Přejít na výpis diskuzí
Nový vývojářský deníček World of Warships představuje tvorbu map
3.6.2015 | Honza Konfršt
8 příspěvků
-
ja mam trosku problém pochopit pro koho sou tyhle "hry"urceny.......proc si sakra někdo mysli ze realne ztvarneni namornich boju nikoho nelaka??naval action je hardcore sim plachetnic /17-18stol/jak remen s open world a ze by to nelákalo se teda říct nedá...........tyhle ultra mega arkady kdy bitvy konci do 10min sou splaskama herního prumyslu...........
-
-
Podivej se na to takhle .... pokud by nekdo udelal hardcore sim, s arcade ovladanim tak ma hru, na ktery vydela miliardy.
Presne tohle slibovali ze budou tanky - simulace s arkadovym ovladanim. Jenze kde ty lonsky snehy sou ze ...
Totiz resit na klavecnici a mysi razeni, rajcaky, nabijeni, mireni ... to se da dost obtizne, ale pokud to udelas dostatecne easy, ale pritom se to bude chovat realne ... jenze to bys musel pouzivat mozek, coz se v tomhle pripade neda ocekavat. Ja bych trebas cekal, ze klido budes mit kombinaci ... nekdo hraje lode => ridi lod. Jeho ukol je predevsim zustat ve formaci, ne honit neco po vode ... jinej hreje letadla = dostane za ukol pruzkum v nejakym sektoru a je hodnocenej za to jak dobre splni ukol ... a kdyz najde, navede lode do sektoru. Jinej si pekne sedi v ponorce a pocita ... jestli pockat/presunout se/... a predevsim ceka. Kdyz nekoho bavej ponorky, tak mu musi bejt jasny, ze si vystreli jednou a tim konci, protoze pak bude dalsi hodinu nabijet. Ale je chory po nem chtit aby steloval tlaky a rucne oteviral ventily. -
-
mno presne tak
-
-
Podivej se na herni trh a ukaz mi kde simulatory drtej arkady? Ja proti simulatorum nic nemam, ale herni zakladna je tam vzdy velice mala. Navic ne vzdy ma clovek cas hrat delsi cas v kuse a od toho jsou pak rychle arkady. Hry jsou o zabave a proto nechapu vzdy ten hloupej hate - hra se ti nelibi ? Ok, tak ji nehraj a najdi si neco jinyho - nekoho dalsiho to treba bavit bude. Kdyby to nikdo nehral, tak se ty hry nebudou delat.
-
-
kolik lidi hraje WoWp??ok taky ze nehraju protože bych u toho neskutecne trpel!!!když vidim takovejhle paskvil tak se me chce brečet!!!!a k tvymu prispevku:neodpovedel si proc se lidi boji simulatoru-myslis ze sou tezky??napr.naval action je sice HC sim ale ovladani lodi je naprosto jednoduchá zalezitost,proboha je uplne jedno jestli se budem bavit o arkade nebo o simu protože mackas STEJNY sipky na klavesnici takze v cem je problém??není to nahodou tak ze je to moderni??a propo jasny ze sim letadel je o necem jinem a clovek u toho stravi mrte hodin nez se vůbec odlepi od země ale bavime se o lodich a tam to ovladani je naprosto jednoducha zalezitost kterou zvladne i 8lety decko sim je to spis v tom ze se meni počasí který ma vliv na vlny,meni se denní doba atd......takze se znovu ptam pro koho sou tyhle splasky urceny??
-
-
Viz predchozi, mas rodil
1) chovani hry (hp === arkada)
2) ovladani hry (jen malo lidi hodla 20 minut startovat motory, zapinat elektriku, cerpadla, ...)
Klasickej sim kombinuje simulaci chovani a simulaci ovladani (= kazdej ovladaci prvek v realnym stroji je funkcni a musis ho pouzivat).
Pokud udelas hru, ktera bude v chovani simulace ale v ovladani arkada (= bude na to stacit wasd a mys) ... treba u plachetnic me dycky irituje, kdyz to v arkade zrychluje na sipku dopredu ... naprosto linearne a hned, tak maximale s nejakym bonusem po vetru ...
-
-
-
-
Jasne, ony se namorni bitvy bezne odehravaly tak, ze bitevni lode klickovaly mezi ostruveckama metr od sebe a plivaly po sobe oranzove nebo ruzove koule. A takovej battleship, ten zcela bezne vyrazi zpoza ostrova pri 30ti uzlech, vypali salvu a obratem 30 uzlu couva ... tanky sou arkada, letadla srajda, ale tohle bude mega.
-
-
Brace yourselves shitstorm is coming