Odvaha a čest! Hráli jsme Space Marine 2 a masakr tyranidů si nesmírně užili
-
To be fair... k tomu prekladu: xenoťani a (teda myslim) aj delovy clun su veci, ktore najdes v ceskych prekladoch kniziek, takze... :-)
-
We march for Macragge and we shall know no fear!
Neskutečně se na to těším, ta kontroverze kolem saberu a otřesné chování GW mě sice dost naštvaly, ale snad se to na hře nepodepíše. Včera taky vyšel teaser trailer na nový animak z w40k The Tithes, první episoda bude navazovat na Pariah Nexus, takže dvojtá bomba. -
Pořád mi není úplně jasný, jestli je titul zaměřenej primárně na single nebo na multiplayer? Rád bych si užil plnohodnotnou single player kampaň, která zabere víc než šest hodin a nebude otravovat coopem, kterej v případě nevyužití budou mrvit AI boti. Ve zkratce, je to multiplayer s přidanym singlem (aby se neřeklo) nebo singleplayer s přidanym mulťákem (aby se neřeklo)?
-
-
Pokud vím, tak je to primárně Co-op hra.
A kampaň můžeš projet i sám s AI parťáky. A dle názorů různých novinářů jsou ti AI boti celkem slušní. Takže se nebojím, že by člověk měl potřebu nadávat na neschopné AI parťáky.
-
Řeším úplně to samé a je pro mě kruciální otázkou, zda jde hrát čistě a plnohodnotně sólo nebo ne. Podle toho buď koupím nebo nekoupím. Každý odpovídá stylem: "však to vývojáři psali, že sólo i co-op", ale to je nicneříkající věta. Jde mi o vlastní zážitek člověka, co to skutečně hrál sólo a může vyloženě svými slovy potvrdit: "Ano, příběhová kampaň je pro lidi, co hrají hry pouze singl ZCELA PLNOHODNOTNÁ, není o nic ochuzená a dostaneš k ruce AIčko, které funguje obstojně. A kampaň má tolik a tolik hodin, mulťák je pouze přívěšek." Nebo to vyvrátí a napíše, že bez kámošů to je o ničem a kampaň má 5 hodin a šlus.
To se ale zřejmě dozvíme až v recenzích, protože o tom takhle detailně evidentně novináři psát nemohou (dle dojmů u konkurence).
"Na závěr pak musím samozřejmě potvrdit, že všechny typy misí ve Space Marine 2 lze hrát buď sólo, nebo s parťáky z řad živých hráčů. I to pak samozřejmě rozšiřuje celkový dojem ze hry, byť pro sebe si jej musím schovat až do plné verze. Rozhodně jsem se ale necítil bůhvíjak ochuzený a umělou inteligencí ovládaní parťáci dělali vesměs to, co jsem potřeboval. Možná by mohli být soustředěnější v palbě na důležité cíle, ale minimálně jejich snaha zvednout mě pokaždé, když jsem se vlastní hloupostí dostal do úzkých, byla na jedničku." -
-
Líp bych to nenapsal, takže díky za doplnění, protože to je přesně ono. Moderní trend přidávat coop do věcí, který ho primárně vůbec nepotřebujou a pak tím zákonitě rozmělní zážitek, protože se prostě v tu chvíli hra (vývojáři) musí soustředit i na element hraní ve více hráčích, čímž ochuzují element hraní čistě sólo, už trvá na můj vkus nějak moc dlouho. Absolutně nemám problém s tím, když je hra koncipovaná primárně jako coop, pak si jí prostě obvykle nekoupím (ne že bych to nechtěl hrát. Třeba i chtěl, a hodně, ale prostě dospělej život s dítětem a manželkou je tough a když hrající kamarádi také mají tato břemena, tak je skoro nemožný sesynchronizovat čas). Ale hybrid "pořád s tebou chodí AI parťáci, za který se může někdo připojit, ale vlastně nemusí a plnohodnotně to funguje i tak" mi úplně nevyhovuje, protože to prostě nikdy nefunguje tak plnohodnotně, jako kdyby to od začátku bylo dimenzovaný jako čistočistej single. Podotýkám, ale asi je to pochopitelný, že se mi jedná hlavně o kampaň. Pokud někdo jede stylem plnohodnotná single kampaň a k tomu jakejkoliv separátní multiplayer (viz třeba první Last of Us nebo druhý Uncharted), tak s tím samozřejmě nemám nejmenší problém.
-
-
Single je sice koncipován pro 3, ale jde hrát normálně solo. Je to ne nepodobné jedničce, kde asi půl hry s tebou šli 2 další.
Kampaň je epická a vydá tak na 12 hodin.
-
Však to psali. Co-op až pro tři hráče a MP je zvlášť.
-
-
Sa na to tesim ako maly Pepik na vianoce!
-
Neskutečně se těším.
Jen lituji, že jsem nemohl pořídit sběratelku.
-
-
Pošlu ti fotku, až dorazí. 😂
-
-
Díky 🥹
-
-