Přejít na výpis diskuzí
O osudu Paragonu budou rozhodovat příští týdny, trápí ho nízká popularita i úspěch Fortnite Battle Royale
20.1.2018 | Adam Homola
17 příspěvků
-
tak je to pochopitelny. Fortnite je ve vyvoji uz asi 5 let, zatimco Paragon byl mnohem rychlejsi a pritom narocnejsi na vyvoj (grafika, animace, atd). Epic si mezitim strihnul Robo Recall, pomahal s Unreal Tournamentem (ze ktereho ted stahnul lidi) a to assignovani teamu znaci flexibilitu a clovek se nestane vyhorelym, jako kdyz na necem dela nekolik let. A naopak Paragon mi prisel jako bocni projekt, ne Fortnight. S Fortnite zacali vyvijet UE4 a Fortnite byl vzdy jejich primarni cil.
-
-
Ať to klidne chcípne, nemám s tím problem *11*
-
Paragon není špatná hra když se do toho člověk dostane. Ti co si tady stěžují na složitost nebo na hratelnost kladoucí důraz na přemýšlení by si měli uvědomit že hrají 3rd person MOBA hru. Jo má to své mouchy, ale je to docela klasická moba, co se mechanik týče.
-
-
Tahle hra umře na nedostatek lidí.
-
-
jako ta hra uz vysla? ja mel za to, ze je to porad nejaky early access.
-
Paragon je dost nedodělanej projekt. Jedna mapa je dost málo a je docela nudná prostě se škrábat z kopce pak do kopce je dost nuda když na ní není nic užitečného původní mapa byla o dost lepší. No kartičky docela dobrý nápad jen jsou docela nevyvážené a pro začátečníka docela složité zvláště pak když si budete muset hlídat kamínky ke kartám. Pak je problém balanc postav. Postavy bojující z blízka jsou dost v nevýhodě. Než se k někomu dostanete je půlka života pryč a to už se pak těžko něco dělá. Schopnosti se nabíjejí dosti pomalu dáte trojkobinaci a už mažete na základu pač dojde energie či jak to nazvat. No a ultimátní kouzlo či schopnost jen málokoho tím očarujete spíše se to dá použít na dorážku a v případě že jsou dva nepřátelé tak se tomu akurát tak zasmějí :/ Ještě k těm kartám nikterak jsem nepochopil ten upgrade nebo jsem si nevšiml že by to mělo nějaký relevantní dopad :/
-
-
Jo ta mana to je taky síla nedá se udělat ani blbej melee úder když ji vyčerpáš nejhorší je že pak nemůžeš ani dorazit někoho s hp na bodě mrazu, nápad dobrej ale provední a po léta early access nedodělané, nevyvážené... navíc i zdlouhavé. I když grindovat se dá solo z boty ale na druhou stranu mp hru kdo hraje solo.Já myslím že ten upgrade zvyšuje účinnost abilit něco jako ve SMite skilly. Jenže to se častokrát ani nepovede ta frustrace kdy tým nesouhlasí a ještě půlhodiny hraje dávno prohranou bitvu je hrozná.
-
-
no jo to je tak kdyz to hrajou casual lamky, co ztoho chcou minihru pro opicky kde mackas 3 cudliky.
Mana regen je podobny jak v ostatnich mobach, prvnich par minut musis setrit aby ses udrzel co nejdele na lince a jak se hra zacne prelivat do druhe poloviny tak prichazi na radu silnejsi karticky s vyssim manaregenem a v end gamu uz manu vubec neresis. Naprosto stejne to ma dota2, lol i smite.
Stiznosti ohledne kopcoviteho terenu uz jsou jen tresnicka na dortu :D Chces behat jak oslik po plose bez kopecku ktery poskytuji taktickou vyhodu? hraj Smite.
a konecne taky vim co za profiky vzdavaji hru kdyz se da v pohode vyhrat a radsi to vsem pokazi tim ze budou na truc stat na spawnu afk -
-
U mapy jsem si stěžoval, že není na ní co dělat stačí se držet v koridoru a mlátit boty. Co se týká mapy nevím jak to mají ostatní hraju pouze Paragon a mobu od Blizzardu ( což je pro mě jako svátečního hráče o dost přívětivější model ) Délka hry u paragonu se dá zahrát i do deseti minut ale to tam musí být zkušení hráči a taky záleží na postavách jak sem uvedl postavy na blízko jsou prakticky nepoužitelné *9*
-
-
-
-
Celkom zle sa to tu cita, ked je cez pol strany na Games.cz reklama na auto ci co.....
-
-
na weby stylu games.cz jen s vyplym js a nejakou tracker protection :) je to asi nejvic smirackej web, co znam :)
-
-
Po bitvě je každý generál, ale já můžu s čistým srdcem říct že už při četbě tohohle https://www.polygon.com/a/epic-4-0/the-four-lives-of-epic-games článku jsem tušil, že to takhle dopadne. Tehdy jsem předpovídal, že se z Epicu stane druhý Crytek, jen s tím rozdílem, že Unreal engine bude vydělávat víc a zajistí mu aspoň nějakou budoucnost. Protože úplně stejně jako Crytek se tahle společnost minuou dekádu vysrala na svoje fanoušky na PC a šla za rychlýma penězma na konzolích (gears of war etc.). Čímž kompletně minula free-to-play revoluci a pak se najednou potupně vracela s rychle ukuchtěnýma pokusama o napodobení titulů, které té v době jely. Crytek s Arena of Fate, Epic s Fortnitem a Paragonem.
A jenom pořádná porce štěstí, a sice to, že ve chvíli kdy přišlo PUBG, měli hotovou hru na vysoce modifikovatelném enginu, do které už nebyl problém přidat takovýhle mod, zvlášť když art měli z 99% hotov. Protože jsem si na 99% jistý, že Fortnite jako takový (bez BR) by čekalo podobné oznámení, jako tohleto už minulý rok.
Osobně si myslím že Epic ani neoznámí hru za hotovou. O Paragonu se toho v tuhle chvíli ví příliš mnoho, takže kdyby to udělal, přineslo by to příliš negativní PR. Udělá přesně to, co udělal s Unrealem. Hodí Paragon do maintenance módu, s max. dvoj-trojčlenným týmem. V téhle podobě nechá pomalu hru umřít a vypne ho za tak rok, dva, kdy už veřejnost nebude mít pojem o tom co to vlastně Paragon je/byl. -
-
A helemese tak to riskli. Asi si vypočítali že nasraná na ně bude jen MOBA komunita, která si s BR komunitou zrovna netyká. Paragon se vypíná v dubnu.
-
-
Mě nejvíc z celého článku zaujalo zakončení poslední věty: "...jakkoliv je v dnešní době pojem „vydání“ stále méně relevantní." No zaujalo není to správné slovo, spíš jsem se nad tím tak zamyslel a říkal jsem si, že by celkově byl fajn nějaký článek, který by se zamýšlel co nám především od otevření možnosti předběžného přístupu na Steamu v roce 2013 tento způsob vývoje a prodeje přinesl. Protože přesně jak autor zmiňuje pohled na slovní spojení "vydání hry" je zcela jiný než dříve a vlastně je relevantní neboť je tu hromada titulů, které jsou na Steamu v předběžném přístupu už od toho roku 2013. A pak je tu hromada titulů, které se zničeho nic bez větší změny prohlásili za hotové protože už to vývojáře přestalo bavit, nebo chtěli jen zavřít hubu kritikům, kteří je kritizovali za to, kolik let už jsou v betě nebo Early Access. Předpokládám ale, že v Levelu na to už nějaký článek byl, zkusím to najít.
-
Já se nedivím když už je tak málo hráčů a matchmaking není nejlepší právě naopak je dost špatný a nový hráči tam nesetrvají dlouho protože budou uráženi zkušenějšími a volání do noobů. Ty karty jsou celkem složité... nebo aspon nikde není dostatek tutoriálů na viditelných místech.1hloupá mapa která nudila už dříve, pomalá hratelnost kde je třeba až moc klást důrazt na přemýšlení - HW optimilizace protože unreal taky není nic extra.
No a poslední věc hry trvají až i přees hodinu(!!!) což je hropzně dlouho a to nemluvím jeno PVP vs ai taky může se nafouknout tak dlouho navíc jsou tam trochu přehané postihy nemá to ještě doted RAnked mod takže se to hraje jen vymyšleným rankem na jefné neofiko stránce, což je malá útěcha. JI když si neumím představit při tak malé komunitě ranked kdy každá druhá hra je proti partě premades vs solo *7* to by tam museli bejt jistá omezení noo.
Na druhou stranu se můžou zaměřit na Unreal Tournament a vybrousit ho aspon do verze beta jednou časem. Potenciál tu je a oni to sice pár let ale zdárně updatují. -
-
Sice čtu "upraveno v 17:52", ale já to pořád nechápu - nemohl bys to upravit (nebo ještě lépe "opravit") tak, aby to pochopil i jedinec, který nedosahuje tvého IQ?
-
-
Chlapec ma trochu bordel v hlave a taky problem udrzet vetnou stavbu s nejakou pointou, tak pak radsi reaguje uz na vymyslene prispevky kde to neni tak videt *5*
A vubec nejlepsi kdyz pak leze do diskuzi k hram na ktery proste nema kapacity a kritizuje prvky ktere jsou naprosto v pohode jen jim nevenoval tolik casu aby si je osvojil, nebo dokonce vymastroval.
-
-