Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • fallanga
    Z videa to vypadá, že to má real time souboje, akorát s nějakým cooldownem. Což je škoda. U těchto her preferuji tahové souboje.
    • Tahové souboje je to nejhloupější, co kdy kdo u těchto her vymyslel... *13*
      • del0
        Oh. To zní skoro jako typický výrok někoho, kdo má problém u hry přemýšlet.
    • Kinet1c
      neviem preco, ale ked si vsimnes hned prvy young archer ked utoci a utocis postava, tak to nevyzera ze by to islo realtime, mne to pripadalo viac na tahy ako realtime, archer vypalil ked sa on pohol, kym nebola akcia zo strany postavy, tak nebola akcia ani zo strany archera, ale mozno sa mylim. Mne to ale prislo presne tak ako tahova akcia, tzn akcia zo strany hraca, reakcia zo strany NPC, tzn jeden tah druhy tah a pod, mne to tam nepripadalo, ze je to na realtime.Dalsi suboj Highwayman, to iste, pohol sa hrac, pohla sa nPc, tzn je to teda aspon stoho videa skor na tahy ako realtime. Staci skusit LoG a rozdiel je to znacny, ale kedze som to nehral spolieham sa len co vidim na videu a podla toho je toto skor na tahy. Keby nahodou nie, tak vyzera to tak, ze mas plno casu na reagovanie, tzn kuzlo, uder inventar bla bla bla, skratka, ked ti hra da tolko casu v realtime, to je skor tah:D. Kazdopadne si hru kupim, vyzera skvele. Ja aj v tom 2006 keby vysla na PC, tak by som ju bral. Doba bola ina tak sa to nedalo, nastastie sa to teraz zmenilo.
      • fallanga
        Ono to z toho videa jde těžko poznat. Když jsem se koukal na gameplay nového Grimrocku, tak by mne ani nenapadlo, že to je real time (sérii jsem předtím nikdy nehrál), ale nakonec to je real time jen s cooldowny. Jde to těžko poznat.
    • Je to naozaj v realnom case s cooldownami. Hral som to davno na iphone a neverim ze okrem ostrejsej grafiky menili aj systemy hry
      • fallanga
        To je škoda. Zkoušel jsem hrát nový Grimrock a ten real time mi tam prostě nesedl. Raději zůstanu u Might and Magic. Tahový formát mi vyhovuje více. Ale nemůžu popřít, že ta hra vypadá dobře.
        • realtime to není. je to jak nějake roguelike jeden pohyb jeden tah, jedna akce jeden tah atd...
          • fallanga
            Takže mám dostatek času na rozmyšlení dalšího tahu?
            • Ano, dokud neudelas nejakou akci, tak je hra zastavena.
          • Presne tak, je to klasicky turn-based, jen se nemusi odklikavat kola.
  • MikeR
    Bych snad jenom upřesnil, že před svátky možná vyšla hra na Steamu, ale jinak byla na jejich stránkách i pro Windows k mání nejspíš stejně dlouho jako pro Pocket PC - nebo jen o něco později. Teď jsem kvůli tomu vyštrachal starej harddisk, instaloval jsem jí v roce 2008. *1*
    • Doplnil bych, že podobných věcí od stejných vývojářů vyšlo více (a doufám, že postupně vyjde všechno minimálně na Steamu, nejlépe v nějakém balíku):

      The Quest expan., Legacy, Legacy expan., Legancy Legend, Legacy Legend 2, Legacy Revenge

      Na PocketPC ještě navíc Dungeoned

      http://www.redshift.hu/
    • To mohu potvrdit.
  • Vypadá to moc hezky, ale osobně bych raději něco s volným pohybem, ve stylu spíš toho Daggerfallu, nějaké tipy? :)
    • yenda1
      Might & Magic 7 třeba. *1*
      • 6-8

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit