Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Spades
    Jezisi kriste... Square Enix... 3metrove mece... pohled moc priblizenej k postavicce,,,

    Doufam ze z toho neudelaji hybrida Sacred 2 a Final Fantasy
  • to video vypada teda hodne spatne, cekam propadak...
  • bmarg
    Když teďka přemýšlím o těch středověkých hrách, jaké všechny středověké - mečové, lučešnické hry byli jako FPS? napadá mě akorát jen Série heroes + dark messiah, je ještě něco dalšího?
    • 13_11
      Mount & Blade jde určitě tak hrát a mladým harcovníkům bych tady vypíchnul hru Rune, která se hraje báječně jako Unreal. (A taky tam můžete postavám odsekávat hlavy nebo končetiny, které si pak můžete vzít do ruky a umlacet jimi zase jiné postavy. Řežba jako řemen.)
    • Heretic (1,2?), Hexxen 1,2, Witchhaven 1,2
  • a melo to nejtopornejsi ovladani jaky si de predstavit...:)
    • kazdy zaciatok je tazky :D
      neobhajujem die by the sword, len to ze je aj taka moznost , nie len zbesilo mackat LMB alebo bohvieakosavolaju tie tlacitka na konzolach :)
      • Ale i tak, si myslim že DS3 bude dobrá hra a bojový systém bude taky fajn. Jestli chceš přesný zásuny a vjíždění čepele do masa, tak doporučuju God of War trilogii na PS3 :-) nestkutečnej zážitek :-)
  • To si ještě matně pamatuju a to byla čistá bojovka, nebylo to RPG jako DS, jen jsi chodil v nějaký aréně a mlátil jsi prasata se sekerama, nebo kostlivce. Ale na svojí dobu revoluční hra, snad první 3D z třetí postavy, mám zato.
    • mne sa zda ze to malo aj pribeh,nebola to len arena...
      a RPG prvky by bolo to najmenej do hry inplementovat, podstata je ta ze cca 10 rokov stoji vyvoj stale na jednom mieste..a touto hrou som ty vyvratil tvoje argumenty ohladom toho ze by to neslo, a ze by slo o nejake strasne skriptovanie, ked to zvladli masiny v 98smom tak v 2011 by to malo ist aj s prstom v nose.
      • Promiň, ale tys bys hrál takovou hru, kde máváš mečem jak smyslu zbavenej, jen aby jsi se trefil do něj? Aby to mělo nějakou zábavnost pro dnešní mládež a graficky aby to bylo nějak přijatelný, tak bez skriptů, nebo určeného bojového systému by to nefungovalo. V tom Die by the Sword byl hlavní účel mávat mečem jak ďábel a skákat kolem něho a někdy jsi se i trefil a usekl mu hlavu, nohu :-) A ano máš pravdu, nebyla to jenom aréna, dokonce jsi i chodil po místnostech kde jsi třeba potkal dva kostlivce, ale ten souboj zase vypadal stejně jako v aréně, poskakování a sekání do všeho.
        • no jasne, netreba ist do extremov, len ze take nieco bolo a je to realizovatelne, a nie ze mavnem mecom na zaciatku levelu a polka levelu klakne lebo mam armageddon sword +50 s imunitou na zabavu ;)
  • no tak potom skomentuj toto:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Die_by_the_Sword
    1998 rok
  • priliz japonske to je, mavaju tam mecmi 3metre pred priserkou a ona klakne, trosku fyziky a aj usekanych koncatin prosim :)
    ..a ta komixova animacka ujde, trosku to pripomina intra a outra z icewind dale a baldursov :)
    • smejki
      co je na tom japonského? *8*
      • tak popravdě teďka když natu hru koukám, tak to je strašně komický a jen se směju :-) Ale tethdy když jsem to hrál prvně, tak jsem z toho měl oči jak páv, jak něco může být tak geniálního. Prostě rok 98 a první nástupy 3D her :-) Teďka už jen koukat jak tam ten voják mává mečem jako síťkou na motýly :-))
      • to ze mavol a priserka o 3metre klakla, zevraj nejaka zvukova vlna alebo uber magic ju skolila, to je na tom japonske
        • smejki
          v tom případě je Baldurs Gate studie japanistiky
          • ech, asi si z baldur videl len z rychlika :), jedine ked Baldurs gate 3 konzolovy
        • Natom nieje nic japonske aj ine ActionRPG viz. diablo mali efekty ze si mohol mecom nieco "vystrelit" rovnako caste je to aj v MMORPG. Nic natom nieje japonskeho.
          • To víš další rádoby znalec Japonských her kterých je tady na tiscali habaděj.
    • Už jen zbývá pach z utrhaných a rozřezaných údů a bude to dobrá hra viď :-)
      • no, jedna hra by mohla byt aj taka, nie? ;)
        nerobit vsetko podla jednej sablony, nech si kazdy vyberie to svoje
        • něco mi řiká, že tohle by byl pro herní designery úplně horor. A než by se taková hra udělala, případně udělal takový engine, by byla otázka alespoň 10let. A do toho ti nikdo investovat nebude. Nebo by hra musela být tolik naskriptovaná, že při každym souboji by se ti nějakym způsobem načetl skript a měl by jsi 1v1 souboj. Možné provedení by bylo. Jediné kde byl takovýto soubojový systém použit je v Batman: Arkham Asylum, ale to je speciálně udělaný systém, který jen tak z ruky vývojáři nedají. Ale zase nadruhou stranu, pěstní souboje tak vypadají úžasně, ale souboje se zbraněma by asi tak člověka nebavily a jak řikám, byla by to otázka strašně naskriptované hry.
          • no tak potom skomentuj toto:
            http://en.wikipedia.org/wiki/Die_by_the_Sword
            1998 rok
            (sorry hodilo mi to hore, nie ako reakciu)
            • smejki
              http://www.youtube.com/watch?v=JVShoBOal_E
              kidding, right?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit