Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vyděsí? Viděl jsem jen prázdnej barák a kýbl nudy.. Ten konec s tou krví na stěnách a tak, jsem viděl už v tolika hrách a filmech, že mi to už děsivý nepřijde..
  • Imho co zažívá renesanci je chromatická aberace. Jak jí není někde řádná porce je to přeci nuda, že :(.

    Jinak pěkná vizualizace :).
  • palver
    Atmosférický "walking simulator" - něco jako Gone Home? Dvě hodiny se courám po baráku, konstruuju si zápletky... a ve tři hodiny všechno skončí: rodiče se vrátí z divadla *7*
  • Aneb jak zpeněžit svoji realtime archviz *1*
  • Bylo to tísnivý, ale nemůžu říct, že by mě to vyděsilo. Myslím, že SOMA bude jiný kalibr.
  • jindra.veliky
    Hodne dobry, snad to bude i na PS4. Taky mi to dost pripominälo P.T.
  • A co tenhle horor. http://bloody-disgusting.com/news/3350885/vale-looks-absolutely-terrifying/
    Po grafické stránce také výborný.
  • Jako já ten trailer hodnotím velmi kladně, i když je to klišé, tak jsem byl dobře podělanej.. :-) Jsem na hru docela zvědavej.. Takhle se pěkně navečer zkouřit a pustit si tuhle lahůdku, to není k zahození. :-)
    • Podobné hry jsou po brčku o zdravý rozum. Outlast jsem vydržel asi jen dvě hodiny. Každopádně zážitek na celý život, o tom žádná *1* .
    • Za střízliva bys to nehrál? :)
      • TheLordoftheNonsense
        Zkouřenej večer sám je vždycky hutnější atmosféra. Dodneška nezapomenu, když jsem mladej úplně vypaprikovanej dával CoC: dark corners of the earth. I když ta hra svojí nevyvážeností dokázala deprimovat, zas úžasnej zážitek. Střílet Dagona do fejsu (=face) byl sen každýho žrouta H.P.L. Mythosu. *5*
  • Panebože (sklapni GGG), já vím, že videohry krásně svádí k hrátkám s nadpřirozenem, ale to nemůžou jednou udělat takovou komorní a skvěle atmosférickou hru na principu The panic room nebo Hostage?! Jděte už do háje s duchy, zlem a jinými prdy. To je jako přes kopírák a předvídatelné až hrůza... *11*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit