Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zayl
    Trestuhodně? No nevím, první světová je leccos, ale příliš zajímavá mi nepřijde. Zbraně se sice pomalu dostávají do zajímavých dimenzí a i nějaký ten vojenský mozek přichází se zajímavou myšlenkou jak vlastně na to ... ale jinak nic moc. Takový tutoriál pro druhou světovou...
    • Magister_Peditum
      Tutoriál, který stál život 10 milionů vojáků a další 40 milionů lidí v jeho důsledku zahynulo? A to v době, kdy ještě neexistovaly perutě stovek bombardovacích letadel, atomovky ani koncentrační tábory (i když systematické vyhlazování obyvatelstva si už Turci během války odzkoušeli na Arménech)? Navíc tahle válka zdelaka nebyla jen o statické zákopové válce, stačí se podívat na boje na východní frontě nebo na Blízkém východě. A i na té západní se ke konci války znovu dostala ke slovu mobilní válka, ať už za pomoci tanků, náporu čerstvých posil z USA nebo nové přepadové taktice úderných družstev německé armády.
      • Ano, ale pro koho je ikonou první světové války tank a pohyblivost?

        Na východě to také nebylo MOC mobilní. Spíše půl na půl, pokud si vzpomínám.

        Při pojmu "První světová válka" si většina lidí vybaví zákopy, a dokonce jim ani nedojde, že se zde zrodilo nejen použití tanků, ale i počátky leteckých bojů - Bosta, bombardovací letky, dokonce bombardovaly Londýn/Kent.

        Holt pešek. Designy tanků prý moc povedené tehdy nebyly (snad prý musely posádky po ztečích takřka bez vyjímky zvracet), ale mezi letadly se najde mnoho povedených kousků.
        • Tak ony tanky tehdy plnily funkci takového obrněného pěšáka, který měl za úkol zničit ostnaté dráty, aby vojsko mělo trochu větší šanci tím mlýnkem proběhnout. To s tím zvracením je docela možné, protože podvozek byl pevný a v těch dírách se kolébal spíš jako loď než jako auto. Za mě ale 1. světová válka není moc téma pro hry. Film dokáže zachytit atmosféru zákopu, krajinu, kde chůze byla možná jen s obtížemi, protože všude bylo po kolena bahna (třeba u Verdunu ale i jinde), to že se umíralo na každou infekci, protože nebyla antibiotika, a v neposlední řadě strach z otravných látek (mimochodem, viděli jste plynové masky z WWI? :)), ale hra na tohle téma to imho nezvládne a když se o to pokusí, tak to bude myslím jen jako hra z 2. světové války s jinými tanky a puškami. Ale to by asi neměl být záměr autorů...
          • Ono dost zalezi ako sa to poda. Na klasicku FPS strialacku sa moc 1. svetova vojna nehodi a asi ani moc do simulacneh typu ako je Arma. Ale zasa tam by sa dali spracovat zaujimave misie. Napriklad prave spionaz v zakopoch by nemusela byt zla alebo prave rozne stealth misie ako sa dostat cez nepriatelsku liniu a poskodit povedzme zasobovanie nepriatela. Iste nieco v style vylodenia v Normandii alebo klasika den D z WW2 by v podani 1. svetovej dopadlo ako totalna blbost.
            • Něco ve stylu stealth akce by asi šlo, ale zase je otázka, jestli by to šlo udělat tak, aby se mise neustále neopakovaly a jestli by si to koupilo tolik lidí, aby se aspoň zaplatil vývoj. Ony by asi ani masivní útoky nebyly úplná faktická chyba, protože zákopová válka byla v podstatě opravdu jen na západní frontě, ale kdo si při pojmu 1. světová válka vybaví italskou nebo východní frontu... prostě Im Westen nichts neues a to by všichni očekávali *5*
    • Tutorial pro WW 2 byla spis Spanelska obcanska valka...
  • mozna by to chtelo odstranit z mapy ty asfaltky ...
    • Spíše by bylo záhodno upravit jejich množství a vzhled.

      Předpokládám však, že pokud mod bude existovat dost dlouho, časem přibude i "vlastní" mapa - kde samozřejmě budou pouze polní cesty.
      • Walldstein
        Krom polních cest by mohli být i sítě zákopů, pobořená města a hlavně propracovaný "no man's land". Ale jak říkáš časem..
  • By mohli vydat mód na spravení animace při lezení po žebříku. *7*
    • By mohli vydat mod na spraveni lenosti lidi z Bohemky. Treba bych si to pak coby clovek s AMD mohl i zahrát.
      • Walldstein
        Bohužel takový patch, který by odstranil lidskou lenost ještě nikdo nevymyslel...
  • Magister_Peditum
    Bral bych nějakou strategii z WW1.
    • Walldstein
      Tak to by bylo samozřejmě mnohem lepší. Sice co si pamatuju tak před mnoha a mnoha léty jedna taková byla, jmenovala se The Entente, ale chtělo by to něco nového, klidně ve stylu Total War série.
  • Hm. By som radšej uvítal takýto mod do Red Orchestry...
  • Pete.palis
    Když první světovou, tak podpořím Indie hru Verdun ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=lyeuC7ZN8Jc#t=21
    • Jack1947
      Hral jsem betu, krom toho ze to bylo jen o strileni ( nee moc zakopova atmosgera ale ani bezduche tak 50/50) se to prakticky na vyssim a medioum grafickem nastaveni hrat nedalo jo a zas tak to nebavilo no i kdyz je kazda hra z 1.sv vitana... tohle zatim moc ne. (Na low nebo jak to bylo takove vyblite ale zas se to hrat dalo).
    • Mám to na Steamu a v tom stavu, kde to momentálně je, mě to moc nebaví. Je to na mě dost counterstrikeový, nemůžu se do toho zabrat a nenutí mě to u toho vydržet v kuse delší dobu - což třeba RO2 zvládá dobře.
  • Duch manipulujici se závěrem pušky je již od arrowheadu (takistanci mají ve výzbroji Enfieldky) a pokud je i v Arma 3 tak je to tristní neboť je to jak bylo řečeno níže lenosti či neschopnosti grafika a animátora zajít o budovu vedle do vlastního mocap studia.
    Nu co, klasická Bohemka, udělat leccos ale nic pořádně. *7*
    Btw, jsou v Arma 3 zase revolvery? Pokud ano, nabíjí se stále zasunutím zásobníku do pažbičky?

    P. S. U módu to chápu. Na druhou stranu kdyby animace ve hře již byla mohla ji komunita využít.
    • Jak jsem již napsal, ve třetím díle jsou animace podstatně vylepšeny - většina, ne li všechny (oficiální) zbraně mají vlastní animaci nabíjení. Nicméně, jak jsem rovněž psal, problém stále není úplně vyřešen, pouze daleko méně nápadný.

      A ano, ve hře je i revolver, nicméně se nabíjí "správně".

      Některé komunitní zbraně (vím minimálně o jednom balíku série AK) již také mají své vlastní animace.
      • Shaker
        Uprimne, Armu 4 kupovat nebudu. Co se animaci tyka, tak mezi 2 a 3 jsou docela velky rozdily, ale porad mi to pripomina pristup jako ve skole: "Ok, takhle dostanu aspon tu trojku a bude to stacit, kaslu na to." Daleko vetsi potencial ma podle me DayZ nez cela Arma 3, ovsem, jestli to vyuzijou, kdo vi.

        btw: za celou dobu od Flashpointu cekam na moznost nejakyho melee takedownu a s nemodovanou Armou proste neprichazi.
  • Shaker
    Duch natahujici zaver pusky je i v Arma 3. Nutno dodat, ze me ty armacky (ne)animace uz docela stvou viz prendavani zbrani, vymeny zasobniku atd, ale to sem nepatri. Vypada to zajimave.
    • Ve trojce (a jak dokázala Invaze 1944 tak i ve dvojce) je tohle zapříčiněno faktem, že tvůrce zbraně se nechtěl mazlit s animacemi. Ve trojce je to o něco méně viditelné, ale stále se to projevuje.
      • Shaker
        Ono vubec se tam lidi s animacema moc mazlit nechteji... Kdyz si beres rpg ze zad do ruky, tak si chlapek k tomu nejdriv znudene a dlooooooooouho zacne klekat. Presne tyhle hovadiny pak hrace stoji zivot, protoze neprerusitelna animace, co je schopna trvat 5 vterin je proste akorat k vzteku. Ale jak rikal Hombre, dokud celek stoji za to, tak prekousneme blby animace i nepochopitelny dropy FPS, co jinyho muzem delat?
    • Dokud celek stoji za to si zahrat, tak tyhlety nedodelky prehlednu.
      Je ale fakt,ze by tohle mohli po letech vypilovat.
  • pecka.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit