Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • SC4 pořád nepřekonáno. Hlavně grafika, na které u budovatelské hry fakt záleží, je pořád sto let za uvěřitelností těch renderovaných budov ze SC4. Ty hnusné tlusté cesty a nenavazující pozemky a vyblité barvy...pořád to nepůsobí jako město, ale jako stovky objektů bez základů naplácaných na herní mapu. 3D grafika bude mít ještě dlouho co dělat, než vynahradí fotorealistickou atmosféru SC4 a jiných detailně prokreslených strategií.
    • pfff, sim city 4 je oproti Cities XL naprosty brak (co se gameplay tyce).

      Osobne jedine co mi na Cities XL 2011 vadi je, ze jeste ani poradne neodladili verzi 2011 a uz delaji 2012. Mam na mysli to, ze hra dokaze vyuzit maximalne 1 GB RAM (nikdy si nevezme vic) a v momente kdy dosahne tohoto limitu zacne byt tak neplynula, ze je temer nehratelna. Gameplay samotny je perfektni - skvela komplexni mestska budovatelska strategie.
  • Trochu nechápu jak bez multicore podpory chtějí něco vydávat. 50tis jak tu někdo psal, je celkem málo. Hra se stávala v mém případě stávala hoodně pomalá až kolem 200tis. Hra se mi líbyla, ale mez multicore fakt nemá váznam. A´t vyřešej tohle, kruhový objezdy a zmírněj požadavky lidí na zábavu a bude to hodně slušná budovatelká strategie.
  • Dokud nezmění to stupidní rozdělení do kast tak se to zase nebude moct hrát!!
  • Rorschah
    no no ... díl je od dílu stejný, tak nechápu to každoroční vydávání ...
  • Focus řeklo, že optimalizace a přidání multicore support je složitá a časově náročná záležitost. Moc bych stim teda nepočítal, navíc řekli, že tým je relativně malý. Takže asi nic no, zase jenom ždímaj prachy. Pochybuju, že za necelých 12 měsíců tohle stihnou, plácnou tam pár stovek nových budov, opravěj pár nepodstatných bugů, předělaj interface, aby to bylo "fresh" a jako tahák na peníze nás budou masírovat úžasnýma modovacíma nástrojema. Tohle nekoupim ani s tou 50% slevu za to, že sem si pořídil CXL11---
    • souhlas. 2011 sem taky koupil, ale to, ze to nema multicore support (a ocividne ho ani neplanuji) a to ze hra vyuziva maximalne giga ramky a pak se stane nehratelnou (to snad sakra nemuze byt tak tezke opravit - lec patch stale nikde) je pro me jasny signal ze si 2012 nekoupim. Skoda, protoze jinak je hra zabavna.
  • hru jsem hral, jeto fak debilita. postavim elektrarnu a pak to napise at ji zbouram ze mesto prichazi o penize tak to udelam, postavim budovy a potom zase pise at postavim elektrarnu. nebo obyvatele nemaji kam chodit do prace tak postavim kancelare a obyvatele jsou spokojeni a behem 2 minut zase to napise ze nemaj praci atd... at udelam cokoli pro zlepseni mesta tak za par minut se jim dari a potom zase se jim neco nelibi a klesaji vynosy. nic nemuzu stavet podle sebe a premyslet do budoucna musim stavet podle toho co hra mi napise abych udelal
    • Takhle ale fungujou všechny budouvatelský strategie včetně Sim City. Tak to prostě je.
      Já hrál původní CityLive nebo jak se to jmenovalo a dost mě to bavilo a nic těžkého to nebylo, chce se to jen naučit jak již psal MR.Sugar.
      • je to takovy rychli kdyz se jim dari a v zapeti uz ne. ja jsem se furt dostaval do minusi kdyz sem postavil obchody a u nich bylo napsano nejaky maloobchod ze nema odberatele asi tak nejak a ja jsem nevedel jak to zboze mam prodat.
        • Tam jde o to, postavit to tam, kde je kolem dost odběratelů. Navíc, pokud si naplácal třeba hned 5 obchodů vedle sebe, tak se nedivim. Nad tim rozmístěnim si prostě musíš trochu lámat hlavu. Navíc ne jen obchody vydělávaj ;).

          V týhle hře musíš stavět dost pomalu a zvažovat každej svůj krok. CXL by byla dobrá hra, kdyby byla v dobrých rukou, ale bohugžel... :/
    • To neni pravda, to chce mít jenom "grif". Sice ti hra řiká, co se od tebe očekává, ale nemusíš to hned plnit. Vždycky musíš mít nějaký priority a na ně se postupně zaměřovat. Potřebuješ elektrárnu ale nemáš peníze? Místo bourání elektrárny otevři nový továrny, obchody nebo něco, co ti zaplní kasu. A tak pořád dokola, nejdřív si najdi finance a pak stav. Ale nebourej důležitý věci. Navíc, negativní cash flow neni nic neobvyklýho.
  • Ako tak pozerám na tie obrázky, je to absolútne to isté ako predošlý ročník, ešte aj cesty sú rovnaké, taktiež aj väčšina budov...
  • Nech sa hlavne sústredia na optimalizáciu enginu na multijadrové procesory - táto hra sa pri prekročení 50 000 obyvateľov už prakticky nedala hrať *10*
  • smejki
    Cities XL není strategie ale těžký sandbox
  • Po stale zabugovane verzi Cities XL 2011 ktera byla v podstate jen spatnou zaplatou na puvodni Cities XL (mno alespon chteli po majitelich puvodni hry jen pulku). I tak rikam nevermore!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit