Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • řeči o tom že se max změnil... to je ubohost kdo ste hráli Maxe tak víte že on by si prostě neoblíkl tuhle blbou košily a nezačal chodit do posilky aby vypadal jak poslední Sam Fisher... to by se spíš uchlastal v tom svým zaplivaným bytě... o tyhle věci mi de... měnit něco co bylo dokonalý pro svoji deštivou NY atmosféru
  • Příběhy Maxe na sebe ale navazují a jsem si jistý že ten potenciál co měla Paynovská noir atmosféra nebyl zdaleka vyčerpán a některé věci by se měly zachovat už proto že se to jmenuje Max Payne... nevíc bych ho radši viděl v zasněžený Moskvě než v tom slunným Riu páč nabývám dojmu že to strašně letí (palmy, sluníčko, písek, moře) určitě budu sledovat vývoj Maxe dál ale fakt se dost bojím a začínám být skeptickej... a nemůžu se zbavit dojmu že to vypadá jak Splinter Cell conviction
  • Jak už jsem psal na začátku postrádám tu atmosféru... neříkám aby se vydal jen datadisk pro Payna 2, Max může (musí) zestárnout ale Noir atmosféra bylo pro mě to hlavní celá hra byla temná a dekadentní a Maxovy řeči do toho seděly a já mu věřil. Když bude mít řeči toho samého rázu tady v Riu sorry ale to se budu asi smát, co se týče herních posunů obecně tak nejsem vůbec proti řeči co se vedly kolem COD:MW jsou mimo mísu ale v té serii nebyl žádný příběh v průřezu celé serie *7*
  • Max Payne Forever
  • po dou letech, no nevím jedny byli uz v zaří
  • jak koukám, tak z Johna Mclanea udělali Hitmana :D
  • M4RTY
    Ještě čárovej kód na lebku a je to Hitman 5 *1*
  • Asi zacali delat prumernou hru a nez aby ji rovnou zrusili, tak tam dali nalepku max payne 3... :(
  • Priznejme si to, vsichni jsme chteli nekdy hrat za drsneho duchodce v dedkovskem kosili, ktery bojuje se spinou z podsveti i se svym nizkym prijmem...
  • corfer
    Za to co udělali z Maxe Payna BUDOU PYKAT! - Opravdová prasárna stvořit z původně noirové hry dílo, jehož obrázky nevyzařují naprosto žádnou atmosféru. Takhle smutný jsem nebyl dlouho.
    • Take z toho nemam moc dobre pocity, Max mel proste uplne jinou atmosferu, tohle je trosku Hitman, trosku Sam Fisher a trosku John McClane... Ale treba se jim to aspon trosku povede, porad malinko doufam *7*
      • corfer
        Tady ani tak nepůjde o to jaká to bude ve výsledku hra(myslel jsem si, že tohle v životě nevypustím z úst), ale o to, proč tomu dávat nálepku Max Payne. Nejsem proti novým hrám, ale postupně si získávám dost velkou averzi k těm prohlášením typu ,,změna je život". To jistě! Ovšem změna v rámci původního konceptu hry. Je to jako kdyby bylo Dragon Age považováno za nástupce Mass Effectu (rozuměj: dvě odlišné hry se na základě minimální podobnosti hodí do stejného fochu). Ať tam klidně není ukazatel zdraví, ať je neomezeně bullet-time, ať se to klidně dá dohrát bez jediné smrti, ale pro pána krále, neberte Maxovi, to co z něho dělo Maxe!
        • ucho
          vždyť je to jen název. hráči jsou strašní pokrytci. přitom někde jim to na druhou stranu nevadí. například u nového Tomb Raidera. přitom tam to ztratí rovněž ty prvky, co Tomb Raidera dělalo Tomb Raiderem. a co? nejde mít jednu hru dokola stejnou. takhle se moc dílů udělat nedá a když se takto dostanou do slepé uličky, holt musí jít někam jinam. jde hlavně o to, kam nesou příběh a jelikož příběhem pokračují dál, je to Max Payne 3. vzhled není priorita.
          Co takový přechod z Gabriel Knight 1 na Gabriel Knight 2, taky celkem změna. a co teprve Gabriel Knight 3. nejen jiné prostředí ale vzhled naprosto jiný. a je to následovník? je...
          když ti vadí, že tohle už není ten tvůj Max Payne, hru ignoruj, třeba se dočkáš Max Payne 4 jiného vzhledu nebo restartu série v Max Payne: Reborn... :) prostě využívají značku a posouvají příběh dál, to je celé. já Rockstaru věřím a nechám se překvapit :)
          • corfer
            Zřejmě jsem se nesetkal s pochopením. Víceméně s tebou totíž souhlasím, to co mi vadí je, že byl ze hry, soudě tedy podle dosavadních obrázků, vypreparován ten noir feeling, na kterém stál Max Payne. Já nechci aby Max Payne a potažmo celá herní branže stagnovala. To vůbec ne! Chci pouze abychom se drželi v mezích dobrých mravů a Max Payne 3 v tomto tvrdě přestřelil.
            • Přesně, jak naznačuje kolega výše. Viditelnou absenci Noir prvku si určitě uvědomuje každý. Jistě je to jeden z typických bodů charakteristiky předchozích dílů, ale pozor, právě jen jeden z typických bodů, ne jediný, který tvoří samotnou hru. To, že se hra přesune z deštivého Noir Yorku do slunné Brazílie není přece automatickou likvidací komixové částí i Maxových filozofických úvah nad životem a jeho konáním, což jsou také prvky neméně důležité pro oba díly. A to je i otázka tolik diskutované podoby, jasný Payne vypadá jinak a nezvykle, ale proč by to mělo být okamžitě špatně? Proč by se podoba postavy nemohla vyvíjet s dalšími událostmi, ať jsou jakékoliv? To, že se z něho stal plešatý namakanec v košili ( přičemž rys ve tváři z druhého dílu zůstál zachován, jen zestárnul ) naopak pěkně viditelně nakopává tu nepochybnou proměnu, která přišla po konci událostí druhého dílu. Nadávalo se snad třeba u Metal gear solid, když Solid Snake zestárnul ( naopak to Kojima tak pěkně ve hře vysvětlil a zakomponoval, že nešlo nic namítat )? Vadilo snad někomu, že hrdinové z Resident evil dosáhli věkové již přes třicítku? Ne. Naopak to posílilo uvědomování si univerza a ne žádnou stagnaci. Prostě mám osobně za to, že nedochází vyloženě k tak fatalnímu narušování stylu Maxe Payna, kdy by muselo jít zákonitě o průser hanící jméno této značky, nic takového nevydím, naopak vidím možnost se s Maxem zapojit do jeho třetí cesty z jiného pohledu. Nicméně, každý se na to dívá individuálně s jinými nároky, ovšem nemůžu se zbavit dojmu, že spousta lidí tady ( ostatně jak je to obdobné u Treayrchu s CoD kupříkladu ) háže kolem sebe špínu jen proto, protože to říká většina...
            • ucho
              hru jsem v akci ještě neviděl, jen pár screenshotů, tedy onu noir atmosféru si netroufnu hodnotit. na druhou stranu pokud celý příběh i odehrávající se děj přenesli do prostředí z oněch screenshotů, v takovém prostředí noir atmosféru realizovat nelze. pokud se tedy bude vše odehrávat tam, absenci tohoto prvku překousnu a věřím, že to tam vynahradí jinak...
    • Ataker
      Souhlasím!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit