Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • no jak tam resej crosshairy tak to je presne ten typ uvah a vubec celkovyho pristupu - prekombinovanýho - kdy z jednoduchý jasný věci udelas problem k reseni, na kerym se zivi dalsich 10 lidi a ve vysledku vymyslej blbost... cervečna ci bila tecka je nejlepsi, zadny kruhy vokolo co mi budou ukazovat esi sem v dosahu atd nikoho nezajima, pokud to neni casual uplnej... coz zas trvrdej ze to nechtej delat hloupy tak, aby to pochopil kazdej kokos (dumbing down)... no nevim, nevim, cely todle je divny proste... hra je hra, a tohle sou nejaky vedci a jejich mega projekty do kerejch se zapletou tak, ze ani nevi co vlastne delaj. SHOOT EM UP! FAST! WITH SKILL! QUAKE LIVE!!! a je to, zadný pííííííczoovinkkkky
  • Nikdy už asi nebudu hrát tak dobrou a zábavnou MP akci, jako byla UT 2004.
    • Jacku ty hovne jeden!
      • Jack1947
        Ty si fakt už debil, vlezl ti můj nick na mozek... podobně jako to má někdo s Veskoslavem. *7*
    • UT mě nikdy moc nebral, hrál sem Q3A. Znal sem osobně jednoho hráče z UT týmu Neophyte. Pamatuju si, jak jsme se vždycky ze srandy hádali, co je lepší. :D
      • nemá smysl se hádat, q3a/ql je jasně lepší *1* *5*
      • já měl taky radši Quake, ale jen o kousek, UT je skoro stejná sranda a zas je takový pestřejší co se týká herních modů a prostředí map
    • teď jsem to z nostalgie pustil a multiplayer pořád běží i po těch letech *3*
  • Tak moc bych si přál, aby z toho nakonec vylezla taková legenda, jako bylo první UT. Samozřejmě je nutné přinést něco nového a ne pouze kopírovat zajeté mechanismy. Kdyby se to povedlo, tak to bude první MP hra od dob Q3A, kterou zase začnu doopravdy hrát.
    • Psychotic
      Obávám se, aby tu hru nezničila přílišná snaha lézt do p****e fanouškům série. Inovace je důležitá.
      • Jack1947
        Spíš aby ji nezkazily F2P režimem kdy se budou silnější zbraně dokupovat v oblíbených mikro
        transakcích. To by bylo pohřbení značky zaživa.
        • No to je právě věc, které bych se rád vyhnul. Chápu, že dnešní hráč je zvyklý na to, že jej ke hraní nějak motivují. Kupříkladu dnes oblíbené, čím déle hraješ, tím lepší flinty vlastníš. Což je však nesmírně frustrující pro nové hráče. Byl bych rád, kdyby se zde člověk stal mistrem ne díky tomu, že má lepší kvér. ale díky tomu, že ví jak hrát (anglofilové tomu říkají "mít skill").
          • Psychotic
            Já bych si zas přál, aby se člověk stal mistrem ne proto, že má rychlé prsty a dobrou koordinaci, ale že při hraní přemýšlí... ale nemůžeme mít všechno, že? :-)
            • Jack1947
              To je i COD o rychlostech... *3* , přemýšlení asi v UT nehraje tu pravou roli. Mělo by to být tak jako kdysi, jen vlastní um a žádná udělátka udělají hráče pravým hráčem. Né tím že si nakoupí zbtraně... hlavně aby se tam zbraně nekupovali at to tím nezkazí nebo něco jiného pokud jde o LVL to je šumák větší level může mít i úplný kreetén. Přitom netrefí nic. Bůsty a jiné urychlovače at jsou ale né at to zkazí F2P známým z dnešních her kdy neplatíš ale budeš trpět jenže to už se akorát opakuji. Stokrát vyřčené. *4*
            • Jedno nevylučuje druhé.
    • Copak první UT potřeboval k vývoji komunitu? Zapojení komunity nevěští nic dobrého a snadno se to může vymknout z rukou.

      Doufám, že jim ukážeš správnou cestu Ježíši...
      • To bylo ale pred 15 lety, ta doba se neda vubec srovnavat. Hlavne at je to dynamicky a at si to zachova styl, nic vic nechci.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit