Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Líbí se mi ta tématická prostředí v každém díle. V tomto je to skoro až geniální.
  • Coffin.Corner
    Nevím jestli to Lukáš zdůraznil záměrně, ale právě z realtimových soubojů v LoG mám docela smíšené pocity. Především souboje s (mini)bosy a větší skupinou nepřátel, se zvrhnou ve zběsilou klikačku a strafování, jako kdybych najednou hrál Serious Sam a nadšení z feelingu starých krokovacích dungeonů je v tu ránu pryč...
    • ales.smutny
      Tak když vzpomeneš na souboj s drakem nebo Chaosem v Dungeon Masteru, tak to bylo taky strafování a zoufalej tanec kolem :) Pokud si někdo na draka nenesl mrazící krabičky z celého dungeonu, že...:))
    • janchor
      Mně akční souboje taky tolik nesedí, ale nutno podotknout, že takhle to měly právě ty klasiky, na který Grimrock navazuje. Klasickej svár mezi Dungeon Masterem (v reálným čase) a třeba Wizardry (na tahy).
  • Takto má vypadat pokračování, Finové to opět dokázali. Games TV zraje jako víno. Jen tak dál.
  • vonTossis
    Mám za sebou asi 5 hodin Grimrocku a je to PECKA! Tenhle žánr mi trochu unikal a dohrál jsem jen první Grimrock a kdysi dávno Stonekeep (CD z Levelu). Nastavil jsem nejvyšší obtížnost a vypnul všechny pomůcky. Nejtěžší hra za dlouhou dobu, ale na druhou stranu naprosto fér. Jen mi brzy dojde čtverečkovaný papír. *1*
    • Jedničku jsem dohrál včera. Až na zákys v “Checkered Room“ (nechal jsem se zmást a dlouhé hodiny…) a špatnou grupu výborná pařba. Plánoval jsem, plánoval, ale plán jsem nedodržel. Chyběl damage / levely… Od dob Stonekeepu mě RPG takhle nechytlo. Den, dva klidu (něco jednoduchýho ala Civ Beyond Earth) a PLÁNuju družinu do Grimrocku 2 *16*
      • vonTossis
        Užij si to! Pohltilo mě to jako jednička hned od začátku. Stejně jako u Divinity bych řekl, že je to zase hra, kterou hraje hráč a nehraje se sama. *4*
    • Mi se v rpg líbí možnost volného pohybu, proto mi grimrock nesednul. Ale já dungeony nehrál ani v době, kdy byly populární.
      • No ale to neni problem hry ale tvuj, vis dungeony se volnosti pohybu nevyznacuji. Krom toho Grimrock ma velke a skvele zpracovane svet ktere je radost prozkoumavat.
        Mam 18 hodin a hra me furt neskutecne bavi, souboje sou paradi a boss fighty, lepsi sem snad v zadne hre nehral. Po Alien Isolation je LoG 2 obrovsky prekvapeni, fakt mam jenom slova chvaly, navic za tu cenu.
        • dungeony se samozrejme volnosti pohybu vyznacovat muzou, Might and Magic nebo Wizardry jsou toho jasnym důkazem.
          A Grimrock 2 zadne prekvapeni není, proste po vyborny jednicce tak nejak ocekavane udelali lepsi dvojku, nemyslim ze by někdo cekal něco jiného a ted byl prekvapenej:)
          A cena, ok..ale dvojnásobek toho co stala jednicka..takze dost pritlacili na pilu..mam pocit ze na treti dil uz budou mit distributora a bude to za 59.99 na steamu..
          • nevies co pises, tak radsej nepis

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit