Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG
    a zase wanna be hardcore anonymek co se pod milionem narychlo vymyšlených přezdívek snaží působit dojmem, že tu jeho názor má většinu... fakt lu*ra slaboduchá...
    • rika hráč hardcore military simulace. až ti armu portuji na konzole a udelaji z toho linearni tunel s jednim tlačítkem, možná pochopíš jak se my ostatní občas cítime.
      nebo když ti daji na konzole novy dil tveho oblibeneho total waru a zeškrtaji tam polovinu taktickych možností to si asi budeš taky pochvalovat že?
      • On Armu nehraje... na to nemá...
        • TheGGG
          v armě 2 mám nahráno několik set hodin, z 98% v editoru... s tunou modů...
          • počkat takže si hrál armu jen nekolik hodin a zbytek delas blbosti v editoru?
            • Řikám, že na to nemá... gggtek
        • TheGGG
          LoL, anonymní kktku, na co nemám? Na hru za blbejch pár set? LoL,ty jsi fakt jak dítě ve školce...
          • asi myslel skill, nebo komp co armu rozjede
    • dokud nám tu nepředhodíš občanku tak si prosím nehraj na neanonyma.. jelito
  • TheGGG
    Zase hra zjednodušená kvůli těm zatraceným konzolím... oh wait, ona je to vlastně PC exklusivita, LoL...
    Za mě 9/10, fakt skvělá hra a jsem rád, že to není nějaký HC mr*ník, který by za chvilku člověka otrávil... asi 1/3 času jsem strávil v editoru postav... Palec nahoru i za podporu módů...
    • Škoda, že to nevyšlo i na konzole, možná by je to donutilo tu hru alespoň trošku optimalizovat. Hra samotná je sice zábavná a dokonce nepotkávám moc bugů (krom střílení skrz stěny), ale to jak hra (ne)funguje na Avangeru je k blití. Tak odporné sekání, jaké vzniká při přepínání mezi místnostmi sem nezažil už hodně dlouho. O těch krátkých animačkách před a po misi ani nemluvím, obvykle je mám ve formě 3 statických obrázků a jen zvuk napovídá co se tam děje. Loading na misi 3 minuty taky není problém, občas se naštěstí vlezu do minuty. Zajímavé je, že samotné mise jedou naprosto bez problému. Raději si počkám na patch, hra je to zábavná, ale nechci si ku*vit zážitek. A prosím prosím, někdo kdo to už dohrál, hoďte sem spoiler jestli ten ****** Bradford zemře, pokud možno co nejdřív.
      • asi ako optimalizovali batmana :D
      • nezemře
    • exklusivita *15* Koho to zajímá?

      Tak trapné jak, se honí za tím kdo omezí jakou hru na nějakou platformu aby poté mohl machrovat....
      • Ano, exkluzivitu si vymysleli výrobci krabiček, tak nevím komu to tady cpe. Má asi holt potřebu se všude ztrapňovat, chlapec.
        • TheGGG
          jen breč anonymku... hlavně aby pak pc tardi zase nemleli, že mají nejvíc exklusivit ze všech...
          • na PC se exkluzivity nedělají. Exkluzitivity se dělají proto, že výrobce konzole se dohodne s výrobcem hry, že mu udělá exkluzivní hru, aby se konzole líp prodávala. Viz. Bloodborne a PS4 a spousty dalších příkladů. PCčka nemají žádného jednotného výrobce, takže tam tento model nefunguje. Přesto je na PC nejvíc her. Obrovská výhoda je taky zpětná kompatibilita.
            • TheGGG
              pcexklusivit je spousta, ale pc tardi ten pojem používají, jen když se jim to hodí...
    • oh wait, ono to vlastne vychází z konceptu a enginu prvního dílu, který ani poradne nepodporoval ovladani klavesnici a myší.
      a vasdil bych se že až to pc-ckari zaplati a otestují tak to daji i na konzole
      • TheGGG
        oh wait, ale pořád je to pc exklusivita a vývojáři dali pc hráčům to co pc hráči chtějí, takže oh wait, ale mám pravdu anonymku...
      • Pořádně nepodporoval ovládání klávesnicí a myší? Tak to jsem to asi tenkrát hrál na volantu...
  • Pořídil jsem si Xcom Enemy Unknown.. hraju to poprve, ale nejak nechápu ten systém zatím, dám normálně kampaň, vyberu si světadíl, spustí se první mise a mám tam 4 vojáky... každý má jeden tah a pak může jednou vystřelit, to je tak pořád nebo jak ten systém funguje? Jde mi o to, že to nikde neukzauje kolik tahů mám ještě k dispozici třeba ....takové zvláštní mi to zatím přijde, RTS miluju, ale tahovky jsem nikdy moc nehrál... může někdo dát rychlý tutorial ?
    • Přímo ve hře je tutorial. Tam máš herní principy vysvětlené.
    • Člověče taky jsi si mohl najít co je to za hru, než jsi si ji pořídil, přece jen už je to starší kousek. Pokud jsi chtěl RTS tak to jsi šáhnul hodně vedle. Měl jsi si radši pořídit Grey Goo to je RTS, Starcraft 2 apod.
      Doufám, že máš i datadisk Enemy Within, protože bez něho je to hodně stereotypní záležitost.
    • alladjex
      Jak vojáci levelují (získávají hodnosti), získávají různé schopnosti, mezi kterými je možnost dělat akce v jiném pořadí, dvakrát jít a střílet atp. Záleží to co si vybereš a do jaké třídy daný voják patří.
      • Ok já si myslel, že to takto nějak bude, jen jsem se chtěl ujistit, abych zbytečně nehledal něco co tam není.
    • mas 4 vojaky každy z nich tahne, pak tahne nepritel a pak zase ty a tak donekonečna. v nekterych misích mas omezeny počet tahu, čemu nerozumíš?
      btw rovnou si tam dej long war mod zakladni hra je kravina. ani s modem to neni nic moc ale o chlup lepší
      • Ne tak docela, když narazíš na skupinku nepřátel co tě překvapí tak se zaktivujou i ve tvym kole a přeruší ti ho, proto se vyplatí mít vzadu snipery zaplý na overwatch a daj se tak ufoni dobře lákaj do pasti a taky přes scanning protocol u specialisty zjišťovat kde nepřátelé jsou. No a když do toho přimícháš různý perky a reaction fire, je to docela komplexní
      • Nedavej si tam long war. Puvodni hra je dlouha akorat na to, aby neprestala bavit a stejne nema co vic nabidnout. Na dlouhy hrani si dej radsi puvodni 2 ufa a zakonci to nejlepsim dilem - apokalypsou.
        • long war není ani tak o dlouhym hraní jako spíš o možnostech
      • Tomu rozumim, jen jsem to čekal trochu sofistikovanější, uvidím jaky to bude dál ...
    • Je to presne tak jednoduchy, jak to vypada. Dulezitejsi je vybava nez takticky hrani.
  • tak jesli je tam zas ta debilita ze v jednom kole/tedy casovem useku muzu udelat dvacet kroku a jednou vystrelit, ale nejdrive vystrelit a udelat sotva 2 kroky NE tak dekuji nechci takovou ZMRSENINU!
  • Hral tu nekdo UFO od Altar(u)? To bylo snad lepsi nez XCOM 2
    • Coffin.Corner
      Jo rád vzpomínám hlavně na druhý díl, který byl hodně vylepšený po připomínkách komunity. A trojka mě strašně bavila díky tomu, že se v ní dal teraformovat Mars. I když taktické boje to bylo spíše utrpení...
      • Celkem příjemné bylo UFO AI. Grafika průměrná, ale herně to bylo fajn.
        https://www.youtube.com/watch?v=y06OtM73gIU
    • Ufa od altaru naprosta prisernost a za XCom2 bych nedal vic jak 15e, takze si zas pockam na slevu a jeste si pak zahraju lip, az to bude vyladeny a s modama.
    • Někde se mi ještě válí krabička. Srovnávat se to asi nedá. Jsou to dost jiné hry. Kdyby ta od Altairu byla v téhle grafice, tak uplně super *3*
      • srovnavat se da vselico ;) nemeli licenci, ale o XCOM se snazili. nektery veci tam byly celem rekneme revoluci. jak jse jmenoval ten system RTS dokud nezacne boj? a nektery klasicky jako raketomet a emzaci. ja jen tak, na okraj.
  • když už je reč o lukášu tak si nalistujte kdopak to dal skyrimu desitku *1*
    • Myslíš té hře která se hraje dodnes a vydržela hráčům stovky hodin? *3*
      • hledani min se hraje take dodnes a hraje to vice hracu a tisice hodin, a co ma jako bejt???? porat je to smira
  • porad si tam voják nemuže lehnout, mapy mají velikost halere, jsou zaneradene spoustem sajrajtu aby se dalo krýt, nemužete strilet pres zed a do boje o osud lidstva zasahuje jen 5 vojaku? *1* (mohl bych pokračovat*1*)
    • Coffin.Corner
      Vyčítat hře že v ní bojuje jen omezený počet vojáků, když je to základní trademark XCOM už od prvního dílu je fakt legrační. Nemluvě o tom, že do boje snad zasahují i ti vojáci kteří jsou na základně, ne?
      • ja puvodni ufo nehrál, jen se smeju že nemužete na misi nasadit ani poradnej mech nebo bvp a to ani branici strana
        • Smat se muzes jak chces, ale neni cemu. Je to proste jen hra a je tak nastavena a neni na tom nic smesneho. Nehraje si na realitu ani simulator. Stejne bys tak treba mohl chtit, abys po vzoru povestneho filmoveho "bombu, atomovku na ne" mohl pred kazdou misi na dane misto provest preventivni atomovy utok.
      • v původním Xcomu můžeš mít tolik vojáků, co se ti vejde do letadla. Myslím že bylo běžné brát si na misi 8 vojáků.
  • Pro povinnosti velitele XCOM tymu uz taky par dnu vesele ignoruji povinnosti ostatni.

    S poradovym verdikem souhlasim. Oproti datadisky vymazlenemu prvnimu dilu, a ku prospechu veci, prituhlo.—Ty datadisky mimochdem elegantne vystavely osli most pokracovani—skrze oblouk lidskych organizaci na rozdil od XCOM projektu sympatizujicich se smejdem z vesmiru. To, co jsme odrazili, byla prvni vlna.

    Z druhym dilem uvedenych novinek neni jedina, co by me nebavila. Tichoslapkovske prozkoumani terenu a dirigovani retezicich se udalosti, po peclive naplanovane prepadove akci, je fantasticke. Bonusy z uspesneho a deficity z neuspesneho hackovani taky. Prostredi s kosatym polem taktickych vyuziti, jedna basen. Zdroje planetarniho odboje, progres programu Avatar, Avenger, na jeho palube probihajici vyzkum, vyroba, sprava atd.—SUPER(!)

    Co stoji za starou backoru je technicky stav. S tim bojuji naprosto nejvic—savuji po kazde misi, protoze jeden nevi, kdy a co se pokazi. Vypinani a zapinani hry dokud se neumoudri a nezacne fungovat je obcas jedina cesta jak z problemu ven—a ze jich je. Od absence zvuku, tlacitek mizejicich po najeti mysi, po v aktualni misi stroboskopicky blikajici osvetleni (tady jsem hrani utl, protoze bez ustani a prozatim i bez reseni blika...). Interface funguje o moc hur nez v prvnim dile. A obcas po sobe strilime skrze zdi, nebo i domy. Absence gamepadu mrzi.

    Paklize technicky stav dovoli, tak bude pro klid duse nutne druhy XCOM dohrat. Budouci degustace datadisky rozsireneho obsahu jista. A ted me omluvte—prototyp plasmove pusky se v praxi sam nevyzkousi.
  • TheGGG
    Naprosto luxusní PC exklusivita a zasejednou pořádná hra... PS: jen tak pro zajímavost, co se stane, až se naplní ten avatar project ukazatel? Mám z toho nějakej blbej pocit....
    • Máš dvacet dní na to přepadnout jednu z blacksite základen,jinak prohraješ
      • No zalezi od obtiaznosti..co som to ja skusal, tak som mal 15 dni.
    • Nestane se nic moc. Akorát se spustí odpočítávání Doomu. Mělo to myslím 22 dní nebo tak něco.
    • hrál jsi už nějakou jinou TBS mimo X-COM? Vím že hráváš RTS, tak by mě zajímalo, jestli jsi hrál i nějaké TBS, třeba Endless Legend nebo Dominions 4?

      http://gameranx.com/features/id/1054/article/top-10-best-turn-based-strategy-games-for-pc/
      • TheGGG
        hahaha, snažíš se zjistit jestli nejsem nějaký casual co teče z nových xcomu, protože nikdy nehralou nějakou tu pravou hardcore tahovku, kde se musíš osm hodin učit pravidla a dalších deset hodin ovládání... pár TBS jsem zkoušel a nikdy mě to vůbec nebavilo, až nové xcomy mě chytly (EU počínaje), z části také kvůli úpravě vojáků... Konečně tahovka, kde se taky hledí na zábavu... a u xcom 2 už to ani nemůžeš svést na zlé konzole, LoL, snad vám nepraskne hlava z toho, že tam není 100 taktických možností pro každého vojáka...
        • Až to ohlásí na konzole, tak ti to připomenu... to zas bude BBBrekot... *15*
        • gg je blázen, nereagovat
  • Jediná věc, co mě na tý hře vytáčí, je jak mi vždycky otočí kamerou jinak než byla na začátku když dám load game, matoucí a zcela zbytečné

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit