-
Kdyz se tady bavite o jizdnim modelu, nedela nahodou ferrari i c.a.r.s. stejne studio? Z videi mi prijde ten jizdni model stejne jebnutej jako v shiftech. Navic furt dokola ty trapny okruhy ktery nikoho nebavej a hlavne je maj hotovy z minulejch her, takze jenom hodej do jinyho enginu, nebo lehce predelaj. Tahle hra bude neeforspeed shift s autama ferrari, bohuzel. Kdyby ty ignoranti radeji udelali remake need for speed 5 porsche... To by ale bylo moc prace, protoze tam byli slozite trate a skveli jizdni model, spousty fotek a informaci, tovarni rezim a best kariera.
-
-
Ano, na videích je starší build, který hodně podědil z Shift 2. Ale doufám, že odklad znamená implementaci fyziky z pCARS.
Nechápu, co je trapného na okruzích? Ježdění po městě je většinou nelegální a arkádové. Takže se spíše koukejte po Need for Speed. A když už mluvíte o NfS5 - on ten fyzikální model dneska taky není nic moc. -
-
Na okruzich je trapne to, ze jsou v kazde automobilove hre. Nikdo se tady nebavi o jezdeni ve meste. Kdyby hral NFS5, tak vis ze tam byli prevazne trate z prirody, vesnic apod. A co ze se mam spis koukat po neefforspeed? Mysli The RUN apod? Dyt to je arkada pro deti, me je 25 ty prde.
-
-
A Markovi Tvrdému je 33, chlapče. Navíc s ním souhlasím. Porsche je dneska strašlivě přeceňovanná hra. Ještě mi tu řekni, že GRID je simulace a složím se smíchem.
-
-
-
-
No som v pCARS a na TD:f sa velmi tesim.Chalani z SMS vedia ako spravit spravnu hru.Zidnu beckovitost nemozno ocakavat a kto hovori ze pCARS nie je ziadna slava asi hovori preto lebo je "fanboy" iRacing-u.rF2 alebo GTR3.
Jedno je vsak iste graficky pCARS ani TD:F neprekona co sa tyka grafiky aspon zopar mesiacov po vydaniu nikto...Fyziku maju tiez premakanu no stale sa doladuje.Kto neskusil nevie a hadzat sem blbosti typu je to proflaknute alebo B-eckovite je si myslim pekna drzost na to ze SMS ako tym stojaci za peckami ako GTR alebo GT:L ,SHIFT a SHIFT2... -
heh tak o hře s ferrari čtu už snad 6 let.. tak co tu tentokrat mame? odklad, no jo..
-
-
Projekt Ferrari od Blimey! Studios byl prakticky dokončen, ale kvůli bankrotu distributora 10tacle Studios nikdy nedošlo k vydání kvůli licence na auta. Projekt byl částečně přerecyklován do Shift 1. Nicméně došlo k úpravě fyziky. Pokud si chcete zkusit původní fyziku, vyzkoušejte freeware BMW M3 Challenge.
-
-
tady to smrdí béčkovým propadákem. raději informujte o projektu CARS. Tam by se teď měli upínat zraky všech fandů virtuálního závodění
-
-
Tak ještě uvidíme, s čím přijde GTR 3, tam upínám zraky já :)
-
On údajně ani ten pCARS nebude žádná sláva. Prý se chystá multiplatformně a už z toho mi naskakuje kopřivka.
-
-
Žádné prý. Engine ze Shiftu je postaven i pro konzole. Nicméně aktuální build pCARS na PC je něco naprosto lahůdkového. Jak graficky, tak i fyzikálně. Jako do fyziky netKar Pro ještě kousek chybí, ale jsou blízko. Na to že mají ještě rok vývoje to vypadá hodně pozitivně.
-
-
Proč. Tohle byl následník BMW M3 Challenge a předchůdce Shiftu, který EA nechali pokriplit, aby byl dostatešně "Need for Speed". Navíc bude asi občerstven technologií z pCARS.
-