra a ty zas začneš to svoje. Když tomu nerozumíš, tak se nevyjadřuj, ať neskončíš jako ten troll Drizzt. Zaklínače jsem samozřejmě dohrál kromě DLC a Dragon Age taky kromě DLC.
Fantasy se nějak rozděluje a nemůžeš z High fantasy udělat Dark, když se tam objeví nějaký jeden quest, kde čarodějky vaří v kotli mrtvé, něco podobného najdeme i Jeníčkovi a Mařence a tam taky nikdo netvrdí, že je to Dark. Prostě si zapamatuj, že to není Dark, tady není nějaký spor, to je prostě fakt. -
-
To je někde napsáno, co je jaký žánr? Je to někde v zákoně nebo vyhlášce ministerstva kultury? Nebo se na tom usnesla nějaká komise? Nebo to psali na wikipedii? Co to znamená, že kniha "se" někam řadí? Kdo ji tam řadí?
Ty?
Jo aha...
PS: Zřejmě se oba navzáíjem zařadíme na své seznamy vedle Drizzta *3*
-
-
-
Zahraj si to a uvidíš *3*
-
-
Witcher totiž není vůbec dark, původně kniha psaná mezi Low fantasy a Sword and Sorcery, hra pak od druhého dílu prezentována jako High Fantasy.
Dark Souls je pak dark fantasy. Hra se zabývá smrtelností a opakováním v kruhu ze kterého není úniku a cokoliv uděláš není dobré ani zlé, prostě se začne další kruh. Hlavním motivem hry je smrt, která se nedostavuje a ty ji jdeš naproti, abys konečně vyšel z té mizérie.
Bloodborne pak nabízí tři konce, tady už na konci můžeš najít smrt a je to vlastně ten nejméně depresivní konec.
Witcher 3 pak nabízí klasické téma. Hledaní nějaké te postavy, politické intriky a nakonec záchrana světa. -
-
Witcher 3 má 36 konců, další bod pro CD Projekt
-
-
-
-
Dark souls jsem si vzdycky chtel zahrat ta hra me zajima, ale neprekousel jsem ty animace hlavni postavy, levitujici stit na zadech atd...bohuzel (zkousel jsem DS2 na pc)
-
-
njn a to jsi ani nevidel, proskakovani skrz zbrane velke jako jsi sam, nebo prosekavani nepratel skrz dvere, zdi ci jine nepratele. Proste fyzikalni engine tohoto dila je za zenitem a doji a doji. Fans to nevadi, takze proc by nepodojili znova ve 3, ze?
-
-
No, hlavně že v W3 hned na první mapě je zbořená věž na vyvýšené platformě. Nejmenší výška tak 4metry. Běhal jsem okolo a hledal i nějakou jeskyni protože od pohlehu to nešlo vyskákat.
A jaký bylo moje překvapení když se to dalo "vyjet" kotoulem. -
dobře nezvládáš *15* *15*
Tady na zasmáti a uvolnění od stresu : https://www.youtube.com/watch?v=0ZQYQKU3LO8
Jinak Dark Souls 3 jede na novým enginu, který představili u Bloodborne, to je tak asi vše k tvému trollingu. -
-
No, vždyť má pravdu, vy DS fanboys máte trochu problém s přiznáním reality sem si všimnul
-
-
-
-
Ne dvě figurky ne *13* jakou si mám vybrat *13*
-
-
Jestli toto je sarkazmus, tak sorry, ale jestli to myslis vazne, tak kolik je ti let?
-
-
Co to má s věkem co společného? Když máš tak hloupé otázky rozhodně budu starší než ty *15*
-
-
Pripominas mi meho syna ve veku 4, taky si nemohl vybrat v obchode, ktereho transformera si ma vybrat a ja mel vzhledem k jeho veku pro jeho chovani pochopeni. U cloveka nad 15 let veku dosahujici alespon prumerne inteligence bych toto chovani necekal, protoze je jim jedno na jak velkou figurku bude sedat prach. No je videt, ze lide jsou ruzni.
-
-
ty a otec *15*
Ty jsi tak na střední maximálně adoptoval se třídou černouška.
-
-
-
-
-
Skvělá zábava, nechat se dokola zabíjet a opakovat stokrát stejný úsek hry. Z toho by se měli ponaučit i další vývojáři, takhle se dělají hry.
-
-
Ano, většinou se jim říká multiplayer.
-
-
Ano multiplayer je presne o opakovani uplne rovnakych situacii s uplne rovnakym rozostavenim vsetkych kulis.
-
-
S odlišným počtem možností tedy. Prosím pane, pardon, zapomněl jsem, že musím do detailů :)
-
-
-
-
Ouch, už abych se pustil do další série *14*
-
Chtel jsem si jednu z limitek urcite koupit ale po zjisteni ceny pujdu do te mensi alespon. Preci jen 3500,- jeste nejak nasetrim ale 12000,- uz je na me moc *3*
-
-
Docela přitvrdili kolektorka dvojky stála 2,5.
-
-
Zkraťme si čekání na pokračování nejlepšího RPG minulé generace a jedné z nejlepších her vůbec, několika výbornými youtube videi:
Side Quest - Vývojář a vysokoškolský učitel James Portnow a animátor Dan Floyd hrají Dark Souls a mluví o game designu, videoherním vyprávění příběhu, apod. -https://www.youtube.com/playlist?list=PLvFQJa1XAXzyJzqqz6xxZXyPTLLGvJywC
Dark Souls Commentary - Matthewmatosis, jeden z nejlepších videoherních youtube kritiků, vytvořil 6 hodinovou "recenzi" Dark Souls, kde se obírá nejen všemi stránkami hry, ale často i pozadím a tím co hru inspirovalo. Doporučuji i jeho Demon'S Souls commentary. - https://www.youtube.com/watch?v=EV16ROaHVfo
Bloodborne and H.P.Lovecraft - SuperBunnyHop udělal výborné video o vlivu H.P.Lovecrafta na Bloodborne a o tom jak má vypadat hra, která se inspirovala Lovecraftem. https://www.youtube.com/watch?v=voMAx-lKfIw
Dark Souls Critical Close-Up - Název vše vysvětluje. https://www.youtube.com/watch?v=4_ZLoHl5UH8
From the Dark - Definitivní playthrough Dark Souls, hlavně co se týče lore, od youtubera, kterého mjaí vývojáři tak rádi, že mu dali za úkol vytvořit knižní guide na Bloodborne a Dark Souls 2. https://www.youtube.com/playlist?list=PLQDWoXFQ-YLpeEFkzeDZF1MmNQS7BDoI4 -
-
Tvl takovyho fanboje nemaj ani komousi na svych akcich, tvl nejsi ty nejakej posahanej jehovista nebo podobnej kokotenko??
-
-
Chodíš na komoušský akce jo ty špíno jedna *11* *12* *16*
-
-
Jezisi ahoj, porad jeste kouris pera na hlavaku nebo uz sis nasel lepsi praci?
-
-
U nás nádraží nemáme to jsi chodil na šichtu s někým jiným *3*
-
-
-
-
Když jsi u těch superlativů zapoměl jsi napsat technicky nejhorší RPG minulé generace a kandidát na nejhorší port na PC všech dob.
-
-
Hra šla dohrát a nepadala, bohužel tahle prvenství ji nepatří.
-
-
I kdybysme se bavili jen o nejlepších akčních RPG, na Diablo III to nemá, na poli plnohodnotných rpg pak už vůbec ne, tam snad ani nepatří
-
-
Tak to hodně vypovídá o žánru rpg her, když se hra co není rpg objevuje na nejvyšších příčkách skoro v každém listu nejlepších rpg.
-
-
Lol. V RPG listech se často objevuje i Diablo... *7* DS na 14 místě: http://www.rpgcodex.net/content.php?id=9453
"More of an action game than an RPG, Dark Souls is heavily combat focused and features only minimal story and dialogue."
"The fantastic combat takes the center piece here, being easily the best you’ll find in any action RPG."
(btw, všimněte si na 13 místě Jagged Alliance 2, což je primárně tahová strategie. Zajímavý list.:)))
Líbí se mi, když si DebilSboys kálí do úst. DS je zaměřen primárně na combat. Více akční hra, než RPG, minmální zaměření na příběh a dialogy. Možnosti roleplayingu jsou téměř nulové (volby omezeny jen na výběr equipu, classu a bodů do statů, což je na stejný úrovni jako Diablo). Holt tohle je typický příklad toho, kam až debilita a fanboyství může zajít. Popírat, že náplň DS není hlavně o mlácení. Dělat ze sebe idiota kvůli hře... smutný. Vrcholem jsou pak individua typu Alucard, kteří o RPG ví kulové, popírají realitu, nemají argumenty a sami je chtějí po ostatních, zatímco si myslí, že k argumentaci stačí mínuskovat. Re*ard club. *7* -
-
Vida, největší zoufalec na Games.cz(Hned vedle hniska a maxe) se ukázal. Ho samozřejmě dark Souls nezajímá, ale u každé diskuse mele své zcestné hlouposti, a je na Dark Souls odborník, i přesto že tu hru nikdy nehrál. To že mi tu odcituješ pár řádků z nějakého listu mě vážně nezajímá, protože popis hry na třech řádcích má asi tak velkou váhu, jako metacritic.
Videoherní průmysl vážně musí zkvétat, když se hrám vytýká, že hlavním prvkem je hratelnost. To kdyby Dark Souls byla špatně napsaná braková fantasy novela, to by byla hra jak cip co?
Samozřejmě, hlouposti od tohoto odborníka v oboru stupidity se ukázaly ihned jako nepravdivé, protože první z mnoha dialogových voleb se vyskytne již v prvních minutách hry. A samozřejmě je mi jasné, že člověk s více prsty než mozkovými buňkami, nepochopí že učinil volbu, když se mu na obrazovce nenapíše "právě jsi učinil volbu" a myslí si, že jediná možnost jak udělat volbu ve hře, je naskriptovat tři stejné možnosti v textu. Zklamu tě chudáčku, ale v Dark Souls je mnoho voleb, už jen to kde se na začátku vydáš má vliv na příběhové linky.
Samozřejmě v Dark Souls není žádný příběh, a proto od vydání hry do teď existují youtube kanály, které rozbírají pouze příběh Dark Souls a nezdá se, že jim dochází materiál.
Už bys ze sebe mohl přestat dělat idiota kvůli hře, přestat si kálit do úst a ukázat nějaké pravdivé a dosvědčené argumenty proč Dark Souls není RPG. A ne, citování pár řádků z nějakého listu není argument ani důkaz. Samozřejmě co čekat, od člověka co si myslí, že kvalita příběhu závisí na počtu slov.
A jenom abychom si ukázali jaký je toto zoufalec, přečtěme si tyto pasáže z odkazu, který dle něho dokazuje, že Dark Souls není o příběhu.
"Another of the game's high points, the melancholic story, is masterfully told through subtle details in the scenery, hints in the item descriptions and concise, well-written lines from a cast of memorable NPCs, never relying on long expositions or lazy "lore books" written by wannabe-writers."
" This game is dark and straight to the point. It knows exactly what it wants to express, and every detail of the game - every line of text, every voice actor, every combat animation, every placed enemy, every area, every weapon - works towards realizing the idea it wanted to convey." -
-
Mantore? Proč ze sebe děláš čuráka? Docela bych teda uvítal, kdyby se to dalo aspoň číst, píšeš teda slovensky, ale je to hnuj. Tvoje argumenty jsou pak na úrovni základní školy. Pokud teda vlezeš na český web, snaž se držet úroveň. Jinak jestli si myslíš, že je těžké napsat narativní fantasy, tak to máš teda hlavu úplně v prdeli. Fantasy příběh ala Witcher 3, Origin Sin, Dragon Age napíše každej, protože kopírovat umí každý, milion pokladů, takže nějakou takovou blitku vyblije každý. Tyhle rádoby příběhy mě připomínají Knižní loupež v Simpsnových. Potom vyčitát, že tam je autoloot je naprostá šílenost, 99% ostatních her mají na výběr, tady tě vždy čeká překvapení, je to součást hry, pokud se ti to nelíbí táhni do 99% ostatních RPG. Máš omezenou mysl, nerad vítáš nové věci, takové lidi pak zůstanou jen u fňukání na webu a světu nic nedají.
-
Ano su to velmi slabe story a rozhodnutia, velmi slabe a velmi malo, dopad na hru aku taku maju takmer nulovy. Taka uroven rozhodnuti a dopadu na pribeh je v akomkolvek RPG, teda nie vacsinou su daleko zavaznejsie. Nechapem kde si prisiel na to, ze v inych RPG sa pribeh ci vetvenie ovplyvnuju len dialogmi ;-)
RPG je to tak na urovni Diabla, cize akcneho RPG..cela RPG mechanika sa toci okolo statov, ktore su uplne ploche a maju dopad len na boj. Ziadna akcia v ramci sveta nezalezi od postavy aj jej vlastnosti a "role". Je to len a len o tom co sa hrac rozhodne, preto je to akcna hra. V RPG vlastnosti postavy urcuju mantinel jej cinnosti v ramci sveta.
A naozaj si nepamatam kedy so cital patetickejsi zvast ako ten co mas vyssie o tom ako kazdy riadok textu, daber, kazda animacia v boji....keby som tu hru nehral tak by som aj veril. Ale ja som ju hral ;-)
Samozrejme, ze som grindovat nemusel, naco, hra nie je tazka, ale len maloktora hra je tak brutalne grind friendly ako prave DS. Nekonecne zdroje grindu, dostupne na kazdom kroku, nelogicky sposob lootovania....dobehnem k veci, skapem, zostane mi v inventari.
Ano samozrejme aj autoloot je fantasticka vec, ako vsetko v DS , je to daleko lepsie ako si vybrat ci ho chcem alebo nie. Ano daju sa predavat....nepouzitelne a hlavne zbytocne. Naozaj potrebujem moj autolootom zasrany inventar vyprazdnit 3x za celu hru u "obchodnika" za par soulov , ktore vymlatim z par NPC. -
Příběh v Dark Souls je lepší video herní příběh(i co se originality týče, stačí se podívat třeba na příběh Siegmeyera, Hawkeye Gougha nebo třeba Gwyndolina) než má naprostá většina RPG, ty ti většinou hodí špatně napsanou knížku, která se naprosto odlučuje od zbytku hry(Fakt naprosto zbožňuji, když mi v crpg začnou popisovat postavu, na kterou se můžu normálně podívat), nebo ještě hůř hrozně "natočené" cutscény a dialogy, které člověka vytrhnou z hratelnosti. A to že řekneš, že Dark Souls nemá dobrý příběh, nic neznamená, když neukážeš žádné důkazy(ty tvoje žblepty s "bla bla" si nech, jenom se krásně zesměšňuješ, jako trotl dementelo s jeho "vychytralými" urážkami ). Příběh v Dark Souls není žádné filozofování, jenom se v něm krásně zobrazuje ten co ho psal a jeho zkušenosti, stačí se třeba podívat na pojetí multiplayeru.
V které hře si měl tak dobře udělané učinění volby jako v dějové lince Lautreca, Big Hat Logana, Petruse nebo Siegmeyera? Tyto dějové linky se neovlivňují dialogovými možnosti(Linka s Lautrecem si z teze, že příběh ovlivňují jenom dialogové volby dělá velmi okatě srandu)
.Dark Souls nebere v potaz grindění, úroveň lokací a bossů jsou dělány jenom podle duší z bossů, pokud si měl potřebu grindit, tak to bude pravděpodobně chyba na tvé straně.
A věci se v Dark Souls dají prodávat, a to u npc, které musíš potkat, takže se zase jenom ukázalo, že "největší" kritici Dark Souls vůbec hru nehráli, nebo ji hráli na youtube. -
A preto ti DS napise po kazdej smrti...You have died. Pretoze na to som asi neprisiel ;-) Ale aj v tom klame, lebo si nemrtvy. O to viac pobavia tue volby , napriklac ci dam daky ember kovacovi.....sice nikto iny nikde v hre ho nechce a nepotrebuje ale hra mi da na vyber ;-) Za to mi ale neda na vyber pri klasickom loote, asi preto, ze je strasne zabavne vyhadzovat junk z inventara, kedze ani predat nejde. Tragicke pribehy , ktore obsahuje v inych hrach hocijaka junk kniha na nepovinne citanie, je funboymi DS vyzdvihovana ako vrchol literatury. Bla bka bla rytier..bla bla corruption, bla bla darkness...bla bla souls, more souls, supermore souls. Aby ten svet plny narastajucim poctom souls nahodou nepraskol.....lebo nejakym zazrakom sa rozmnozuju..zabijem pri ohniku kostlivca, mam zopar souls, posedim si pri nom a zrazu znicoho dalsie souls v rovnakom kostlivcovi.Povodne ma samozrejme stale hreju v "batohu". Neobmedzene zdroje su v kazdom RPG povazovane za dokaz uboheho designu a neschopnosti navrhnut vyvazeny system. V souls je tento grind design prehliadany....to ani nespominam zabijak specializacii v podobe diminish systemu.
Kde je DS silny je tmosfera , exploracia a combat.RPG, svet a pribeh je ubohy, ako aj upne vsetky technicke parametre ci UI.
-
-
to jako vážně? DebilSboys, retardclub, debilita, idiota? Co to je za výblitek? Kolik ti je? 12? To je úroveň...
-
-
U Dela se stačí podívat, kdy pravidelně píše příspěvky. Je to okolo 3 až 4 hodiny noční. To se vrací z noční šichty v nějakém skladu, kde skládá balíky a každej se tam po něm vozí, pak zapne games.cz a něco pravidelně vyzvrací, aby si zchladil žáhu svého mizerného života. Jen se divím, že po posledním výprasku od Zvacy se tu ukázal tak brzo. Tam byl ponížen, vlastně jako obvykle, když někam vleze *3*
-
-
smutné na tom je, že ta hra sama o sobě neni úplně špatná, ale chování fanboys jí totálně shazuje
-
-
resp neuvěřitelná nadutost a dělání z té hry něco co není
-
-
-
často se tam objevuje i Deus Ex, což taky není RPG
-
-
No srovnávat to s hrou, která je postavena jen na lootu je vskutku bláznivé, rozhodně si ale rád poslechnu, co Dark Souls chybí do klasických RPG. Můžeš začít to porovnávat s Dračím doupětem a nezapomeň na role *3*
-
-
no jasně, v Souls hraješ asi tolik rolí jako v Doomovi, buď mlátíš nepřátelé po hlavě mečem nebo kouzlama *1*
-
-
Tomu říkáš argumenty?
-
-
Ano pozeri, ktory z toho robia viac ako to je, su pre DS tak typicki. Vidia v tom existencionalizmus, skvele pribehy, filozificke otazky a kopy dalsieho. Pricom to obsahuje len mlatenie a par slabuckych nekonzistentnych naznakov a uplne nefunkcny svet, ktory nikdy nefungoval ani fungovat nemohol. Naznaky vymysli hocikto, konzistentny svet malokto, a vyborny pribeh s naraciou uz len valmi malo autorov. DS sa nedostalo ani za prvu metu, je to ajo ked clovek pozera na nejaky fantasy obraz....kopa skopirovanych napadov, tem a v konecnim dosledku to nema ziadnu vecnu hlbku.Len tu atmosferu.
-
@Mantrotle souhlasím, že dialogy jsou slabé jako čaj, protože tam žádné nejsou, ale monology jsou naprosto fantastické a příběhově je to taky výborné, bohužel asi málo klišoidní pro tebe, ale nebreč 99% fantasy RPG, co vychází tvoji potřebu po klišé určitě uspokojí.
-
už originalita příběhu povznese příběh Dark Souls nad většinu současných RPG. Není to 80 hodin hledaní nějaké osoby, proti které jde všehozlo tentokráte vykradené z Berserka. Není to záchrana světa o obětovaní sám sebe proti konci světa. Bíla zima, nebo nějaká jiná patetická blbost ala Mass Effect, kde všechny zachraňuješ.
Je to minimalistický, existencialistický příběh, který chce ukončit vlastní nesmrtelnost.
Aspoň částečná originalita to je důležitý faktor ve fantasy, proto je příběh v Dark Souls lepší než ve Witcherovi. -
O com sa da argumentovat pri takom tupom tvrdeni? DS je cisto hra o mlateni npc v umelom svete nefunkcych kulis, ktore vsadzaju na pozu nepristupnosti , tajomnosti a dark atmostery. Pre fanboyov ale exceluje uplne v kazdom ohlade RPG, pribeh dokonca aj dialogov , pricom prave tieto atributy ma slabe ako caj.
-
Mantor aneb trotl ze sektoru se zase dovalil na games. cz a nějaké podklady opět zapomněl na východě... Snaha nějak argumentovat či racionálně diskutovat není, co?
-
Ako precitat si od funboya , ze DS nestoji na zabijani...jasne, ze nie kazdy vie, ze je postavene na dialogoch ;-)
-
on ale nikdo nepíše, že si hru neužije, jen píše, že to neni RPG
-
zase tu nikde nevidím žádné argumenty. To snad není možné. Dark Souls pak rozhodně nestojí primárně na zabíjení nepřátel, ale stojí na exploringu, atmosféře, na vjemu a samozřejmě i na skvělém combatu. Bloodborne i první Dark Souls pak exploring přímo vyžadují, jelikož obsahuje skryté lokace, npc, questy. Bohužel jednodušší jedinci si nic také neužijí *3*
-
Z tve strany to je jen demagogie...primarni hratelnost DS stoji na zabijeni nepratel a bossu...to je to oc v te hre jde. Muze mit minimalisticke prvky ostatnich zanru, ale to jeste neznamena, ze do toho zanru patri. Osobne je mi to vlastne ukradene a ani nevim proc se rozepisuju, stejna situace jako kdysi pred lety s D2.
-
Ne, nic jsem tu podobného argumentům opravdu neviděl. Kde přesně je definováno, že RPG nemůžeš dohrát na základním levelu. Ve Witcherovi 3 nemám problém plnit zákazky o 12 lvl vyšší než je můj level, což znamená, že to taky není RPG.
Příběh v Dark Souls je, bohužel pro jednodušší jedince není o záchraně světa, ale úplně o nečem jiném. Dále samozřejmě pro zdejší jedince není vyprávěn pomoci cuscén či haldy brakové textu, což zase může vést u jednodušších jedinců ke zmatení. Dále si samozřejmě rád přečtu definici, že v RPG je třeba plná narace, aby jsme to mohli považovat za RPG. -
vzdyt ma pravdu, DS jsou H&S a ne RPG...prakticky zadny pribeh, v podstate zadny vyvoj postavy - regulerne se to da dohrat na 1.lvlu. Naproste zamereni na zabijeni nepratel.
-
argumenty jsi už slyšel, jde jen o to, zdali jsi tak bystrý chlapec, aby jsi je pochopil, ale na faktu že Dark Souls není rpg to nic nezmění, podle mě máš ale zejvně problém s pochopením samotného pojmu rpg a to bychom tu byli dlouho
-
-
-
hrál jsi vůbec někdy nějaké klasické RPG? Pokud ano, tak nechápu, jak se tak vůbec můžeš ptát. DS je akční hra (arkáda) s nějakými zakrnělými RPG prvky. Na tom není nic špatné, i taková hra může být prvotřídní, jen to prostě není klasické RPG.
-
-
-
to jako mám někde najít 20 hodin svého času, abych shlédl všechna ta absolutně nekritická videa?
Bloodborne jsem nehrál, ale svojí atmoškou (dle youtube videí) Lovecrafta nepřípomíná ani náhodou. Nejlepší lovecraftovská hra je Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth, pak Lurking Horror, Call of Cthulhu Shadow of the Comet, Prisoner of Ice, Alone in the Dark 123 -
-
Nejlepším poznávacím znamením hlupáka je, že se svou hloupostí nehodlá naprosto nic dělat a pracovat na sobě.
-
-
a kdo určuje, kdo je a kdo není hlupák a kdo by se sebou měl něco dělat? To jako ty spolu s Bohem jsi ten nejvyšší soudce?
-
a taky nerespektování cizích názorů, přesvědčení o jediné vlastní pravdě *4*
-
-
Kandidát na nejvtipnější komentář roku, obzvláště pod komentářem s krátkým videem, které pojednává o Lovecraftovi a Bloodborne.
https://www.youtube.com/watch?v=3NuFVQk_CCs
Btw. Prosím, chlapce kompenzátora, přesťaň mi naklikávat. -
-
Vogone, s Drizztem toho moc nenaděláš. Pracně sem nalinkuješ videa a dokonce je opatříš komentářem a výsledek je, že dostaneš vynadáno.
-
-
schválně jsem se teď doma podíval na to video o vztahu Bloodborne a Lovecrafta. Ta hra si může vypůjčit nějaké povrchní motivy, ale není lovecraftovská ani náhodou. Naprosto tomu chybí jakákoliv lovecraftovská atmosféra. A věř že od Lovecrafta jsem přečetl všechno, jeho dílo znám dobře. Nejlepší lovecraftovská hra co do zachycení atmosféry je bez diskuze Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth.
-
-
Vogone, mluvíš nesmysly. Dark Corners je docela věrná kombinace asi 3 povídek - Stíny nad Innsmouthem, Případ Charlese Dextera Warda, Call of Cthulhu a možná další (nechce se mi to googlovat, tak snad jsem nezkomolil názvy). Je tam skvěle zachycená atmosféra dekadentního rozpadajícího se městečka někde v Nové Anglii, kde se místní po generace kříži s rybolidmi (Stíny nad Innsmouthem), je tam převtělování mysli, jsou tam prastaří cestující časem. Je to přesně ten správný mix akce, adventury, hororu s nejlepší lovecraftovskou atmosférou, jaká doposud ve hře vznikla.
-
Že ty jsi Lovecrafta četl tak, že ses podíval na video z youtube? Dark Corers of Earth je jedna z nejhorších her, co se pochopení Lovecrafta týče, druhá polovina je naprosto hrozná a střílení po Dagonovi je třešnička na shnilém dortu.
-
-
-
-
-
-
A tohle je plnohodnotný nový díl nebo jen DLC k prvnímu dílu? Já jen, že to vypadá úplně stejně - ve všem. *6*
-
Golden Axe V v barvách žlutohnědé kaše *11*
-
-
konecne dakto dalsi, ktory to vidi
*4* -
-
Problém je, že jste se tu oba kok*ti několikanásobně přiznali, že jste tu hru nehráli. Takže ten trolling zkuste zlepšit.
-
-
to co po mě chceš je samozřejmě nesmysl, asi jako vysvětlovat, proč Elite: Dangerous nepatří mezi sportovní hry, cokoliv se dá obrátit a okecat že, když může být simulátor jachtaření nebo závodů v autě sportem, proč by nemohl být i simulátor létání po vesmíru sportem, ergo Elite: Dangerou je asi tak sportovní hra jako je Dark Souls RPG *4*
-
-
to mělo být o vlákno vejš
-
-
-
-