Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Cosi
    Výrazné projevy rozhodnutí jsou na místě, koho zajímá, že podle rozhodnutí v závěru prvního dílu, se představení Elcorského Hamleta odehrává o 6 měsíců dříve nebo později. Takhle mohli říct, a do Pr materiálu napsat, že Mass Effect 2 má nespočet různých dějových alternativ, ale kdo si toho všimne, jeden příklad za všechny: zachránil jsi královnu Rachni, proto ti v druhém díle posílá pozdravy. Já chci vidět ovlivnění děje a ne jen takovéto pff, do ztracena.

    Když už trochu vylepšili možnosti renegátských otázek a odpovědí u Dragon Age 2, měli by volbám dát větší váhu. Sakra.
    • MrSanta
      Já bych měl, teoreticky podle mých rozhodnutí, získat ultimátní podporu v podobě spojené flotily Rachni+quariané+ghetové, tak jsem zvědavej, jak se s tím scénaristé poperou. Jestli nebude mít výraznou roli hlavně prvně jmenovaná skupina, tak budu lehce zklamán. S větší rolí dalších dvou skupin tak nějak počítám automaticky.
    • Amim
      Ámen bratře. :)

      Souhlasím snad ve všem. Jo, a ještě bych ocenil, kdyby přesvědčování nebylo na základě toho, jak moc jsem hodnej nebo zlej. To absolutně nedává smysl (to už jsem trochu offtopic).
    • Teoreticky by sa rozhodnutia mohli teraz prejavit omnoho viacej, nakolko je to koniec trilogie a nemusia si lamat hlavu s tym ako tolko moznosti natrepat do stvrteho pokracovania. Uvidime, pripadne poplaceme :)
    • LTM3
      Reaguji na tu spoilerovací část: Měli by se objevit v 3 po tvém boku. Jelikož říkala v 1, že mu pomůže (nebo něco v tom smyslu). Ve 2 to bylo jen takový aby se neřeklo, že je úplně vynechali (nebo mně to aspoň tak přijde).
      • Cosi
        Taky mi to tak přišlo, ale žádná volby v jedničce ti neovlivnila výrazně události z dvojky. Ať jsi se rozhodl zachránit Kaidena nebo Ashley, bylo to jedno. Ať si se na konci prvního dílu rozhodl jakkoliv, bylo to jedno, jenom na tebe občas prohodili větu, ve smyslu, jo tys udělal tohle a tohle, to si frajer, nebo hlupák.
  • Akorát si instaluji Baldurs gate...tak mě napadlo.... V těchle starých hrách jsme se bavili o zlých protivnících, zamotaném příběhu, zbraních a konec konců taky spolubojovnících. Když pokaždé kouknu na diskuzy ohledně ME, řeší stále jen jedno...
    • No troufnu si tvrdit, že ME se příběhem i postavami Baldurs Gate minimálně vyrovná.
      V BG má většina postav jen pár hlášek a moc se neprojevují a ani je nemůžeš vyměnit. Jak je jednou dáš z party pryč, tak se naštvou odejdou a konce :(
      Příběh se pořádně rozjede, až když se dostaneš do města, ale nejvíc mě na BG štve, ten pitomej skillcap. Mít před půlkou hry max level to bylo utrpení :)
      • Amim
        Mluvíš o dvojce Balduru? "Příběh se rozjede, až když se dostaneš do města." To myslíš to město, do které vstoupíš hned po tom, co vylezeš z Irenicusova vězení? Jestli, jo tak si říkám, že se rozjíždí pěkně rychle, neb samotné vězení trvá pár minut.
        • Samozřejmě, že nemluvím o dvojce. To je snad jasné i podle toho co jsem napsal...
          Každý má spoustu keců, jak byly dřív hry lepší, ale když přijde na detaily, tak najednou nevím, či si nepamatují.
          • a kdy prosímtě naposled vyšlo RPG podle pravidel AD and D? Když už i bioware dělá hybridy? Nemůžu říct, že jem se u Fallout 3 nebavil, ale dvojka byla přeci jenom zajímavější...tak to je v mnoha žánrech a věcech.
        • Noooo, par minutami by som to nenazval... ak si to teda nehral speedrunom ;-)
          Vo vaznici mas niekolko vedlajsich questov, ktore ti zaberu viac ako "par minut".
          • Amim
            Pár minutami nemyslím přesně dvě. Vězení ti i se všema questama zabere nanejvýš 30 minut (hrál jsem na obtížnost jedna nad střední (D&D nebo tak nějak). Tudíž 30 minut znamená, že se děj rozjíždí pomalu?
      • Zayl
        Jednička BG taky tak užasná není. Dvojka ovšem stojí nad 99.9% žánru.

        A pokud mluvíš o dvojce (jakože když se lidi baví a zmiňují BG, většinou se baví automaticky o dvojce), jsi jen fail troll.
        • Souhlas. Dvojka je téměř dokonalá.
          Já když se bavím o dvojce, tak napíšu BG II....
      • Ale člověka bavilo postavu skillovat, je třeba taky rozlišovat BGI a BGII....nechceš doufám tvrdit, že se příběh ME2 vyrovná BG2, že ne? :-)

        Co to vůbec ME je? Já už to mám jen za zvláštní FPS. Jednička mě teda bavila, ale podruhý už mě neláká si ji zahrát.
  • Zayl
    Nedopadne to stejně jako "konce" ve třetích falloutech, kde si vývojář dovolí počítat každý recap pro město či osobou jako "konec"? Jo, těch tam opravdu může být 200, ale s koncem jak ho vnímá hráč mají kulové společného.

    Nevím, tyhle vyjádření vývojářů před vydáním hry mi vždycky přijdou jako ztráta času, kolikrát už nám bylo slíbeno modré z nebe, jen abychom opět dostali hnědé z ...
  • takže ted už se to za mě dokonce i samo pohybuje z jednoho mista do druheho aby mě nahodou něco netrefilo hle kdy konkretně se ke hram bude povině přibalovat nevypinatelnej aimbot aby si někdo nestěžoval že musi miřit? strašna to představa co *1*
  • MrSanta
    Já jsem hlavně zvědavej jak bude probíhat setkání Ashley s Tali... Snad se holky nepoperou *1*
    • LTM3
      Proč by se měla poprat s Tali? Snad s Mirandou ne? *1*
      • MishKonn
        Já bych řekl, že s Jack *3*
        • ...nezapomenutelné :-)
          Joker: Commander, Jack and Miranda are in the middle of a... disagreement, can you head it off, before they tear out a bulkhead?
          Shepard: I'll deal with it.
          Joker: Take pictures
          • MrSanta
            To byl skvělý moment. Dokonalý byl Shepardův paragonský styl řešení situace. Vypadalo to spíš jako renegádská verze *1*
        • Já myslim, že jste všichni vedle jak ta jedle, páč tohle se řešit vůbec nemusí, jelikož tady jde o Liaru *5*
          Navíc Ashley stejnak hrdině zemřela na Virmiru *4*
    • Já sem zůstal ashly věrnej :D
    • Hairy_Ass
      Tak já to mám vyřešeno se savem, kde můj Shepy zůstal věrný Ashley a místo vášnivé noci před akcí se jen trapně díval na rámeček s fotkou. *1*
      • dilinja
        Ashley is dead baby everything its all right *1*
  • Na začátku 3ky by to chtělo nějaké shrnutí všech důležitých rozhodnutí z předchozích dílů, protože už teď si nepamatuju, co jsem udělal, co teprve příští rok *2*
    • Tak to ja pri nejmensim zakladni kostru vc. mnou zvolenych klicovych rozhodnuti v ramci obou predchozich dilu kupodivu bezproblemu, ale to bude tim ze me serie ME dostala svou atmosferou a pribehem snad az na VtM: Bloodlines jako zadna jina.
      • No já v tom mám mírný chaos, protože jsem hrál oba ME několikrát, s různými postavami a dělal samozřejmě i jiná rozhodnutí.
        Přinejhorším to udělám, jako to navrhuje kolega přede mnou, že před vydáním trojky znova zahraji oba díly.
        Hlavně, aby se trojka povedla :)
        • Tak to je pak jasny, ja hral za 100% "svatyho" muze :) takze se v tom tak neztracim.
    • tak si těsně před vydáním udělej maraton
  • Tak já doufám, že ve trojce se s rozhodnutíma vyblbnout. A předchohích dílech to bylo slabší. Což je škoda - ale jakože je plně chápu. Ono rozvětvit příběh úplně jiným směrem v půlce trilogie je z vývojářskýho hlediska sebevražda. Ale rozvětlit pár hodin před koncem už je poměrně brnkačka. Tak doufám, že toho využijí. A následky navlíkou i na volby z jedničky.
  • Amim
    No, už bylo načase.
  • No ja vzdycky ME ohledne rozhodovani hystericky hajil, ale ted po zahrani za previta trosicku strizlivim. Porad v tomhle ohledu patri mezi elitu, ale to rozhodovani je (zejmena ve dvojce) do znacny miry jen sikovne navliknuta iluze. Za sobeckou mrchu jsem si celkem casto pripadal, jako by mi nekdo nakonec stejne strhnul volant na tu "spravnou" cestu...
    To jsem tedy zvedav na trojku - prohlubovat to jiste pujde : P
    • Tiez som si vsimol, ked som hral za renegade-a, ze vlastne ani nemozes byt "zlym", iba "tvrdasom", ktory riesi veci raznejsie a drsnackejsie. A tie rozhodnutia su fakt len iluzia, (ktora je pri prvom hrani uveritelna), je to proste linearna hra jak bic.
      • odkdy je slovo renegade synonymem zla ? paragon je uplnej mirek dusin a renegade je proste drsnak kterej moc neresi jestli budou ztraty na zivotech nebo ne
      • Jak pise Cahir - renegade neni vylozene "zlej". Spis chlapak s gulema, co se s nicim nepare, na nejaky predpisy kasle, apod. Spasitel galaxie jsi tak jako tak...
        A nejaka ta zla volba se taky najde. Hlavne mensich je hafo. Plus v ME2 renegade akce v rozhovorech jsou obcas dost drsny.
        A s tema rozhodnutima... Urcite to neni "linearni jak bic". Voleb je spousta, a mnohy nasledky rozhodne maj. A mnohy se stocej zpatky, no.
        Ale i tak na tom stoji profilovani postavy, tedy vlastne ROLE-PLAYING jak ma byt ; )
        • Přesně tak! Když už iluze, tak alespoň přesvědčivá. *4*
      • Já jsem renegada nikdy nebral jako zlýho. V jaký hře vlastně mlžeš bejt zlej? To jako když v BG chodim a vraždim všechno, co se hejbe? No jo, jenže to na mě pak přijdou Ohnivé pěsti a je po srandě, hráč se stejně nikam nedostane...Renegade je prostě drnsej týpek, hrdina, co řeší věci rázně a zároveň se nebojí myslet sám na sebe a na svoje blaho. Já osobně bych za něco takovýho nikdy nehrál, ale je to rozhodně zajímavej charakter. Bejt zlej zloun, co vraždí malý neviňátka, protože mu to způsobuje potěšení, je trapný. Byl by to nudnej a plochej charakter, kterj by bavil mximálně tak puberťáka.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit