Přejít na výpis diskuzí
Nihilumbra - recenze filozofické plošinovky
6.1.2014 | Ondřej Švára
5 příspěvků
-
"Když mi třeba v magnetickém kruhu rezonovala krabice, kterou jsem měl podpálit, abych přes ni mohl skočit do díry dřív, než se na dně objeví její klon a ucpe východ, nevěřil jsem, že tahle věc nějak zvlášť bavila třeba i samotné autory."
Tohle jsem vyřešil přilepením krabice těsně pod magnet, takže pod krabicí samotnou bylo místo akorát na Borna.
Až na sem tam malou část útěků před Prázdnotou jsem v Nihilumbře nenarazil na nic, co by vyžadovalo rychlé klikání. Poslední kapitolu jsem zvládl ve vlaku na touchpadu bez větších obtíží. A hra je hodně příjemně odpočinková a rozhodně doporučuju. První dohrání zabere kolem 3 hodin a odemknutý Void mód z ní dělá skoro úplně jinou hru (obtížnější rozestavění nepřátel, přidání pastí, atd.). A pokud někoho bavilo LIMBO, tak ať neváhá a kupuje. -
A budete recenzovat i hry jako Hero of Many, Gomo a Mimpi?
-
Vypadá zajímavě, až budu mít více času vyzkouším.
-
Pořídil jsem při vánočních slevách a za ty peníze super plošinovka.
-
"Každá barva má svoji klíčovou vlastnost. .... Hnědá barva pak lepí."
Jojo, tohle jsem si ověřil v sobotu na procházce městem - a rovnou dvakrát. *2*