Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • radim.zaty

    Moment, to už jako 30 FPS není cinematic zážitek a nestačí každému? To je konec jednoho argumentu, jak ho známe. ;)



  • 0tecFura

    Já jsem sice pcckar. Ale můj názor je, že ono asi záleží jak na to člověk nahlíží. Autor článku v tom vidí problém. Já bych spíš řekl, že vývojáři davaj hráčům na výběr a to beru spíše jako výhodu. Zalezi na preferenci hráče, zda chce raději kvalitu obrazu třeba na samé hranici výkonu konzole, nebo uprednostni plynulost. 

    Prostě můj názor je, že je spíš dobře, že dáváji hráčům na výběr. 

    Otázka je zda v režimu lepší kvality obrazu bude hra prostě tak krásně vypadat a budeme nad tím slintat a nebo že je hra špatně optimalizovaná, protože vývojáři ještě nemají pořádně zkušenosti s novou konzolí. 

  • uher

    Připadá mi jako by autor článku až dnes poprvé viděl HW specifikace PS5.

  • Spades

    Co to je za kec? Clanek uplne o nicem.

    Logicky se vedelo, ze to bude zase 4K@30 a FHD/1440p@60.

    Grafika neni jen o FPS a rozliseni. Kdyz pridaji raytracing, vic fyziku, 3D audio a CPU narocnost toho rychleho nacitani, tak sme pokrocili o dost a to holt nekde neco stoji. Porad je to lepsi nez launch predchozi generace, kde se chvastali FHD@60 a ze startu sme dostali 720@30.

    • radim.zaty

      Tak autor článku ví o HW kulové, to čtenáři jiného webu vědí, ale mohl se aspoň zeptat Jirky, který by mu reálné limity železa v PS5 aspoň lehce vysvětlil.

    • Autor si z kdovíjakého důvodu myslel, že všechny hry na nových konzolích za 500$ budou v nativním 4k 60fps s RT, když to pořádně nezvládají ani PC za 2000$. Fakt nevím, kde k tomu přišel. Taky mi přijde článek úplně zbytečnej. 

      • PCMR

        Není to jen autor článku, kdo si tohle naivně myslel. Je spousta snílků, která té tzv. optimalizaci u konzolí přikladá až magickou schopnost.

  • TIRsk

    Taketo oznamenia ludi dost zneistia ze kde je ten NextKrutoprixnyGen :D

    Alebo zase klasika nextgen bude PC master race ?

  • Tak tohle je takove no *hit Sherlock oznameni, nicmene zajimalo by me, jestli ta dalsi generace (PS6 apod.) by uz dokazala zvladnout takovy Path Tracing ve 4k60. To by mohl byt engame renderingu pro mnoho her, a pak uz by snad o nejakych kompromisech nebyla rec.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit