Přejít na výpis diskuzí
Onlinovka Titan od Blizzardu měla být sci-fi mixem The Sims, Secret World a Destiny
25.9.2014 | Aleš Smutný
26 příspěvků
-
Tento clanek zjevne neprosel korekturou, hrozne.
-
Zrušili TITAN a rázem podražili cenu na připravovaný datadisk Wod, náhoda ? Ne jen další ekonomický kalkul z blizzu, který již dávno nedělá hry pro zábavu, jen ale ždíme ždíme, ždíme ...
-
-
Nerad ti kazím iluze, ale AAA hry nikdo nedělá pro zábavu. Nic zábavnýho na tom totiž ze strany vývojáře neni.
-
ten posun k ždímání, ždímání a ždímání se začal poprvé projevovat přibližně ve stejné době kdy se spojili s Activision.. zdá se že je tu nějaká souvislost na kterou nemůžu kápnout *1*
-
Všemocný Blizzard mění cenu všem obchodům a já myslel, že si cenu určuje každý obchod sám :D
-
-
kazdy obchod nakupuje za velkoobchodni cenu u blizzardu. a bližidzard jde dokonce tak daleko ze si diktuje kolik musis objednat normalnich verzi aby ti dal nejaky pocet sberatelek takze ty vis ze mas 100 predobjednavek na sberatelky, ale na vsechny se nedostane protoze zaroven neprodas 10000 normalnich verzi...
-
-
-
No tak to koukám jako blázen *8* zní to divně...ale buhví kde ty informace investigativní novináři z Kotaku splašili *2*
jinak ten obrázek s "vlakem" je boží, skoro to vypadá jako steampunk... v porovnání s těma dvouma dalšíma nevím teda... nepřijde mi to jako ze stejného universa. Buhví z jakého důvěryhodného zdroje jsou. Ale s tím vlakem jsem ho už vyděl před lety tady. -
-
vyděl...no koment *1*
-
-
No proste a jednoduse zjistili, ze na dnesni dobu by uz za ty 2 roky vydali prumerny mmo a vysrali se na to. MOBA a miniplatformy ted prece rejzujou vic a Titan by byl zbytecnej risk. Vsadim se, ze tak do roka ohlasi Warcraft 4 - to se prece musi jeste dozdimat.
-
-
Tak zrovna me osobne by prave Warcraft 4 nevadil :) Verim, ze bych si ho uzil a navic porad se ceka na posledni datadisk k D3 a SC2. *5*
-
-
Tak ani mne by Wacraft 4 nevadil, klamem, neviem sa dočkať. Konečne by som mohol prestať hrať ten strojový a počase nudný Starcraft 2 a znova začať hrať Warcraft. A tie replaye Moon, Grubby, Sky ... nech to už čím skôr bude.
-
-
-
pod temito generickymi žvasty si opravdu dokažu predstavit cokoliv, tyhle kecy pasují i na wowko (povolani opravare si nahradite povolanim enchanting a pod.), teso atd. imo lepší než varit z vody je nenapsat nic, nebo... napsat recenzi na nektere existujici mmo ?
-
A smysl tohodle článku je? Sorry, ale nějak nechápu, proč psát o kratochvílích, který bych byl býval mohl provozovat ve hře, kterou zařízli.
-
-
Malá rada; pokud tě to nezajímá, nečti to :-)
-
Spíš jde o to , že už i Blizzard zařezává vlastní MMO . Taková zpráva o stavu herního trhu - (Zjistili jsme , že když ve hře nebudou růžoví elfové a heboučké pandy , tak nám nikdo z hráčů nebude ochotný platit měsíční desátek ...) ;)
-
-
Okej, to beru, ale zpráva o tom, že Blizzard hru zrušil tu už byla. Informovat o zrušenejch projektech je samozřejmě v pořádku. Mně připadá zbytečnej jenom tenhle konkrétní článek, protože podstatná informace je, že celou hru zrušili. A když je zrušená, je už úplně jedno, jestli to bylo sci-fi MMO, nebo simulátor vaření.
-
-
-
ADMINI nedá sa prihlasíť na tiscali užívateľský účet
Keď sa chcem prihlásiť cez http://login.tiscali.cz
"Chyba serveru: nepodařilo se založení session" -
-
To my všichni asi.
-
-
zaspali dobu uz davno tu mela byt World of starcraft klidne ve stylu podobnem drive stejnojmenemu modu do Starcraft2 tedy hru typu wow ovsem v dnesni grafice a prozmenu sci-fi
-
a měl bych to chtít hrát, protože....?
-
Vyhodit desítky milionů USD je podle mě docela problém. Fanboys z toho ale udělali ctnost Blizzardu, že je tak skvělý, že něco takového udělal. Pro mě naprosto nepochopitelné. Vyhodili aspoň odpovědné osoby?
V žádné firmě by nemělo být možné se mnoho let s něčím plácat, aby to k ničemu nevedlo. Jediné pochopitelné by bylo, kdyby se jednalo o výzkum, který ne vždy musí najít uplatnění. Jistě, i tohle by se mohlo brát jako výzkum, pak by mě ale zajímalo, jestli z toho vzešlo něco - nějaká technologie apod. Dělat textury a modely a vymýšlet příběh samozřejmě výzkum není. -
-
Hlavně o tom nevíme nic, je to jen klasická clickbait politika Kotaku a Polygonu. Deal mezi Youtube měli taky "ze dvou zdrojů".
-
Opět kec. Firmy vyhazují za projekty peníze a o spoustě se nikdy ani nedozvíš. Jenom loni EA zrušila nebo pozastavila vývoj 3 her a to jsou jenom ty, co nějak někdo prozradil, že se zrušily. Mimochodem automobilový průmysl je plný toho, jak se "vyhazují" peníze a následně se projekt zruší.
-
Zas je taky třeba se na ty čísla podívat relativně k celkovému objemu peněz, kterými Blizzard disponuje, pak to není zas tolik. A naopak je v průmyslu (teď nemyslím herní) docela běžné, že se rok, dva i více dělá na projektu jen proto, aby pak došlo z marketingu oznámení, že se projekt ruší. Management to má většinou moc dobře spočítané, aby věděl, že ztráta peněz zrušením projektu je menší, než ztráta peněz vzniklá prací na projektu, který ve výsledku nevydělá.
Osobně když jsem si přečetl, o čem Titan měl být, jsem rád, že ho zrušili a že bych si tedy v budoucnu nemusel rvát vlasy, co to krucinál vytvořili. -
Tak vieš, predstava hry sa nedá vyskúšať. Možno dorobili hru, do fázy kde sa dala ako tak hrať a tam dospeli k záveru, že by to zrejme nefungovalo...A myslím si, že zodpovedné osoby vyhadzovať nemuseli...
-