Nová Zelda by měla být jako Diablo IV, místo toho připomíná Overwatch 2
-
Tak možná když bys hrál první díl jen jednou a ne třikrát, tak bys měl chuť si dát po letech podobné pokračování :)
-
S Adamom súhlasím. Mnohí zabúdajú, že Zelda BOtW bola vyvijana ešte na Wii, až neskôr spravili port na Switch. Z toho dôvodu som dúfal, že sa hra posunie aspoň graficky ďalej.
Posledná Zelda je hra kvôli ktorej som si požičal Switch, žiadne iné hry od Nintenda ma nikdy neoslovili. Napriek tomu tie zastarané mechaniky budú aj v novom pokračovaní. ( Camera lock pri každom rozhovore, asi 4x len pri Shrine puzzle - objavenie, výťah, vstup,meno Shrine hádanky).
U mňa je to ako Elden Ring, úžasná hra, ale chcem ďalšiu souls hru podobnú ? Nie...
-
-
Mnozí hlavně zapomínají, že WII a WII U jsou dvě různé konzole.
-
-
Pominu fakt, že si vůbec nejsem jistý, že by nová Zelda měla být jako nové Diablo, koneckonců každý má právo sedat si na zadek z jiných her a rovnou se vrhnu na věci, které Homola pojal fundamentálně špatně.
Za prvé, fakt nevím která Zelda byla kdy graficky na špičce, možná ta první. Celá série Zelda hodně trpí na slabší hardware Nintenda, viděli jsme to na dílech pro GBC, na dílech pro GBA, na dílech pro Wii, na dílech pro NDS a samozřejmě to vidíme i na dílech pro Switch. Jestli si autor myslí, že je čas na novou nintendí konzoli, možná měl napsat článek o něčem jiným.
Za druhé si autor sám protiřečí když v úvodu volá po inovaci a pak šmahem odkrágluje všechny oznámené novinky ve hře. Zní jako někdo, kdo něco chce, neví co, ale nepřestane dokud to nedostane. Podle mne si budeme muset počkat na hru a pak teprve soudit. Nintendo je všelijaké, ale herní design umí a byl bych mnohem opatrnější v soudech věcí, které jsem ještě neměl v ruce.
Za třetí se opět dostáváme k tomu, že Homola buď Zeldy nezná nebo už zapomněl jak moc si byly podobné díly v rámci jedné generace konzolí. Můžeme to kritizovat, ale asi opravdu nemá smysl od Nintenda čekat, že po třiceti letech změní strategii. Někomu prostě stačí si z nějaké herní série zahrát jeden díl a přesune se k něčemu jinému, v pořádku. Ale asi by neměl fandům vysvětlovat, jak se blíží konec světa.
Závěrem vyzývám Adama Homolu, ať napíše článek o historii Zeld na GBA, prostoru na rozčilování jak jsou si hry podobné bude mít víc než dost.
S pozdravem
Nintendo fanboy & Zelda fanatik
-
Oni bez tak přijdou s nějakou mechanikou jako např. časová smyčka a všechny posadí na zadek...
-
Jestli se tam budou zase rozpadat zbraně po třech vyřízených protivnících, tak je jakýkoliv tuning k ničemu. Tohle jsem považoval za zoufalost už v prvním dílu. Overwatch 2 neznám, ale po shlédnutí posledních trailerů a předvádečky nových mechanik jsem z toho dost na rozpacích, a to mám v BotW 280 hodin.
-
Tak hry o grafice nejsou a pokud si to někdo myslí tak ať si hraje graficky nadupanou prázdnotu 👍
-
-
Ježíši tahle ultimativní hesla... O čem hry jsou a o čem nejsou si rozhoduje snad každej sám. Já např. do dnes sice upřednostňuji jakékoliv izo-rpg ze staré školy před 4xAAAA produkcí o rozpočtu menší africké země, ale to neznamená, že grafika není důležitá. I v těch klasických RPGčkách typu Pillars of Eternity a Tyranny obdivuji, jak nádherné ty mapy a grafika jako taková jsou. Pro mě osobně jsou hry souhrnem hned několika umění dohromady: vizuál, soundtrack, hratelnost, herní mechaniky. Např. včera jsem zapnul Everspace 2 a jednoznačně můžu napsat, že to hraju kvůli bezkonkurenčně ztvárněnému vesmíru, planetám a kosmo-výjevům, které nemají obdoby. A to si jako hráč na grafice v první řadě rozhodně nezakládám. V tomto případě ale jednoznačně, stejně jako např. v graficky nádherné Ixion. Bez toho grafického pozlátka a dech beroucích kulis bych se na Everspace vykašlal.
Tihle filozofové a kazatelé, co vždycky někde vylezou z pod kamene a musí všem na internetech důležitě a arogantně oznámit, že grafika je u her až na zcela posledním místě... Jako by lidi, co si zakládají i na grafické stránce byli něco méně. A to píšu jako člověk, který hraje od '80 let (čili jsem si prošel hrami kde soubor čtyř pixelů představoval dnešní X milióny efekty potažený model NPC) a vždy před AAA produkcí upřednostní pixel art a krásu takových pecek jako Planescpa: Torment, Icewind Dale či Baldur's Gate a System Shock. -
-
Ja jsem reagoval na autora a jeho poznamky o 6 let starem grafickem kabate. Radeji budu hrat hry u kterych objevis nove mechaniky i po 100+ odehranych hodinach nez graficky nadstandardni hry u kterych je grafika to jedine na cem to stoji - a ze takovych za posledni roky bylo vydano strasne moc.
Takze grafika je pro me prijemny bonus. Tetris Effect je “stejny” jako Tetris 1984 jenom ty lajny mizi v krasnych casticovych efektech.
Takze pro me byly arogantni slova smerem od autora clanku, ktery hru odsuzuje na zaklade toho ze vypada stejne jako v roce 2017 (a jak vyzniva uz v tu dobu to bylo nic moc).
Ja jsem vyrostl taky na hrach z 80tek, Didaktik, MS-Dos, 5,25” diskety, stale schovano nekde na pude u rodicu …
A v te dobe (a drzi se me to dodnes) u me prevazil nazor ze nadupana grafika dobrou hru nedela - jestli je to pro tebe arogantni nazor tak ti ho neberu
-
-
Nechápu, hry jsou o grafice a zrovna Breath of the Wild vypadá(vypadal) dost super. Ta stylizace se maximálně povedla a svět je živej a bohatej. Pak třeba, když už Zelda, tak Link's Awakening je graficky naprosto luxusní a v podstatě těžko to udělat líp.
(Pleteš si grafiku, stylizovanou grafiku a realistickou grafiku, protože to není a nikdy nebylo totéž.)
-
-
Psal jsem v reakci vyse, asi jsme se nepochopili. Graficky kabat Zeldy BotW a nove Zeldy je pro me super. V BotW jsem stravil 200+ hodin a grafika je pro me to posledni co bych resil.
Ma reakce byla nazor na autora - ze je to stare a “hnusne”.
Proste mam radeji hry jako je zelda - neni to super nadupana podivana s RT a poslednimi grafickymi vychtavkami na kterou potrebujes 3 graficke karty aby si hral na 4k s 30fps ale objevujes, zkousis a jde videt ze nekdo nad pravidly a mechanikami stravil spoustu casu.
Proste napr. Takovy Forspoken ktery vypada graficky nadherne je pro me osobne podprumerna prazdna hra. A proto ten muj nazor ze nekomu staci takoveto “prazdne hry” ktere jsou graficky na spici - me to proste neoslovuje, ale OK pro nekoho muze byt fotorealisticky vymodelovany svet ve kterem muzes pouze chodit a nic jineho nedelat hrou ktere da 10/10 … 100 lidi 100chuti 👍
-
-
jo, máš pravdu, jak ten tvůj původní post znovu čtu, tak je to obráceně, než jsem pochopil :D
-
-
-
-
Tohle, je podle mě vysloveně hra pro FanBoys, kteří chtějí starou Zeldu, takovou jaka je, nic víc, nic míň, jestli tady někto čeká něco jiného, tak to tu nenajde...je to špatně ? Nevím, ale nic pro mne...😛
Jo, starej Switch musí ještě vyždímat...
-
Ja teda bohuzel s autorem dost souhlasim, BotW je skvela hra a furt doufam, ze i nasledovnik bude pecka, ale ze to bude az TAKHLE identicky vizualne me taky zarazilo a ty novy features... nejsem z toho schopnej usoudit, jak moc to bude dobry.
Mnohem vic by me nadchl naznak, ze ve hre bude potapeni, ktery mi v BotW ke konci uz dost chybelo.
Ten predchozi trailer me nadchnul, o nejnovejsim uz to uplne rict nemuzu. Snad si autori vedome nechavaj hlavni trumfy v rukavu.
-
Osobně považuji koupi Switche za jednu z největších chyb, co jsem udělal. Na těch pár her, co jsem to použil jsem se na to měl raději vykašlat:) Jako neberte mě špatně, je to dobrá mašinka. Problém je ten, že je to výkon k ničemu. Doslova. Největší a jedinou výhodu oproti Steamu je to, že občas kupuji bazarovky. Ale jinak bych ocenil něco, co má o něco větší výkon jak S10 z roku 2019...
-
-
To sis asi kupoval Switch se špatným očekáváním, nebo sis o něm nic nezjistil. To, co píšeš, totiž není nic, co by tě mělo překvapit. To se ví od chvíle, co Switch vyšel.
-
-
Souhlas, měli ještě držet pod pokličkou, pulírovat. A vydat jako vlajkovou loď s nástupem nového HW.
Jedničku jsem dohrál, jednou, líbila. Ale zkrátka Switch jako platforma se pro mě už vyčerpala. Všechny exkluzivity, co mě zajímaly už dohrané. Na indiečka fajn. Ale teď v ruce držím Steam Deck a dohrávám resty ze Steam knihovny. S čímž mi Switch nepomůže. Ale jakmile se vykulí Switch 2 (nebo whatever), zbystřím.