Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Taáákže vezmeme proteanské majáky (lidi je maji rádi, protože pěkně světélkují), nacpeme je do základny Kolektorů v2.0 a přidáme zelené světelkování, to mají lidi rádi. Hmmm, ještě by to něco chtělo.. Mohutné tajemné něco, ale rozhodně se musí hýbat, jako ty hustý vhúš vhúš věcičky, co měl na lodi Stínový prostředník. Ale mnohem větší samozřejmě. Jednu modro pr*el, ta nesmí chybět. Pořádný bouchačky za pořádný extra chechtáky budou až DLC samozřejmě.
    A je to! ME:A je na světě!
    A aby to všichni hned nepoznali, dáme na brnění podvazky, to zaručeně všechny naprosto zmátne. Jak ďábelské.. MuhehEHE!

    (Ale stejně se těšim jak malej parchant..)
    • Magister_Peditum
      To byl český překlad vážně tak strašnej? Stínový prostředník? To zní jak nějaká konkubína čínského císaře. *15*
      • Kdyz ti to tak vadi tak proc pises cesky? Kdyz si prectu co jsi napsal a prelozim to do anglictiny taky to zni lip, takze by se dalo rict ze pises stejne prihlouple jako jsou ceske preklady.
      • stínový prostředník byl název jeho prstu, kterej vždycky strkal konkubínám tam, kam slunce nesvítí
  • Vogon
    Bratr a sestra? To bude... zajímavé. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    • Magister_Peditum
      Jj, na pornhub je inspirací plno. *3*
  • Tak to bych potom tu hru rád pojmenoval Mass Creed: Syndicate, protože podobná paralela byla u AC Syndicate, kde na prvních screenech to vypadalo na hlavního hrdinu s tím fancy a víc středověkým hábitem a nakonec z něj vylezl support character, který dvojčata vychovával na místo jejich otce a z dvojčat se vyklubaly hlavní postavy, kdy vždy ta druhá doplňuje na pozadí příběhu tu první, lel

    A ano, vzhled Asaríjky mi je tak trochu ukradený, já si myslím že je celkem roztomilá, a zase bude dávat trocha barvitosti do těch Asari charakterů co se v ME objevili, protože většina z nich byla skoro hned k Shepardovi připoutána a byly vždy takové klidné, a já nevím..prostě mi velká část z nich neutkvěla zvlášť v hlavě, víc než do Liary jsem se svým geronem okamžitě zabouchl do Tali, která byla výrazná svoji stydlivostí a takovou dívčí tvrdohlavostí a roztomilostí..tady ta Asarijka bude něco jako svérázná a hravá puberťačka, takže za mně dobrý. a Lokace vypadá fajn
    • TheGGG
      liara byla v ME1 taky cute, pak se z ní stala nezávislá žena a šlo to do haj*lu....
      • ja nevim co na ty smoulince lidi porad videj..
        • TheGGG
          liara je prostě dobrá a sympatická postava a když už jsme u toho, šmoulinka je taky slušná bae...
          • me dost nudila, ja stejne vzdycky skoncil s technickou dustojnici ve sprse:)
            • TheGGG
              eště že né ve sprše s Estebanem....
  • Zbývá jen doufat, že to nebude tak konzolovité, jako poslední díl.
    • TheGGG
      hlavně aby to nebylo moc pcovité... tzn. nedodělaná early access facebooková hra kde budu sázet mrkev....
    • Konzolovitost byl poslední problém ME3 , to ten ubohý scénář byl smrtí.
    • až na to, že jsou všechny v podstatě stejné. Největší střílečka je když tak dvojka, takže netroluj takhle uboze...
  • Animace klasicky po Biowarovsku prkenný, překonat v jejich špatnosti DA:I se snad už nepodaří. Prostředí sice neoriginální, ale celkově moc pěkné. Zvuky a hudba zní moc dobře. Co je neomluvitelný, proč proboha členka rasy specificky univerzálně atraktivních Asarijek najednou vypadá jako něco mezi Shrekem a Danny Devitem. S tímhle začali už v Inquisition, kde většina ženských postav vypadala jako z plastu a byla prostě škaredá.

    Rád bych se taky pozastavil nad tou "pre-alphou", kdy se z dříve seriózního označení stala marketingová berlička. Pár měsíců před vydáním nemáte pre-alphu, TOHLE není pre-alpha. Tohle je stav, ve kterém ta hra i vyjde, po dalších pár měsících leštění.
    • Holldir
      Jako viděl jsem hry které před vydáním vypadaly jaksi jinak než po vydání viz takovej zaklínač trojka
  • Paulcz
    Někdy mi přijde, že v jediném díle Červeného trpaslíka bylo více nápadů, než ve všech sci-fi vesmírných hrách dohromady :)
    • No prave, to je to, kdyz si nekdo mysli ze cervenej trpaslik je vrchol sci fi tak to pak ma nejak vypadat..holt dnesni mladez..
      Poradna Sci fi je A.C.Clark nebo Isaac Asimov a kupodivu se jima plno her inspiruje. Red dwarf je sitcom slatanina..vtipna..ale to je tak vse.
      • Red Dwarf je ve skutečnosti v první řadě parodie na Star Trek, kterej klasický sci-fi moc rád vykrádá, v druhý řadě celkem podařenej sitcom.

        Mimochodem, čím podstatným z Clarka a Asimova se plno her inspiruje? Který hry? I Have No Mouth, and I Must Scream?
        • Xenoblade Chronicles, Xenosaga, Xenogears, prakticky kazda scifi hra kde mas androida ktery ma city, popisy sci fi struktur a mest ktere oba autori umeli bravurne popsat se designove promitaji v hodne hrach, treba takova Citadela z Mass Effectu nachazi svuj vzor v knize A.C.Clarka Setkani s Ramou (knizni serie Rama ma dokonce svoje herni adventurni protejsky). ono by se toho naslo jeste hodne, ale nemam anladu si v hlave probirat vsechny scifi hry co sem hral, ale vzdycky kdyz nejakou hraju tak tam ta inspirace temahle dvouma autorama byva.
          • Xeno... je manga, tu neberu vážně. *1* Citový život robotů (robotů píšu schválně ;) ) je literárním námětem dávno před Clarkem, Asimovem, Dickem. Ale jinak bych mohl přestat p*chat do hnid a ocenit tvůj přehled. *4*

            Na druhou stranu si nemyslím, že se hry inspirují vážnou sci-fi (nebo vážnou literaturou bez ohledu na žánr), pokud, tak vyloženě povrchně. (Jako v otázce architektury.) Až na pár okrajových záležitostí, samozřejmě. Ale áčkový hry na vážná témata kašlou, Bioware za vážná témata vydávají sexuální život mimozemšťanů a záchranu světa před obrovskými monstry z mezigalaktického prostoru. A zápletku řeší... deus ex. (Všechno je vedlejší, stačí, když na konci hry předvedeme úžasný, v dosavadním vyprávění neodůvodněný zásah zvenčí. A uměle natáhneme herní dobu volitelně povinnými rozhovory s členy posádky o jejich složité pubertální minulosti. Po každé misi. A architekturu všech civilizací postavíme na v polootevřeném prostoru rozházených bednách / kvádrech / krychlích / zídkách / sloupech / bednách / ...)

            A tohle studio dokázalo kdysi vytvořit Baldurs Gate. *8*
            • Schválně jsem použil slovo robot, protože myslím, že zrovna v roce, kdy se Asimov narodil, napsal Čapek R.U.R. :) Ale počátky (této větve) sci-fi jsou starší, androidi mají přece kořeny už v antických homunkulech, dokonce ještě předtím v mezopotámské tradici, obžívají v golemech a faustiádách (tedy zejména ve druhém dílu Fausta), v bočních odnožích romantismu. Percy Shelley nepovažoval tuhle látku za dostatečně nosnou pro svou tvorbu, ale jeho budoucí žena Mary Godwinová ji v soukromé literární hře použila (soutěžilo se o nejlepší hororovou povídku; mezi Byronem, Shelleyem, Polidorim - autorem Vampýra - a Mary Godwinovou) a posléze vydala Frankensteina neboli moderního Prométhea; dneska je díky díky tomuto "gotickému" hororovému sci-fi (Mary Shelley operuje s poznatky současné vědy - galvanismem, elektrickým proudem...) paradoxně (a bohužel) pravděpodobně proslulejší než její manžel.

              Západní civilizace je člověkem uzurpujícím si božské právo tvořit život posedlá už několik tisíc let, je to jedno z naších podstatných topoi - a androidi, umělá inteligence, kyborgové, zkrátka stroje představují v různých nuancích moderní (industriální), postmoderní (postindustriální) a současné uchopení téhle tradice.

              Ale určitě máš pravdu, že klasická sci-fi (zejména Asimov a Clarke, ale i Dick, Lem, Strugačtí částečně Vonnegut a další; sami inspirování Vernem, Wellsem, Zamjatinem...) samozřejmě dnes představuje základní inspirační zdroj tohohle žánru (těchto žánrů), je prostě... klasická. :)

              Angličtina mi problémy naštěstí nedělá. :) Já věřím tomu, že mezi mangou (a obecněji japonskou tvorbou) existuje množství výbornejch věcí; koneckonců mám hrozně rád japonskou kinematografii. Nicméně mangu fakt nedám, vizuál je pro mne docela podstatnej a do mangy bych se nedostal. *13*
            • tak mozna ze nekdo o robotech a androidech psal uz pred Asimovem, jeho pocatky serii o nadaci a robotech spadaji nekam do 50 let. A myslim ze teprve on tomu dal tu spravnou formu ktera se udrzuje (mozna to autori her ani nevedi a delaji to tak protoze to je proste zazite) dodnes. Taky bych malem zapomenul na poblaznenou umelou inteligenci z vesmirne odyssey HAL 9000, to ve hrach taky byva velmi casto.
              je skoda ze Xeno serii neberes vazne, obvzlast Xenogears co se tyce vaznosti a pribehu spadaji do sfery neceho vyjimecneho (pomerne v pohode bezi na emulatoru, doporucuju zkusit, dokonce je na to ceskej preklad pokud by ti delala anglictina problemy:)
    • Lukyz
      Kloister děl: „Hle, zavedu vás na Fušál a tam otevřeme chrám jídla, v němž budou párky, chutné koblížky a hojnost všemožných laskomin. Ba i malé sáčky s hořčicí. A obsluha nechť nosí čapky na znamení vznešenosti, ano, ačkoli budou z barevného kartonu a na vrcholku je bude zdobit roztomilý šíp."
  • Magister_Peditum
    Lokace vypadá pěkně. Ale proč ta Asarijka má zase nějaký nejnovější modní top, když je zbytek týmu zakutý v bojovém skafandru?
    • hlavne maju zas vsetci nejake cool hlasky :D
    • Aby mohl běžný teen boy leštit bambus u sexy ufona.....
  • Tady je presne videt jak ty prepotopni kobzole brzdi vyvoj. Kdyz to porovnam se Star Citizenem tak je to nede a dudy.
    • Holldir
      Tak porovnej hw nároky který jsou jednou tak vyšší u star citizenu ty šašku
      Andromedu aspoň bude možný hrát v UHD narozdíl of tutoho
    • Vogon
      Když to srovnám s Football Managerem tak taky nic moc. A radši to ani nebudu porovnávat s Solitairem.
    • Tak takhle vypada cilovka SC? No potes...
    • TheGGG
      ano, SC vedle toho vypadá neosobně, nudně a šedě...
      • Magister_Peditum
        No, oproti skutečnému vesmíru to ještě jde...
        • TheGGG
          kdo ale chce ve hrách skutečnost? To si můžu zajít do blbýho planetária...
          • Magister_Peditum
            Řekl bych, že ti, co na to Robertsovi dali prachy.
            • Magister_Peditum
              GGG: Nehodnoť všechny podle sebe. *3*
            • TheGGG
              děcka co čorli tétovu kreditku.....
  • Vypadá to plastově
    • Holldir
      Tohle už bylo řečený u mnoha her a přesto je každej hrál a vychvaloval. V konečný rekapitulaci hodnocení hry však nikdo nezmiňoval, že by postavy vypadaly plastově a podobný kraviny:)
  • nelibi se mi to..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit