Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já se tedy v gamedesignu nevyznám, ale trochu pracuji s AI pokud na to přijde (A ještě k tomu sat. snímky, digitální modely terénu etc). Mně by se líbila kombinace, kdy základní svět bude patlat dohromady AI a ta velikost může být pak obrovská (pro nějaké prérie proč ne) a pak si k tomu sedne nějaký Gothic tým a udělá pár skvělých místeček, kde se člověk bude jen kochat. :-)

    Vlastně možná néco takového už udělala Bohemia Interactive, ale nevím jestli se dostali k té AI...

  • Jack1947

    Skyrim je jenom největší kvůli možnostem ale jsou zde i lepší hry a hry které nepotřebují mody... Já bych radši za podobné hry do dejme tomu 25hodin než unavujících se úkolů ( koukám na tebe Ubisofte) kdy se natahuje délka na dvojnásobnou nebo trojnásobnou velikost příběh by se dal sfouknout za 15-20 hodin ale ne musí se udělat ještě fůra okolních aktivit a když ne tak se  musí snížit nepřátelské levelování a tím pádem světa... Fallout76 důkazem že to chce singleplayer ale na bázi F3 ne čtverky.

  • TheGGG

    na hře mě nejvíc zajímá dobrý příběh, postavy, dialogy, zajímavé questy, lore, cutsceny atd. vždy když někdo plácne něco o tom, že dají hráčům větší svobodu, obvykle to znamená ubisoftí svobodu v čištění milionu nepřátelských táborů a nudný open world. Zííív za mě nuda. Souhlasím ale, že honba za největším open worldem je naprosto zbytečná. Jsou zde jiné věci, které by mohli tvůrci vylepšovat.

  • davek183

    Skoda ze to rekl. Protoze vsichni ostatni na svete by do nekonecna jejich mapy v kazde nove hre zvetsovali, jinak by to prece nikdo nekoupil! ...Logika vsech vyvojaru/vydavatelu, ktera me neskutecne s*re. Vubec nevadi ze napr. vsechny postavy ve hre maj animace jak pri porodu, hlavne ze mame zase o 50km vetsi mapu, protoze zadna jina inovace neexistuje.

  • Thorleif_cz

    Že by si už všimli, že dávno nejsou jediný studio, který dokáže udělat použitelnej open-world? :D Tak doufám, že doladěj i ten zbytek hry.

  • 0011

    S poslední větou se naprosto ztotožňuju. Jsem víc pyšný na trickshot nebo jinou nenaskriptovanou činnost kterou jsem dokázal jako hráč než na to že jsem si odemknul a shlédnul stejnou animaci jako každý, kdo hru dohrál akorát měl u toho jiný účes/vybavení pokud má hra in-engine animačky. Elder Scrolls 6 bych bral hned a rozhodně budu radši když bude spíš vypilovanější než větší jak Skyrim.

  • já to tu prostě zase plácnu, protože to je moje životní poselství - game design podle Gothicu (1 a 2) a bude na světě dobře 🙂 hezký den všem!

    • DeathFish

      Byl jsi to ty, kdo tu dával tohle parádní video? 😀 To video je totiž naprosto skvělé a jestli na něho a na takový přístup k designu open worldu odkažuješ, tak s tebou naprosto souhlasím 😀

      https://www.youtube.com/watch?v=hVYrALStucs

      • ahoj jo, já se totiž vlastně od dob Gothicu v dobrodružných (záměrně tomu neříkám RPG) hrách dost trápím, na rovinu řeknu že je to zklamání za zklamáním, protože mi nejde do hlavy, že tak skvělej game design zvládl někdo při vývoji někdy mezi 1997 - 2001, a má to dodnes silnou základnu lidí, kurňa vždyť i to video je z roku 2016, bezmála 20 let později se pořád najdou hráči co se dokážou pustit do takhle staré hry a absolutně si Gothic zamilujou. A teď, když mají studia nepoměrně víc prostředků, tak jediný co zvládnou je napsat A) main story B ) side questy C) udělat mapu a namlátit do ní A a B takovým způsobem, že mě to po hodině hraní ubíjí, protože mi je jasný že takhle to půjde až do konce.. začíná to GPS navigací ve fantasy potažmo medieval zasazeních, přes vykřičníčky až odpornej level scaling, kterej ničí jakejkoliv pocit odměny (skyrim??). Bohužel mám pocit že dnes už lidi hry moc hrát nechtějí, respektive chtějí být pořád jen odměňovaní, a ujišťování v tom, že Oni jsou ten největší badass, spasitel světa, LMB ftw, jak by řekl Rimmer: "Táhnout Evropou a kosit Belgičany" - LMB a RMB, stačí na hordy nepřátel.. uf to je blábol, zase sem se nechál unést 🙂

  • Veskoslav

    Ten by měl držet papulu a soupat nohama...

  • Mmeow

    Tvl, tohle slyšet od Todda či Bethesdy je neuvěřitelně komické. Jejich světy od Morrowindu jenom rostou na velikosti, zjednodušují se a hratelnost je akčnější na úkor rpg. Já už se ani netěším na TES VI, protože to určitě bude následovat současný Bethesdí trend. Díky Bohu za Obsidian atd. 

    • Veskoslav

      Nechci nějak kazit náladu, ale rozlehlosti je naopak největší 2. díl v Elder serii...

      • Mmeow

        Proto píšu od Morrowindu? :p 

        Daggerfall, i se svou velikostí, z hlediska RPG stále dalece překonává Oblivion i Skyrim

  • Maxianimal

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit