Přejít na výpis diskuzí

Nioh připomíná, že za pár dní se můžete pustit do krásného umírání i na PC

2.11.2017 22:32
Aleš Smutný 5 příspěvků

Team Ninja, respektive Koei Tecmo splnili přání všem hráčům na PC, kteří si chtěli vychutnat vynikající akční RPG Nioh i na svých počítačích. Tedy, přání jim teprve splní, a to za pět dní, 7. listopadu, kdy Nioh vyjde na Steamu. Jak už to dnes bývá zvykem, trailer upozorňující na vydání přichází takřka...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • bukrr
    Nioh jsem rozehrál před pár týdny a pořád se s tím peru. Dohrál jsem všechny kousky, které se používají na srovnání s Niohem a u žádné z nich jsem nezakysl tak dlouho u bossů. Paralyzující Hino-Enma a mistryně světa v házení holí Yuki-Onna. A to jsem tak v půlce, takže jsem zvědav u čeho ještě zakysnu. Každopádně se jedná o fajn hru, která mi spíš připomíná Borderlands 2.
    • a zrovna ty dvě jmenované jsou jedny z těch lehčích bossů v Nioh, na obě je prakticky primitivní taktika *3* přesně jak říká prase, move-sety bossů jsou mnohem čitelnější než např. Souls série, jen je třeba si odvodit slabiny a pak je taktika velice jednoduchá. Mně osobně přišlo Nioh (až na pár bossů a posléze boss-fighty a mise po dohrání hry) jako skvělý mix "souls hry" a her normálních.. v průchodu lokacemi se člověk, až na vyjímky, moc nezapotil a boss-fighty měly skvělý spád...
      2prase: Umi-bozu jsme pracovně říkali h**no *1* a je to asi nejnudnější boss ve hře... čímž neříkám, že je lehký, jen nezajímavý a svým způsobem frustrující, stejně jako celý jemu předcházející level. Těš te na Thousand eyes, to byl, aspoň pro mě, zákys nad zákys, bastard šel snad na dvacátý pokus *1*
      • bukrr
        Umi-Bozu a celá ta lokace mi přišla zrovna v pohodě *15* Ty dvě ku*** byly moc rychlý s čímž mám problém, ať tady nebo v nějaký Souls hře. Ti co mě děsili, když jsem se k ním poprvé dostal, což byl třeba žabák, obětavý tygřík, stonožka nebo pavoučnice, ti byli úplně v pohodě, všechny na první pokus, ale jak se dostanu k rychlým sráčům... *15*
      • pardon, Hundred eyes, tisíc jich nemá *1*
    • Asi se to fakt liší od člověka k člověku. Osobně mi Nioh přijde mnohem "snažší" oproti Soulsborne sérii, jednak kvůli mnohem intuitivnějšímu ovládání. Je víc způsobů, jak nepřítele sejmout, sice dávají větší šlupky, ale většinou jsou mnohem pomalejší než hráč. Má to rychlejší spád. Bossové oproti DS jsou mnohem jednodušší, předvídatelné útoky plus jasné vizuální varování před grab útoky. Nejvíc mi teda nabančil Umi-Bozu, nebo spíš teda celá ta lokace, protože jsem pořád padal do vody *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit