Přejít na výpis diskuzí
Nezávislé RPG Ambrov X slibuje staronové pojetí vesmírné opery
5.9.2013 | Ladislav Loukota
13 příspěvků
-
Kéž by jednou někdo udělal hru, která bude tak úžasná a profi jako doprovodné atworky. Ty mnohdy vypadají asi tak 100x lépe než použité 3D enginy. Nemůžu si pomoct. Když porovnám obrázek a dokonalý artwork v článku, tak chci hrát hru přesně v takovém stylu (už dlouho). Jinak půl mega na nováčky mi přijde jako nápad drobet (více) přitažený za vlasy...
-
-
Taky si myslím, že to přepálili. A ještě de-facto v článku dávali najevo, že potřebují cca 2 miliony, aby to dodělali celé. Ale ten obrázek už je předělaný a už to není tak do očí bijící. Nicméně po 5 dnech mají sotva desetinu. Už teď je jasné, že bez nějaké opravdu šílené propagace silně kontroverzního typu toho půl milionu nedají.
-
-
No ten příběh se minimálně silně inspiroval ME...
-
-
Příběh ME je vykradačka Star Wars a několika dalších klasických scifi. Esteticky ME vykrádá hlavně Star Wars a film Final Fantasy The Spirit Within (oficiálně to přiznali samotní tvůrci). Naopak AmbrovX má zcela jiný podklad. Concepty i estetika trochu připomínají Star Wars. Ale ten Mass Effect tam prostě osobně nevidím.
Mimochodem Star Wars vykrádají estetiku z 2001 Space Odyssey. Takže taky žádný originál. -
Snad si nemyslis, ze pribeh ME je originalni. I tam se inspirovali nekde jinde.
-
-
Aspon ze to neni "MMO" a jeste navic F2p.
-
Nevypadá to zle, ale hned titulní obrázek mi skutečně připomněl ME, kokrétně Citadelu... až jsem se zalekl *1*
-
-
Na bílo/černé stěny se zelenými rostlinami má snad patent Mass Effect? Takže i Halo de-facto vykrádá Mass Effect? Já jen, že Mass Effect je z roku 2007, kdežto Halo je z roku 2001.
-
-
Člověče Halo mě zrovna nenapadlo... i když máš v podstatě pravdu, ale mě to připomnělo hlavně architekturou, která mi strašně připomněla právě tu Citadelu.
-
-
-
ale noo pán Loukota :) dať sérii Mass Effect košom? to hádam nie :)
-
Helper/Burger se zas nekde ukazuje? No to bude zabava *popcorn*
-
-
Co proti ni pořád máte? Četl jsem ten její původní nezkrácený rozhovor a je to docela pohodová paní, která miluje příběhy. Kromě toho tehdy kvůli těhotenství měla problémy koordinace rukou a myšlení a proto v době rozhovoru neměla ráda střílečky.
-
Stačí to nějak vybalancovat, aby se hra zaplatila, ale na ten stretch goal se už nedosáhlo *3*
-