Přejít na výpis diskuzí
Neverwinter představuje bojovníka s fakt velkým mečem
10.1.2013 | Aleš Smutný
27 příspěvků
-
"Občas sáhnou hry po opravdu spartánských a díky tomu i všeříkajícím názvům povolání." Když pominu absenci znalosti významu slova "spartánský" u autora - dává v češtině ;) tahle věta někomu smysl? Fakt jak "masa bob hovořit".
Už si probůh zaplaťte nějakýho korektora nebo sličnou korektorku. -
At odpociva v pokoji neverwinter, to je fakt hnus - uz jenom ten damage vypada, ze pamatuje casy italske liry
-
vypadá mega sociálně, 2013 mmo
-
no velikostí je ten meč ještě v normě,ale to co s ním dělá už ne(teda pro mě ne,pro ty co mají rádi japonský styl to musí být blaho).A vážně by mě zajimalo co si vyvojáři těma velkýma zbraněmi(obvzláště mečů) kompenzujou.
-
Hra se mi dost líbí. Ne jako dlouhotrvající MMO, ty se stejně dneska až na výjimky nedělají, ale jako občasná akční řežba s kámoši.
A mám naděje na Foundry systém, zvlášť po shlédnutí tohoto.
http://www.gdcvault.com/play/1016471/User-Generated-Content-In-MMOs -
Už jsem viděl větší, v Darksiders :)
-
Téměř totožné s Guild Wars 2. Jak originální. Např. ten skok a náslné máchnutí mečem, nebo to točení se kolem a hitování více soupeřů a to dokonce i s totožným efektem jako je v GW2.
Doufám, že další prvky ve hře budou lepší než tohle... -
-
Kámo, lovíš moc hluboko.
-
gw2?? .. a já bláhově myslel, že jump a whirlwind už bylo tak v deseti hrách před gw 2.. třeba diablo2 nebo wow.....kdo kopíruje koho teď?
-
-
Něříkám, že někdo někoho kopíruje. Říkám, že taková hra na trhu už prostě je a ne asi jen jednou a já si přeju, aby se konečně objevilo něco nového. K čemu x téměř totožných MMORPG? *6*
-
-
A nezapoměn, že se to ovládá pomocí WSAD!!!
-
pšššt hatuješ tu lidem loňskou modlu :)
-
-
Rozměry jde o naprosto typický obouručák, žádná Korea se nekoná.
Mně se tahle hra začíná líbit čím dál tím víc. Hlavně pak soubojový systém. Možná jim dokonce odpustím, že przní moji milovanou značku. *15* -
-
A do pérdele, tak to ten konec světa nakonec příjde. Cahir hraje akční Dungeons and Dragons MMO *8*.
Nic ve zlém, mě se to taky docela zamlouvá... -
-
Ještě nehraju! *1* A pravděpodobně ani nebudu... To já si vždycky jen tak vysním alternativní realitu, v níž mám čas hrát MMO. Dokonce i s tím SWTORem jsem musel seknout, je to hrozný žrout času. Holt mi nezbývá než hrát SP hry, v nichž jsem pánem svého času.
Ale vypadá to dobře. -
-
Chápu, já to mám stejný. Jednou za čas mě přepadne chuť se do SW:TOR vrátit. Naštěstí si uvědomím, že na hraní MMO nemám dost času. SP hry pak zahálejí a to není dobré. Na MMO hry bude čas až v důchodu. Jestli se ho dožiju *15*
-
-
-
to že váží jako pírko a skáká s ním přes obrovské vzdálenosti ti přijde normální? :)
-
-
Bavím se o rozměrech. *3*
-
-
Je to fantasy.Rozměry tedy nejsou podstatné a nikdy ve fantasy nebyly.
-
-
Víš kulové z čeho je to vyrobený. Navíc se s ním ohání HRDINA. A hrdinové nejsou obyčejní lidé. Normální člověk má sílu třeba 8 - 10, hrdina minimálně 15. Tak to ve světě hrdinských fantasy chodí.
Mě spíš příjde nenormální, když lidé kritizují fantasy/sci-fi setting za přílišnou vzdálenost od našeho reálného světa *3* -
Vážně, tohle ti v tom světě připadá nejnelogičtější? :D
-
A má ta hra být snad nějaký simulátor?
-
-
nenavážim se do reálnosti, ale do toho že hru posouvaj směrem k asijskému publiku
-
-
proc k asijskemu publiku, co to je za blabol. kdyby chteli asijske publikum tak s toho udelaj mists of pandaria ne
-
Toto nějak nechápu. Však dvouruční zbraně jsou pevnou částí Dungeons and Dragons světa, rozměr zbraně je v normě a schopnosti které postava má jsou také celkem normální. Nějak tam posun k asijskému publiku nevidím. Snad akorát ty světelné efekty, doprovázející jednotlivé schopnosti, bych tam mít nemusel tak výrazné.
-
-
-
-
-
prostě, prostě, prostě.. je to pořád pinďour... tohle se korejcům nebude líbit.. tak snad to je teprve tier 1 zbraň :)))))
-
-
A jsi moc korejských MMO v poslední době nehrál, co?
Obří meče jsou známkou Japonska, ty ťulpase.
-