Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Doufam, ze ty bitvy budou aspon tak velky jako v 1. Preci jen FPS rezba 3x133 lidi na mape byl fakt zazitek.
    • No kdyz hra vysla byl limit na kontinent skoro 300 hracu :o) Sice se to v takove vrave nikomu nehybalo, ale vsichni to milovali tak jako tak... Pak se snizovalo az na 166 a nakonec na 133. Bylo to sice porad super (alespon se to hybalo :o), ale dojem opravdoveho masivniho bitevniho pole ustoupil - 133 uz vetsinou nebylo dost vest utoky na vice zakladen zaroven a k tomu jeste podnikat spec ops hluboko v tylu nepritele...
      • Jak jako omezení 300 a 3x133 na kontinent ? PS sleduju jedním okem jen proto, že se o něm psalo a pořád dokola píše jako o "World's first MMO FPS"*, přitom 2 roky předtím 6.6. 2001 startovalo WWIIOL a dnes po 33 upgradech a 10 letech nepřetržitého provozu se testuje už BETA 1,34. Že by WWIIOL mělo omezení počtu hráčů na jeden kontinet bych se divil, když je vlastně jen jedna jediná mapa o rozloze 52000km čtverečních (odpovídající 208000sq Západní Evropy bez vodních ploch). Někde bych snad i vytáhl video z párty, kdy se sešlo přes 600 lidí na jednom místě, hlava na hlavě.

        *) To považuji za chytrý manažerský tah od Sony, nemohu to doložit, ale počet výskytů World's first MMO FPS v kombinaci s PlanetSide a persistent je dost abnormální na to, aby to bylá náhoda.
  • Logo jako Mass Effect, záběry jako Halo, no uvidíme....
    • Říká ti vůbec něco Planetside?
  • no snad tam nebude premium ucet miluju hry kde se vse lisi jenom podle toho zda do hry davate penize nwm no snad to tak nedopadne
    • No tohle by bez debat byla katastrofa. PSko bylo genilani v tom, ze rozhodovala invidualni dovednost a teamplay nez to na jakem "levelu" kdo byl.
    • Já zas doufám, že to bude placeno klasicky měsíčně a bez mikrotransakcí. To spolehlivě vyfiltruje idioty.
  • Cajk
    takový Halo ty bláho... No toto:))

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit