Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • BG2/NWN měly mnohem víc povolání, takže nic, čím bych se chlubil...
  • Vsechno jsou to fantasticke hry, vrchol interaktivni i umělecké komunikace mezi hernim vyvojarem/designerem a hracem. I witcher je vynikajici a ma mezi temito skvosty sve misto, at si kdo chce co chce rika. Renesance RPG her, radujme se
  • Tak z tohohle se Sawyer doslova zbalancuje.
  • systém soubojů byla dle mého nejslabší část PoE. Některé povolání byly OP - typicky cipheři nebo obecně ranged combat. Na propracovanost a vyladěnost DnD pravidel to prostě nemělo.
    Jde vidět, že se pořád DnD snaží napodobit, tam byly taky dual-class, multi-class. Většinou to šlo dobře zneužívat. Kombinace válečník, zloděj nebo válečník mág

    D:OS mělo naopak souboje velmi dobré. Nejlepší by bylo zkombinovat příběh a lore PoE a souboje DOS a vznikla by z toho velmi kvalitní hra.
    • Jo. S fighter/mage/thief sem dojel BG2 solo. *1* Kombinace povolání, promakanost a možnosti magie, diversita potvor, magický předměty, v tom se může PoE zahrabat...
    • No teda nevím, mě přišlo, že souboje jsou kromě grafiky jediný, co měli správně. Naopak "lore" je taková divná přeplácaná kaše, hra je velmi ukecaná, ale většinou nemá co říct. Divinity má skvělý soubojový systém, ale nejdou porovnávat, to je jako bys srovnával BG 1 a Fallout 1, PoE je pocta BG, takže by se tam čistě tahový souboj nehodil, zrovna hraju po bambilionté BG2 a soubojový systém PoE vnímám jako velice dobrou evoluci toho v BG
  • Pro me je tohle opravdove RPG (ani souls ani vedmak). Pro fandy jedna otazka: cim mensi skupina, tim rychleji leveluje (xp se rovnomerne rozpocitavaji), pravda?

    Bobe, pevne doufam ze vyjde diplomatic Doom. Budes tam moct demony roztriskat brutalni verejnou kampani - tricka s potiskem - demony tu nechceme. A kdyz to nebude dost tvrdy, muzes tam zacit rozdavat propisky a odznacky.
    • Chapu te, jen skoda ze pillars neni rpg. Spis takticko akcni hra.
    • jako někdo kdo projel všechny IE hry: ano, zkušenost se rozděluje, takže když hraješ solo, tak dostaneš všechny zkušenosti a leveluješ mnohem rychleji a na konci dosáhneš vyššího levelu. BG jde komletně projet solo. Ale bylo to dělané jinak u BG a jinak třeba u IWD2. IWD2 měl ten problém, že udílel zkušenosti podle relativního levelu mezi tebou a potvorama a když jsi byl o moc silnější než potvory, tak to přestalo dávat zkušenosti. IW2 je vůbec nejtěžší IE hra. Nejlepší byl hrát se 4ma postavama.
    • Morraw
      Za každé volné místo v partě máš 10% zkušeností navrch. V šestí dostaneš 1000exp, v 5ti zase 1100exp atd.
  • Bude se dat hra hrat jen pomoci dialogu bez boje a budou questy dostatecne zajimave aby to jen pomoci dialogu lidi bavilo?
    • Spravna otazka je, zda-li tam bude zase tricet milionu radku textu a nez se dostanu k boji tak mi bouchne hlava.
    • Morraw
      To těžko. Na tohle je přesně dělaný nový Torment.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit